Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most csinálta egy szerelő ..... henger , hengerfej csere stb stb 35 000 pezoért

van vidi tanuságos !

http://www.sportmotor.hu/motor...
a hóba fasza.... mikor nem tudsz menni a Trabant meg vigyorog rád ...................oszt megy !

jok a wv szivó dizelek ..... de 630 000 km még nem halottam ..... 824 000 km ami biztos megtett .... de az 123/ as 240 5 hengeres
Azért német "török " kereskedötöl sem igen ajánlom a vásárlást ...
Nem érdekel valakit egy Givi háttámla?
Én csak idén már több, mint 4e km-t nyomtam csak a motorba. Az új gumim - supplied by our diamond category supplier :) - is közelíti már a 2 ezret. Autó már túl jár a 10e-n csak idén. Pedig nem vagyok futár :)
Na de ennyit?
És inkább a szerelő ül benne nem te.
Igen, biztos nem annyi az alkatrész mint egy fiat unohoz, de nem is ugyanaz az érzés amikor beleülsz...
Valamit valamiért
azaz 4 év alatt belement 330 ezer km?
Itt mindenki futár?
A komplett flotta(autó meg két motor) éves futása nem éri el a 18 ezret, és minden nap motorozok :DDDDD
Nekem az a tapasztalatom az öreg luxus autókkal kapcs hogy csak akkor vedd meg ha nem fog gondot okozni a szervizelés . Jól esik 1 M -óért a bőrülésben fesziteni , de amikor kiderül hogy 100 e egy vezérműszij szett , vagy ilyenek . Nekem egy 607 -es peugeotom van 3000cc v6 full extra , nagyon szeretem mert kényelmes luxus és 230 lóerő , de évente ráköltöm egy kisebb autó árát . Barátomnak öreg 530 - as bmw-je van ugyanez a szitu . Ez van ha valaki olyan autót akar venni ami ujjonan 12 millió volt ahoz qva drága az alkatrész !
Nálam is van 1,9 tdi 110le,
5,4 fogyasztással csak megyek vele,használom.
Haveréba 630 000 van ,ő 300al vette,70 000ft a kopón
kívüli alkatrész költsége 4 év alatt.
De olcsóbb mint a 2,5 javítgatva,vagy
itthon vett viszatekert magyar leharcolt futóművel,
kannázott gázolajjal.
De ezt még mire itthon forgalomba helyezem, az sem kis pénz.
Köszi a hozzászólásokat, 2.5 kilőve....
Nekem Golf IV 1.9 adagolós TDI van 4Motion és tökéletes a motor-hajtás és futómű is 254E km után is, a fogyasztás pedig 5,2. A 2,5-est ne vedd meg mert nem olyan jók, és a PD-sek sem. Adagolós VW-Audi 1.9-est kell venni ebben az évjáratban szerintem.
Nemá :D Inkább E39 bmw 30d. Az ugyanakkora fostalicska 12 évesen 400e+ kilométerrel 120-ra visszatekerve, de legalább hátul hajt :D:DDD
Még egy kérdés...
Ha a láncom még nincs szakasosan megnyúlva, de az első lánkeréken e fogak már kopottak, komplett csere?
Zöldi, írná nekem újra egy ajánlatot láncra, valamint első fékbetétekre?
Ráadásul a Triptonicról sem hallani túl jókat...
Olcsóbbbnak tünik a 2,5!
de pont 300 000ft-al lessz többe és használni se fogod csak javittatni,
hengerfejfelujitó műhelyből van az infóm,gyakran lát 2,5-öst.
Szia! Ducati Monsterre, vagy Hyosung gt650r-re vadászok mostanában, de még a bandit250 is tud tanítani, én tanulómotornak vettem megszokni a nagymotort, és sok örömet szerzett. Volt hirdetve is, de végül levettem a hirdetést, hogy inkább maradjon még egy szezonra. Közben nézegetem a 600asokat is persze, úgyhogy lehet eladósorba kerül. a címem: janos.viszkok@gmail.com
Igazából 1.9-est keresek, és kéziváltóval, de nem olcsóak, és kevés is van belőle...
Totál pénztemető!
A6 1,9 tdi ,egyedül ami tuti,vagy passat tdi
Üdv !
Zoli
Tudom, hogy nem ide tartozik, de muszály megkérdeznem, nem bírom magamban tartani
Ti vennétek jó állapotú, 2000-es évjárat körüli, 2.5-ös turbódízel triptonic váltós A6-ost? Vagy pénztemető mindenképpen?
Üdv! Nekem is hiányoznak az építő jellegű műszaki "agymenések" Csak nehogy megint megöljük a topikot, mint már egy párszor

Nem vagyok évjáratguru, épp ezért írtam, hogy 99-es évjáraton csináltam, fogalmam sincs melyiken van még ez a karbi szett.
Azért sem lehet szentírásnak venni, mert már ~1/10, ~1/8 menet állítás is látványos változást eredményezett.
Előtte szinkron, utána szinkron, bár nem nagyon mászott el. Sokkal nagyobb utánállítási igényre számítottam.