Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Főnök má megint fura módban lehetsz.
Én azt mondtam a porsche 68-ban nem igen tudott cirka 300 lóerőt.
Be is gugliztam hogy porsche 1968.
Mivel én csak legendáriumban és mesékben élek ellentétben a valódi tapasztalatokkal.
Így a viki ki is köpte hogy a 912-es 90 paci.
A 911 ellemben ezek szerint tud 300-at.68-ból és a 912-es csak babazsúr volt?
Én értem, hogy a 912-est belinkelted, de senki se állította, hogy nincs olyan.Te állítottad, hogy a Mustang idejében max. ez létezett. Most inkább a 911-re keress rá,mert 1963 óta szintén van.
Jaa, tényleg, Balázs, enyém eladó. Habár neked ez nem alternatíva, mert most ebben a pillanatban nem adom el, legkorábban október-november felé...
Vikit lehet basztatni az ortodox véresszájú poschetudoroknak.

Én annyit tudok hogy nekem se ez se audi se passatom nem lesz.
Dízelem van de csak kóreai lom.
911 lesz az sztem..

Meddő.
Le...m.
Már csak legyintve könyörgöm, hogy legalább most, gyorsan, interneten nézz utána, mielótt írsz valamit, mert ez így csak erőlködés, a vita kedvéért. A 911-es 1963 óta létezik... Ez volt a zárómondatom ebben a témában.
Persze............a 912-es.

Felőlem azt teszel amit akarsz.Bár a nézeteid nekem a füleim közül kicsit furákok.

Birom én példának okáért az alfa régi modelljeit is.............egy 75 öst simán elképzelnék magamnak.

Bár tény és való hogy a te politkusaudid ssem lesz az én kedvencem.
Nem kell maival, akkor is volt Porsche. Mellesleg a Porsche mai napig sokkal kevesebb lóerő, mint a konkurrensei (már ha azok), mégis sokkal gyorsabb. Én nem meséket olvasok, hanem szakértői véleményeket. Nem képzelődöm autókról, hanem tájékozódom. Évtizedek óta a Porsche az, amit a többiek próbálnak követni, de a mai napig se érték utol. A Porsche az etalon, mint az alsó középkategóriában a Golf. Ez nem egy vélemény, hanem tény. De mindegy is, ráhagyom, megint megmeddősödtünk... Éljen a Mustang!
Vonóhorog az nincs.
Szent makréla.
A mustang akkor tudott 300 lóerőket.
A porsche meg nem.
Persze az akkori követelmények mások voltak de megállt,ment,fékezett nem ment falnak.
Most komolyan gyári autót hasonlítunk össze 68-ból egy maival?
ha most még azt mondod vonóhorog is van rajta,akkor ,is marad álom
Bármilyen autóba építhetünk versenytechnikát, csak akkor az már nem az az autó. A Mustang egy fos. Ha meg egy Mustang kasztnit ráhóznak egy Forma 1-es autóra, akkor hiába mutogatod, mert az egy Forma 1-es autó lesz, nem egy Mustang.
Elvileg számít, de van, aki 20 éve magyarral van kint. Én eddig megúsztam, vagy nem is érdekel igazán senkit. Viszont el akarom adni, és venni egy német rendszámosat, mert nem akarok ezzel tovább rizikózni. Meg ideje is újítani.
Jah és láttam az uccában egy 4 kerekű porsch-ét..............csak sajna mellé pici betűkkel azt írták hogy 924-es.
Pényleg por se lett belőle.Csak állt,állt,állt és még mindíg állt.Oszt elvitték máshol lomolódni.
Főnök...........most belőled egy igen előítéletes ember beszélt.

Ha látnád hogy ebbe és a többi ilyesmi ótóban csak egy dolog az ami 68-as...........és ez a kaszni.
Minden más lényegében mai versenysport.Mind a futómű mint a fékek.
Ezért.................hát ................

Úgyhogy te is csak a mesében élsz és foggalmad sincs ezen részéről az autózásnak.
11év alatt lett 2X hengerfejes,most van benne óraszerint 280e,meg amennyit Svájcban eltekertek az arab kereskedők,onnan hoztam

kutya csontot évente ki kell cserélni,akár a rosszabb vagy a jobb minőségüt veszem
Na, ebből látszik, hogy legendákból, meg mesekönyvekből jönnek a nagy vélemények, A Mustang (lehet akár a Shelby tuningja is) egyetlen pozitívuma a hangja, de azt más V8-as is tudja. Egy rakás szar, igénytelen, ócska belsővel. Lehetetlen úton tartani (és nem az ereje miatt), valamint ha meg akarsz állni, jobb, ha nekihajtasz egy betonfalnak, mert a fékre ne számíts. Halkan azért megsúgom a helyes megoldást, hogy tovább tudd adni: az AUTÓ-t onnan ismered fel, hogy 4 kereke van, és azt írja rajta: PORSCHE.
Te ne nézzed, mindig szólóban mész
5e? :)
nem csesztetnek a magyar rendszám miatt?mivel kint élsz,vagy ez már nem számít?
Értem én, csak az eddig említett "gazdaságos" autók addigra már be lesznek préselve. Egyébként mondtam, már, sok a lári-fári. Egyszer cseréltem turbócsövet, mert elrepedt, pár ezer forint volt. Mellesleg felejtsd el, hogy autózgatsz bármivel, és nem költesz rá. Az meg, hogy 300 000 km után esetleg beesik egy 100 000-es számla, az nálam a röhej kategória. A Daewoo vagy a Dacia pl. addigra már emlékmű, legjobb esetben nagygenerál.
Ja és az AUTÓ 8 hengeres hosszában motor hátul kapar.

http://youtu.be/2Huk6K-w69w
Nem futásfüggő. Ha nem is megy sokat, akkor is szeretheti a minőséget, meg igényelheti a biztonságot, kényelmet.