Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jo lesz.
heton megy a betet is
Hát elég húzós ára van... Köszönöm a választ!
Másik oldalról...
Ha törölgetted már motorod feketére festett vázát, akkor elképzelhetö hogy néhány helyen a hegesztések környékén beleakad a rongy a hegesztéskor kifröcskölt hozaganyagba, ami odaragadt a váz felületére, és azzal együtt festették le. El lehetene hegesztés után távolótani maradéktalanul? Igen el, söt akár telibe lehetne elektropolirozni az égész vázat, sok piperköc nyálcsorgatására...Fizetnél érte ilyen és ehhez hasonló dolgok miatt 20-40 % vagy több felárat? Vagy hogy a tank ne csak látható helyeken legyen lefényezve , hanem a vázon lévö "belsö" rész is, vagy az idomok.... Túl lehetne méretezni a dolgokat? Igen! Mi legyen az 1 egység? Aminek a többszörösére méretezel? 500 kg emberi hús vagy csak 200 kg ?
Azért a tervezés nem (mindig ) úgy megy hogy belerúgok egy kövér anyagba az udvaron, aztán abból épitek valamit.
Megnézném hogy tökömbe vinnék haza az akciós I-gerendából készült hintaágyat Tesco-ból a vásárlók? Leúztatnák uszályon címre?
Ha valaki örök dolgot akar (amúgy minek?) akkor azt úgy hívják custom! El lehet ballagni a mesterhez megadni a méreteket anyagvastagságokat, specifikácíót (pl 3 elefánt) aztán várni hogy Katobergerrel meghozzák és instalálják..., de könyörgöm ne várjuk már el a tucattárgyaktól hogy egyediek és örökkévalók legyenek, és ne kerüljenek semmibe...

Ismert magyar mentalitás hogy ránéznek a cuccra, nikkelezett szemértékkel kiköbözik, hogy kb 300 az anyagár (vastelepi), majd meglátva az árát mondjuk 1500 HUF, már repül is vissza a polcra, az "ilyet én 500 -ból csinálok" dünnyögés mellett. Aztán lehet a dönnyügést tett is követi, és 3 nap alatt kiizzad magából egyet...csak ilyenkor elfeljti, hogy a mnkahelyén ennyi idö alatt mondjuk 10-15 e HUF-ot keresett volna, vagy akár lehett volna a szeretteivel, vagy egyéb "értékes" dolgot is csinálhatott volna...

Ezek után sokan elfelejtik hogy az altaluk végett munka is így lenne "kiváltható", akkor miböl élne. A jármügyártás igen jó példa , mert lehet fikázni, de kicsiny országban is elég sok manufaktura let beszállitó közvetve vagy közvetlen.

Lehetne tenni egy gondolatkisérletet, mi lenne ha kivonnánk a világból az autógyártást, egyéltalán minden közlekedési eszköz gyártását, és akkor ugye nem lenne szükség az erre épülö nehézgép gyártásra, acéliparágra, bányászatra, mindezekkel kapcsolatos logisztikára fuvarozásra, energiaiparra (azon feleslegre)...

...azt hiszem elég messzire vezetne...
Szerintem inkább a kopások miatt és azok sokszor nem javíthatóak.
Ha csak all egy idore mar katasztrofa.en meg csak beinditom.
Tomitetlenseg,szakadt membranok satobbi.sokan nem buzereraljak csak ha gaz van.es jobban elcseszik.
Computeres inyektornal meg elcseszodik oszt csere es megyen tovabb a szeker.
Bar a suzukinal a tps szenzor szivathat.
Ilyen ez a plug and play vilag.
Hol? Hol? Hol? (a 2,5 TD az valami brutális motortérrel bír )
A karburátor valóban egyszerű. Viszont nagyon könnyű elállítani, ha nem kellő szakértelemmel és alázattal állunk neki. Szerintem emiatt van annyi szöszmötölés a vele a fórumokon.
Szerintem nem lesz ellene kifogása. Elvégre gyémánt fokozatú beszállítóm :)
Mondjuk ezt Zöldivel is megkéne beszéljük...
Tökéletes.
Ha te zöldivel személyesen találkozol, nekem úgy is jó, hogy annyival kevesebbet rakok a csomagba, és neki kifizeted.
Ne a zsidókat gyarapítsuk Úramatyám miket beszélek
Ezé van ennyi szöszmötölés a fórumon a karbikkal. Mer eccerű és nem romlik el.
Én igényelném a legpuritánabb, létező legegyszerűbb elektronikát egy autóban, de azt már manapság ki sem tudod kerülni. Már azokban is fedélzeti számítógép van. Ami egyszerű mint a faék, az nehezebben is fog meghibásodni. Tíz éves mobil még simán működik, a mai két év és rotty, mert a szartól a katonáig minden (felesleges) cucc bele van építve, aminek a tizedét sem használod.
A tisztító levemet is feladhatnád, aztán zölditől jól átvenném. Az ellenértéket meg átutalom. Ha ez jó neked.
Iagazad van, de ezeket a dolgokat a vásárlói - ócsóság iránti - igény hozza. Ha lenne aki megfizeti a tartósat, akkor gyártanának olyat is, hidd el.
Sajnos igen sok gyári cuccal ez van. Lekönnyítve amit csak lehet, elektronika megbonyolítva, minden a határra méretezve, már eleve úgy tervezve hogy a kukába menjen. Érdekes módon én (kis józan paraszti ésszel) mindent túlméretezek és amit eddig megcsináltam, nem is esik szét 10 év alatt a ház körül. Egy nagyon távoli, talán hülyének tűnő példa: hintaágyam 100-as I-gerendából, lebetonozva, fix helyen 95 óta, volt hogy 5 mázsa körüli férfi ült benne. -Na ezt nem fogja felborítani a szél és leszakadni sem fog soha. Nézd meg a gyáriakat. Vékony falú cső, könnyű szar az egész hogy jó "occsó" legyen -aztán beleül három madárcsontú nő és leszakad a pöcsbe. Nyeklik, nyaklik pár év és eltörik. Tudom, nevetségesen távoli példa volt de a lényegre igyekeztem rámutatni, ha nem raksz valamibe tartalékot, leszarni hogy akkor többe fog kerülni, akkor aki használja szopni fog vele.
Rendben, vagy ma, vagy hétfőn fel is adom!
Hehe, vegigolvastam Bervas mit osszeszivott a sajatjaval, de az legalabb diesel.
amit irtam, AP racing szinter
Csak saccolni tudom, 18 Ft környékén volt a köbcentije régebben. De egy okmányirroda megmondja.
Rendben, akkor a támlát, meg a 8 ezret beleteszem egy dobozba, és adom is fel. Írsz majd egy címet, mert szerintem megint kitöröltem...
Pontosan milyen betéteket küldesz?
Üdv!
Nem gyártok én összeesküvés elméletet és nem kárhoztatom a tervezőket. Nyilvánvalóan okosabbak. Csak nem értem öket. Pl a hengerfejben közvetlenül egymás mellett 3 termisztor aminek ugyanazok a ref pontjai (egy a ventinek, egy a kijelzőnek és egy az ECU-nak) MIÉRT? és ilyet més tudnék sorolni sokat :-)
Üdv! Egy 250 vagy egy 400 as bandita átírása hány forint körül mozog?
Egy 20-ast adok érte duzzogva.
Legalább egy kétliteres 75-ös?