Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Már hiányoztak az egyszerű tárgyilagos posztjaid...

Azokkal az értékekkel tényleg nem sok mit lehet kezdeni, főleg hogy talán még a karbi is más görbevázas évjáraton nem?

Üdv

István
Szevasz Csabu!
Kábé ezer éve... De ami késik nem múlik. még 2-3 év és visszatér a régi ritmus, megyünk mi még együtt közös kört! :-)
Hello!
Ha nem vagyok túl indiszkrét mikorra tervezel 600asra váltani? Mármint mikorra várható, h eladod a banditod? Esetleg egy email címet tudsz adni?
Siki!

Most léptem át a boszniai túra közben az 50-et. Ja....és nem használok lánc olajzót,oszt még a gyári lánc cucc rajta! A túrán megnézte egy hozzáértő,mondván na hogy is áll a lánc a lánc keréken? Aztán megnyugtatott,hogy ennek semmi baja! MOL lánc spray! Ez a titok nyitja! Egyébként fújt láncal indultam itthonról,és hazaérésig egyszer fújtam rá ott a túrán! 1500km volt az össz táv!
Szia Kraven. Remélem jól vagytok. Üdv Komlóról
Most nézem, hogy hiába adtam email címet a profilomban, az nem jelenik meg, pü-t nem lehet küldeni?! Akkor csak a fórumban lehet egymásnak üzenni? Milyen hülyeség ez? Vagy én siklottam át valamin?
emailben
azt hiszem hétfői napon volt téma,olvass vissza
vagy keresd itt Zöldit,vagy adatlapján e-mailben
akkora már van progim,majd legközelebb,de azért köszi az invitálást
,azt mennyi az annyi, km
Szia!
Ha a "keresés ebben a topikban" fül elé beírod a típust, akkor elég sok infót találsz róla és tudsz dönteni is, hogy mit is ajánlanak, de ma vagy mikor volt ez már téma! Tehát ne legyünk lusták emberek!
Szia! Nekem 250-es van és azt tudom mondani, hogy minden csak azon múlik, hogy mennyire viseled gondját a motornak. Az olajcsere és szűrők cseréje nagyon fontos, én szezonkezdet előtt cserélem őket megtett km-től függetlenül. A karburátort érdemes szezononként szinkronizáltatni. Precíz kis műszer amiben sok örömöt fogsz lelni, ha vigyázol rá, és ráköltöd azt a pénzt amit rá kell, hogy biztonsággal motorozható legyen. Lassan készülök váltani a 600as géposztály felé, nekem ez a Bandit az első motorom, nagyon jó tanuló-, és élménymotor.
Köszi, esetleg elérhetőséget tudsz adni?
Sziasztok! Csak érdeklődnék hogy akarok egy régebbi 250-es vagy 400as banditot de valószínű hogy 250-es lesz, és annyira nem értek hozzá, de hallottam már olyat hogy ezek szétforogják magukat mert "csak 250-es" meg nem mai gyerekek ezek se, hogy most akkor ez hogyvan?!?!
Gaylhoffer Gábor, Suzuki Plusz motorműhely. Nagyon korrekt és hozzáértő.
Megpróbálom még1x..

Budapesten jó szerelőt tudtok ajánlani?
Üdv!

Rég jártam erre...
Sajnos nem sok a szabad időm, így nagyon keveset tudok csak motorozni
Azért a hétvégén megsimogattam egy kicsit a gépet, meg bekarburáltam üveggyertyával, meg folyadékos szinkronteszterrel (ez egyébként nagyon megkönnyíti, mert egyszerre lehet látni a négy vákuum értéket). Roppant hasznos kis eszközök, az erőleadás teljesen egyenletesé válik. Igaz ráment egy délelőtt, de megérte.
A keverékállító csavarok egyébként 1 és 3/4 fordulattal kitekerve adtak jó képet ('99 GSF 1200). Ez csak hozzávetőlegesen jó más gépeknél, csak kiindulási alapnak írtam!
Zöldi
Email ment sos-ben.
Köszönöm a felvilágosítást
Mellesleg mindenütt meg is kérdik,hogy most vettem nem rég? Aztán elhűlnek mikor mondom,hogy 2008-as és mennyi a km benne!
Csabu!

Mondtam már neked...ez SZÍN érted? Szín! Ellenben a feketével!
Siki!

Nem is fogod soha koszosan látni! Még út közben sem! Mindig szakítok rá pár percet,hogy letakarítsam,mert én ilyen vagyok!
Most nem jó, de ha gondolod a következőre rákészülök.
Az fura, mert az elég ütésálló. Én játszottam vele eleget, el is füstölt rajta egy dióda, de csere után ment tovább.. Esetleg ha vezérlő elszáll, de párszáz pénzért kapsz másikat..