Szevasztok Banditák!Most ültem számítógép elé ,mert szabadságon voltam.Jó kis autós topik lett és jókat derülök a vitán.Ez kicsit arra hasonlít mikor 15 éves koromban vitáztunk a haverokkal - az én Rigám 60-at megy az enyém 62 -t stb,stb. Mustang Ajudi Koreai köszvény-frászt!Alfa Romeo oszt jó napot!Semmi de semmi gondom nincs vele igaz nem is használom ott áll a garázsban,porosodik.Eladnám de nem kapnék érte lóf.....-t se,hát akkor marad.Valaki talán megvenné?Csak nehogy kitiltsatok a topikból!
Igazán pártalanul néhány gondolat jármütechnika csodálóihoz. Azt hiszem bámelyik a mai piacon elérhetö jármü túlmutat a hétköznapi ember képességein. Marketingesek álmodják meg közvéleménykutatások alapján hozzák meg a végleges "szakmai" döntést. Mérnökök százai tervezik 1000 órákon át alapúl véve az elezö generácíók tapasztalatait, kisérleti eredményeit. Minden egyes fejlesztés velejárója hiba és kockázat analizis, mind a gyártás, mind a termék életében. Tesztek sokasága alapján határozák meg a termék és gyártás paramétereit, és szigorú minöségbiztosítasi eljárásokkal próbálják meg elérni a legjobb kihozatali eredményeket, leszorítva a selejtek számát.
Ennek ellenére könnyen csúszik porszem a gépezetbe. A fejlesztések túlságosan fel vannak gyorsítva, a budget erösen limitálva van.
Ott van még az az ismeretlen tényezö, hogy milyen kezekbe fog kerülni. Ezen szokott aztán mindig elcsúszni sok tehetséges. Jönnek a sokatpróbált "versenypiloták" tökreteszik a fakockát is nem hogy egy összetett bonyolult szerkezet. Ebböl leszenek a legendák...
Talán ha többen átesnének iskolai tanulmányaik során pár tervezésen, terhelés-feszültség számításon, csapágyméretezésen, és mindezt a valóságban kéne megtenniük, amikor sokszor a valós számok mellett ott vannak a kompromisszumok (magyarul: melyik ujjamba harapjak, melyik fáj legkevésbé). Ennek végeredménye az ami az utcákat rója cipeli a puhos emberi testeket.
Lehet öket fikázni, meg a "szülöatyukat" is, de valójában tudjuk hogy mi van mögötte, mivel állunk "szemben"? Biztos hogy el kell hinni mindig mindent annak a pár lefizett "trollforgatónak", vagy kontár "utcai versenypilotáknak", na meg az internetnek?
Szokás manapság belemagyarázni beletervezett elromlásokat. Azért feltenném a költöi kérdést hogy ki ilyen matematikai formulát ismer arra hogy egy kb 10-100 ezer alkatrész nagyságrendü szerkezet minden egyes elemének meg tudja határozni a várható élettartamát az össze (akár nem ismertes) ismeretes körülményre ami élete során érheti, érni fogja. Milyen laboratoriumi tesztet lehet párhuzamba állitani annak tesztelésére hogy minden egyes darab kibír vajon 10 évet, úgy hogy mondjuk a fejlesztési, kisérletezési szakasz kb 1-2 év mostanság...Magyarán nem futathatsz egy kész terméket a próbapadon 10 évig , vagy a teszt-nyúzópályán, hogy tényleg nem basztunk -e el valamit, mert ugye addig a konkurencia kiad 3 újabb generációt ...
Szerintem nem kell ebbe összeesküvés eméletet gyártani.
15 éve nekünk is Citroen volt a családi autó. BX 1.6 benzines. Csak annyit róla: Imádtam szerelni! Az autószerelök hallani sem akartak róla, így édesapám barmit megengedett hogy megcsináljak rajta...HF tömítés csere, hiraulika folyadék csere, karbifelújítás, kormányösszekötö...
Van aki szopórollernek nevezné, én meg igazi állatorvosi lónak...
Kicsi a blokk abba a kétkerekübe! Több motorfékkel nincs ilyen baj a fékkel, csak gépészkedni kell!
1 hónap múlva én is elmondom mit tapasztaltam, igaz én beérem a PR elsö generációval hátúl.
Nekem a legrosszabb élményt a conti motion hozta, azt 50%-ról 300 km alatt lement a oldalán nullára a Francia alpokban...
Mellesleg nem értem:
"Tehát nem bírja a terhelést. Normál motorozáshoz elég" Már normál tempónál is izzík-elég?!
Én dobtam fel ezt az autós témát, bár nem gondoltam hogy ez lesz belőle. Nem bandit, az igaz, de felpörgött a fórum!
