Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugye jól emléxek, hogy az olaj leeresztő csavart 25 Nm nyomatékkal kell meghúzni?
Sajnos elszórtam a papírt, amire fel volt írva!
Pisti a red baron- ál más a pálya japán anya cég csak 100% motorokat árulnak legolább is amikor én még ott dolgoztam így volt .
a japoktol be hozot gépeket itt teljesen fel huzzák .... minden kis szart ki cserélnek ami nem 100 %-OS plexi ülés huzat fék cső stb

talána leg drágábak magyarországon de tekert szar ott nem veszel .. ezt híd el a kereskedelmi árésük enyhén tulzóóóóóóóóóóó.. és felháboritóóóóó
zöldi ! A hétvégén itt tette az ajánlatokat a BIG tigrisemre egy embör
1 100 000 ft tett volna le érte ,, egy gs el is vitt ,meg pannonia cucokat https://www.facebook.com/photo...

nem is tudom ? 8 éve itt van a portán !
Pedig valaki vesz és elad náluk motort mert még élnek.
Szia,István!Saját tapasztalat nálam annyi volt,hogy le sem sz..ták az embert.Kb,1/2 óra után valaki észre vette,hogy nézegetjük a vasakat.Az árakat nem tudtam én sem hová tenni,hiszen én is még két lábbal a földön élek.Vásárlási szándékkal indultam neki, ,de inkább odébb álltunk csendesen!
Ennek a töketlen TC-s brigádnak azt sem hiszem el amit kérdeznek! Winkler párszor anno az Opel-es időszakban leégette magát szakmailag a kis "zseléssel" egyetemben! Ők egy dolgot tudnak csak elfogadni jónak, amiben ők ülnek, illetve amit ők csinálnak, sajna mára már egy újgazdag társadalom szerves részei lettek a sok lommal amit ők közlekedési eszköznek neveznek!
Ha valakit rajtuk kívül bátottam ezzen pár sorral, elnézést, de a két "zsenit" nem magasztaltam soha!
azaz :D
És hányan hokiznak rá :DDD
Az szerintem sose volt sport gép.
Inkább olyan kis kövérkés túrasport hasalós-idomos.

Ami igazi túrasport az inkább a sprint 1050.

De fene tudja.

Hogy stilszerű és topikhű legyek egy jó 1200-as bandit mindenre jó.
Ezért jött a képbe nekem az ezres Daytona .
Olcsóbb egy sportmotorból túrasportot csinálni, mint megvenni drágábbért a gyárilag butitott verzióját . (ezt a gyári állapothoz hű, meg csak a mérnökök álltal megtervezett lehet jó emberek ne olvassák)
...annyiért lehet gondolkodás nélkül ott hagyta volna...
A nem egy VFR 1200 kacsacsőrrel és colos lábakkal?

Plusz autómata váltóval amit asszem a kedves darázsgarázs kolléga igencsak kedvel?
Cross Tourer, szerintem.
Az egy Honda, gy.k.
Azért 2006-os gsx 1.4 ne érjen már 1.1-et. 900-950-et, szebb napokon, esetleg.

üdv:
=motornepper=
Nem bír magával az a collos, muszáj neki valami betegágy a jó kis zselékocka helyett
Hát..................ki kéne a piaci igényeket elégíteni.
Mi az a CT?

Amúgy sportos használatra minden jó csak ezek a magslábú túraenduros zék nem.

Street-en én nem tudok bólogatást előhozni.
Talán ha tudatmódosító gombával foglalkoznék, kijönne .
Hááát, köszi a linket, alakul a dolog, lassan eljutok oda, hogy már nem tudom mit akarok .
KB 2008-ig jobban ment.............most eltelt 5 év alatt lehet a gomba több pénzt hozna.
Esetleg rá kén állni vadkenderre.

Ez a tiger kategória.Nár tény hogy drágább de a gombából kijöhet a kis plussz.
Nem biztos hogy olyan jó a tigris, mint amilyennek látszódik.

Érdekes tapasztalatok egy volt tulajdonos (vdk3x) tollából
Jó, hát én nem vagyok jólmenő bútorszállító kisiparos, akinek mindenféle borravalókat dugdosnak a zsebébe gondolom
legalább is mintha a múltkor ezt írtad volna, csak egy csóró gombás vagyok, így nem fussa drágább, újabb motorra .
Egyébként ez fertőzött meg, csak mire eladom a Banditot, gondolom ez már nem lesz meg .
http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_tiger_1050-7040228
Z1000 szerintem nehezebb.

Speedből inkább már a radiális fékes 1050-es lehet nyerő 2005 környékéről.

Daytonából nem láttam ilyet.
Ha speed lesz, akkor régebbi . Egy 2002-essel mentem régebben, csak akkor még a gixxeremhez képest gyenge volt . Igazából Daytonákat néztem, bivalyabbak, futómű, váz, fékek ugyanaz, vagy hasonló, max le kell hámozni róluk a ruhát . A 2001-es váltás utániakat néztem ,és olcsóbbak mint a Speed Triple .
Ha csak nem Z1000-es Kawa lesz .
Hello

Srácok, ha jót akartok "szórakozni", érdemes bevinni a motort red baroMhoz mintha el akarnátok adni, az elején tisztázva hogy lehet hogy nem fogadjátok el az ajánlatot, mert vételhez tartozik egy állapotfelmérés, amit esetleg rátok ferhetnek...,
Csak azért irom ezt mert pár hete kedves piperköc barátom bevitte az gsx 1400-et, ha jót igérnek érte akkor otthagyja. A gép makulátlan állapotban van, de 80 ezer km feletti futásteljesitményével nem igen passzol a 2006-os motor a hazai motorpiac kinálatába.
A lényeg , hogy állapotfelmérésnél mindent rendben találtak, gyári állapot...igért vételár ötszázhatvanezer HUF!
Ez a piaci ár fele ...
Ugyanakkor régebben azért jártunk be hogy azon röhögjünk hogy mennyivel a piaci árak felett kinálják a motorjaikat...
Nem tudom ha valakinek van róluk pozitiv tapasztalata is...engem elég nehéz meggyözni arról hogy korektek...
Régebbi vagy újabb speed?

2011 utániak a legütősebbek szerintem.