Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze hogy meg tudom ... keres
Miiicccsodaaa? Még szép hogy ér annyit! Jó vicc!
A két sárga cső az elfolyó, ha valami miatt túlfolyás keletkezik.. Hátrafelé vezesd el, de semmiféleképpen sem a keréknyomvonalába, hanem a lehető legszélén a blokknak ill a hátsó lengőkarnál..
Szia
Red Baronhoz csak annyit, hogy mielőtt megvettema gsx650f-et,voltam náluk. 2008-as 25000km-el 1.720.000 volt náluk. Mondom az eladónak: szalonba vadi új 1.780.000 ez nem gond? Azt mondták nem mert ez fel van szervizelve . Mondom neki: Az újnál jobbra? Ezek után meg sem kérdeztem, hogy a GZ250-ért mit adnának...
Nyert.
Én csak jót akartam !
Ha megveszik esetleg a Banditot, én is csak azért veszek 3 hengerest, hogy ne legyél itt olyan egyedül .
Egyébként néha úgyse tudja az ember megmagyarázni, hogy miért akar a meglévő jónál esetleg rosszabbat .
Biztos besokaltam már a gombától .

Talán 675-ös ?
Köhmmm...................nem élek az ajánlata...............jöhet a tudatmódosító gombhhhhhhhaaaaaaa...........................mivel mostani tudásom szerint sose lesz több hengerrel megáldott gépes nálama csak 3.

Amúgy 1 igazán sport 3 hengeres daytonát találtam és az nem ezres.
"Hogy stilszerű és topikhű legyek egy jó 1200-as bandit mindenre jó."

Akkor lásd hogy milyen rendes vagyok hozzád, felajánlom az én mindenre jó Banditomat neked megvételre .
Végre neked is lesz egy hengerileg hiánytalan motorod !
23
visstakuldtem a szerszamod meg a lottyot!
koszi!
Én cc fél évig használtam úgy a nagyot, hogy be volt lőve a benzinszint rendesen, de még a T idom, amire ez a sárga rá menne még az sem volt bent, mert szétbarmolta egy szerelő előttem. Ne folyt semmi sehova, ha jól be van lőve minden! Csak egy biztonsági dolog az az elvezetés, hogy ne a forró blokkra nyomja ha elfossa valami magát.
Szia Taschi! Olyan kérdésem lenne, hogy 2007- es banditon a fényszórót meg tudod-e javítani? Sajnos az állító mechanizmusa beadta a kulcsot.

Netalán van valakinek eladó? Óccsó kellene így karasna kaland előtt!
Ha valóban túlfolyó, akkor max összebenzinezi a blokkot. (vagy ha kiakadt a tűszelep, akkor elfolyatja a teljes tankot, bár ezt csővel is megtenné) Mérlegelned neked kell
A fekete lesz a bemenő, mert a két sárgás az valami kivezető. Tank alatt elvezetve visszafelé csak úgy van, nem csatlakozik be semmibe. Ezekszeirnt akkor a túlfolyó lesz.

Mennyire gáz, hogy az egyik leesett és most nem tudom visszarakni, de menni kéne vele 10 km-t kb.?
Vagy a fekete a bemenő cső? Az is lehet, de azt sem látom...
Anélkül, hogy jól látnám... Benzin be, illetve a túlfolyó. Talán jön valaki aki pontosabbat tud, mivel ezt a sort nem ismerem és a fotón egyik bekötési pontja sem látszik...
Helló,

Karbis, igen. Fogyasztást még nem volt lehetőségem mérni, 75 km-t tettem bele eddig, gyertyák elvileg okésak.

A gumicsőre nincs tipped?
Karbis?
Fogyasztásod nem magas? Gyertyakép nem sötét? (meleg motornál a hirtelen gáznyitáskor könnyen túldúsul, "toporog" ha az alapjárati keverékarány nem helyes)
Üdvözlet!

650-es vízhűtéses Banditon a gyertyát ki kell cserélni 12ezrenként vagy bőven elmegy 24ezret is?
Üdv Mindenkinek!

Két kérdésben szeretném kérni a segítségeteket:

http://www.bakelit.hu/portal/s...

A linkelt képen a két sárgás cső mi célt szolgál a karburátoron egy 250es '94-es Banditon?

Illetve:

Nincs valakinek tippje ahhoz, hogy ha erősebb dombon indulok el felfelé, akkor mitől van az, hogy 1-2 mp-ig szenved a motor, a lefulladás szélén van, aztán elkapja a fonalat és megy minden gond nélkül? (Meleg, járó motornál)

A segítségeteket előre is köszönöm!
Jól néz ki a polírozás
Nézd meg itt, találsz egy két technikai adatot..: http://biker-world.hu/mototech...
vdk3x embernek nem fárad el a bal keze.
Szerintem 23.
Az az iszonyat váltó álmomban se jöjjön elő.