Valakinek véleménye a fegyencedzés című könyvről?
Múlt vasárnap jöttünk meg egy 5 napos túráról (Szlovénia, észak Olaszország, Ausztria), kb. 2200 km.
Egy két tapasztalat:
AP Racing fékbetét:
Jobban fog, mint a gyári, viszont két személlyel + 3 dobozzal a Hochalpenstraße északi fizetőkapuhoz közeledve a gyors szakaszok utáni visszafordítóknál erőteljes égett szaga volt. Tehát nem bírja a terhelést. Normál motorozáshoz elég.
PR2 hátsó gumi:
Két személlyel + 3 dobozzal a Hochalpenstraßen lenyomott két kör után a gumi oldala (a puhábbik komponens) 90%-osról lement kb. 30%-osra. Tehát nem bírja a terhelést. Normál motorozáshoz elég.
Közlekedőedényben ha csak A-B-be mész és csontra lehasználod jobb az új.
Ismered az előéletét,semmi rejtett bug nincs benne.
H astrát vettem 5 éve újonnan.
Egy dolog idegesít.Kezet ráznék azzal a lökött dojcs-al aki az index kapcsolót tervezte.
Ez a hülye mikrokapcsolós szart nem lehet megszokni.
Van egy olyan kategória is aki keresi a kihívást (vagy a szopórollert), pl én :-) A családi autónk most egy Citroen XM 2.0. Full extra a bőr belső kivételével (pedig hál' Istennek most beleférne valami villantósabb verda is, de egyszerűen sosem értettem miért vállalnak emberek igát egy autóért...). Akkora, mint ide Lacháza, ami jó... Ami rossz az az, hogy egyszerűen nem tudom mit szívtak a mérnökök amikor ezt kiizzadták.
Mindig büszke voltam rá, hogy ha valaki egy gépet összerakott egyszer, akkor azt kellő idő ráfordítással meg tudom érteni és "vissza tudom fejteni". No ez feladja a leckét sok helyen. Vidám vele az élet, no :-)))
a problémát én abban látom igazság osztás nélkül , hogy sok ember le nézi a másik motorját ,vagy autóját ..............
Van aki a fasza meghoszabitása érdekében erőn felül tart fent egy autot legyen az egy a6 vagy egy mustang ..... mert a suzuki vagy a opel a szar .................. miért ?
a legyártott darabb szám és a meghibásodások száma az audinál siralmas az alkatrész ár siralmas a mustángnál 3 * szarabb ugan ez . fogyasztás ... ? az ár esés ... hu .. hu...hu egy 17 500 000 A6 ami ben még nincs is bent minden extra 3 évesen 6 gómbóc , 6 évesen 2.5 misi a mustángból is csak a shelbi és a veteránok érnek valamit .... egy opel 3.5 millka 3 évesen még 2.3 ,, 6 évesen 1.5 ...
akkor ha A --- B akarok menni ... mi éri meg ?
A6 ........3 .0 v6 fék tárcsa +betét
170 000 ropi
opel astra új.......... fék tárcsa és betét
67 000 ropi
suzuki swift új fék tárcsa és betét
24000 ropi
persze van egy réteg akit ez nem érdekel mert úgy tele van ..de szerintem itt egyik sem ebbe a rétegbe tartozik
már bocsánat .. kikivánkozot és nem fika csak vélemény
Ennek ellenére könnyen csúszik porszem a gépezetbe. A fejlesztések túlságosan fel vannak gyorsítva, a budget erösen limitálva van.
Ott van még az az ismeretlen tényezö, hogy milyen kezekbe fog kerülni. Ezen szokott aztán mindig elcsúszni sok tehetséges. Jönnek a sokatpróbált "versenypiloták" tökreteszik a fakockát is nem hogy egy összetett bonyolult szerkezet. Ebböl leszenek a legendák...
Talán ha többen átesnének iskolai tanulmányaik során pár tervezésen, terhelés-feszültség számításon, csapágyméretezésen, és mindezt a valóságban kéne megtenniük, amikor sokszor a valós számok mellett ott vannak a kompromisszumok (magyarul: melyik ujjamba harapjak, melyik fáj legkevésbé). Ennek végeredménye az ami az utcákat rója cipeli a puhos emberi testeket.
Lehet öket fikázni, meg a "szülöatyukat" is, de valójában tudjuk hogy mi van mögötte, mivel állunk "szemben"? Biztos hogy el kell hinni mindig mindent annak a pár lefizett "trollforgatónak", vagy kontár "utcai versenypilotáknak", na meg az internetnek?
Szokás manapság belemagyarázni beletervezett elromlásokat. Azért feltenném a költöi kérdést hogy ki ilyen matematikai formulát ismer arra hogy egy kb 10-100 ezer alkatrész nagyságrendü szerkezet minden egyes elemének meg tudja határozni a várható élettartamát az össze (akár nem ismertes) ismeretes körülményre ami élete során érheti, érni fogja. Milyen laboratoriumi tesztet lehet párhuzamba állitani annak tesztelésére hogy minden egyes darab kibír vajon 10 évet, úgy hogy mondjuk a fejlesztési, kisérletezési szakasz kb 1-2 év mostanság...Magyarán nem futathatsz egy kész terméket a próbapadon 10 évig , vagy a teszt-nyúzópályán, hogy tényleg nem basztunk -e el valamit, mert ugye addig a konkurencia kiad 3 újabb generációt ...
Szerintem nem kell ebbe összeesküvés eméletet gyártani.
Van aki szopórollernek nevezné, én meg igazi állatorvosi lónak...
1 hónap múlva én is elmondom mit tapasztaltam, igaz én beérem a PR elsö generációval hátúl.
Nekem a legrosszabb élményt a conti motion hozta, azt 50%-ról 300 km alatt lement a oldalán nullára a Francia alpokban...
Mellesleg nem értem:
"Tehát nem bírja a terhelést. Normál motorozáshoz elég" Már normál tempónál is izzík-elég?!
Valakinek véleménye a fegyencedzés című könyvről?
Egy két tapasztalat:
AP Racing fékbetét:
Jobban fog, mint a gyári, viszont két személlyel + 3 dobozzal a Hochalpenstraße északi fizetőkapuhoz közeledve a gyors szakaszok utáni visszafordítóknál erőteljes égett szaga volt. Tehát nem bírja a terhelést. Normál motorozáshoz elég.
PR2 hátsó gumi:
Két személlyel + 3 dobozzal a Hochalpenstraßen lenyomott két kör után a gumi oldala (a puhábbik komponens) 90%-osról lement kb. 30%-osra. Tehát nem bírja a terhelést. Normál motorozáshoz elég.
Már azt hittem eltévedtem!
Pedig ez a Bandit fórum nem?
De ezt a hozzászólásokból, akár 2 oldalt is visszaolvasva, nem lehet rájönni!
Na akkor ki milyen gumit használ?
Plexit ki cserélte ki magasabbra?
Olajozót ki használ?
Kezdjük Banditos problémákkal!
Ismered az előéletét,semmi rejtett bug nincs benne.
H astrát vettem 5 éve újonnan.
Egy dolog idegesít.Kezet ráznék azzal a lökött dojcs-al aki az index kapcsolót tervezte.
Ez a hülye mikrokapcsolós szart nem lehet megszokni.
Van egy olyan kategória is aki keresi a kihívást (vagy a szopórollert), pl én :-) A családi autónk most egy Citroen XM 2.0. Full extra a bőr belső kivételével (pedig hál' Istennek most beleférne valami villantósabb verda is, de egyszerűen sosem értettem miért vállalnak emberek igát egy autóért...). Akkora, mint ide Lacháza, ami jó... Ami rossz az az, hogy egyszerűen nem tudom mit szívtak a mérnökök amikor ezt kiizzadták.
Mindig büszke voltam rá, hogy ha valaki egy gépet összerakott egyszer, akkor azt kellő idő ráfordítással meg tudom érteni és "vissza tudom fejteni". No ez feladja a leckét sok helyen. Vidám vele az élet, no :-)))
a 13 dik suzukimat hajtom mind 0 km vettem
nekem is volt más által tele fingot ... 124 300 td - től kezdve a 740 í ig minden féle benzin zabálo masinám ... soha nem kell csak új autó
Van aki a fasza meghoszabitása érdekében erőn felül tart fent egy autot legyen az egy a6 vagy egy mustang ..... mert a suzuki vagy a opel a szar .................. miért ?
a legyártott darabb szám és a meghibásodások száma az audinál siralmas az alkatrész ár siralmas a mustángnál 3 * szarabb ugan ez . fogyasztás ... ? az ár esés ... hu .. hu...hu egy 17 500 000 A6 ami ben még nincs is bent minden extra 3 évesen 6 gómbóc , 6 évesen 2.5 misi a mustángból is csak a shelbi és a veteránok érnek valamit .... egy opel 3.5 millka 3 évesen még 2.3 ,, 6 évesen 1.5 ...
akkor ha A --- B akarok menni ... mi éri meg ?
A6 ........3 .0 v6 fék tárcsa +betét
170 000 ropi
opel astra új.......... fék tárcsa és betét
67 000 ropi
suzuki swift új fék tárcsa és betét
24000 ropi
persze van egy réteg akit ez nem érdekel mert úgy tele van ..de szerintem itt egyik sem ebbe a rétegbe tartozik
már bocsánat .. kikivánkozot és nem fika csak vélemény
Link?