iGEN egyszer a szerelös topikban nem tudtam hogy az elögyujtás foka , szöge ...csöken a 2/t en
nem eröségem az elektronika de még 30 év alatt egyszersem kellet auto vagy motor villamosági szakembert hivnom
Istvának igaza van ... ha van egy kurva 250 motorom azért mert aból van 400 az bizt ,hogy nem jó hozzá ....................
egyszerübb 250 ét nézni de elöte én ki mérnem az a modult
ott van minden manualban hogyan kell ,kis millio hiba lehett a gyujtásban .......... Talán az utolso a modul szinte soha nem romlik el ,, ha el is romlik inkább kihagyásos lesz a motor vagy nem pereg rendesen ...................
a 250 bandit hoz csak a bandit 250 gyujtás jó ... a jel adó ....az jó a 250 gsx belpiacosé ....,,, de karbit át kell fuvokázni hozá .. belelehet faragni a 400 rf , gsx 400 és a belpiacos gsf 400 as jeladoját ,, a gyujtáson belül még a trafok kompatibilisak itt még + ba 600, 1200 stb -é is jó ,, ez gyártási év fűggö ...
Tasi saját bevallása szerint nem jártas az elektronikában...
Amúgy meg szerintem a kereskedésben sem tudják megmondani az összes rendelkezésre álló infó birtokában hogy mi mivel kompatibilis.
Ez is csak egy ilyen hülye Magyar berögzödés hogy kendácsoljuk egyik motortipus alkatrészeivel a másikat., mondjuk akkor mikor azonos tipuson belül is lehet különbözö az egyes évjáratok alkatrészösszetétele...
Az hogy felfogatási pobt megegyezik még nem biztos hogy tartalom is föleg egy ECU esetében...
A GSX 1400-en látszólag ( a kipuk kivételével) semmit nem változtattak, mégis kb extra 10-15 oldal van az évjáratok közti különbségek felsorolására az SM-ben, és tapasztalataim szerint még az sem teljes...
A Suzuki RF topicban sokkal többet böfögnek hozzá mint mi, ugyanis a te motorodnak csak a neve közös a felmenöivel azon kivül semmi. Viszont tudtommal sok közös dolog van az RF szériával...
Kiderült mi a baja a banditámnak . Motor elektronika halt meg . Lenne ez ügyben két kérdésem . Valaki tudja hogy esetleg a 250-es bandité jó e 400-ashoz ? Mert 400-as elektornikát nem találok sehol .:( Vagy esetleg a 400 gsx-r nek az elektornikája ?! Egyébként a motorom 91 -es évjárat. ha valaki tud segiteni kérem irjon ! otiboy@gmail.com 0670 6091615
Itt nem jellemző a tökön-paszulyon haladás. Nem verseny, de időnként muszáj tempósan haladni, néha szétválni. Itt az átlagsebesség tartása a lényeg, de tájékozódni is kell közben és ha elmész egy pont mellett, akkor az elvesztett időt be kell tudni hozni, ami nem mindig egyszerű. Ez nem jelent nagyon nagy tempót, de időnként országúton 130-ig is felmehet a tempó, a másik dolog, hogy lakott területen kívül ugye 90 a megengedett, de vannak helyek, ahol a 90-et sem sokan tudják tartani, pl. szerpentinek, stb.
Ennek a pilot versenyét - asszem tavaly volt, vagy tavaly előtt - 1 pont híján megnyertük, így lettünk csak másodikok. Jó kis tour, sokkal jobban tetszett mint a BMW 24 órás. Ott tényleg levisznek terepre, vagy legalábbis olyan utakra, aminél sokszor a földutak is jobb minőségűek, pedig előtte hangoztatták, hogy bármilyen motorral teljesíthető. A csopperesek káromkodtak is mint a kocsis és nem mondhatom, hogy nem volt igazuk. Meg a verseny sem tiszta sztem. Sok helyen elágazásoknál, ahol le kellett térni és neked kellett volna kitalálni, hogy hol és merre, ki voltak téve karton jelzések, meg egyéb oda nem illő dolgok.. Mindegy attól még az is jó kaland, de ezt jobban tetszett.
Engem érdekelne, régóta tervezem egy ilyen versenyen az indulást.
Személy szerint inkább a nyugodt, lendületes motorozás híve vagyok (kb. KRESZ kompatibilis), az árkon-bokron menést nem támogatom. A napi motorozás után nem ragaszkodom a sátorban alváshoz (ráadásul kevesebb cuccot kell vinni), de ha nincs más megoldjuk azt is.
a világ autó és motor gyártóinak 80 % -a csak tőmitő pasztát alkalmaz egy két illesztési felületen kívül , mindenhol
a levegőre keményedő , a hőre keményedő tömitö paszták elönye ,hogy soha nem őregednek meg és a két felűletett össze ragasztják így kizárt a szivárgás . Ha a felületek tiszták és olaj és zsír mentesek !
Nincs a pasztával semmi gond ,,, csak ésszel kell HASZNÁLNI!
ez amugy erdekes, mert alatresz gyari 4 nap alatt van akarmi,a motor maga szerelhetobb, mint a 600-1200, jo, a szelepallitas az szopos, de nem ordoglakat az a gep.
nem eröségem az elektronika de még 30 év alatt egyszersem kellet auto vagy motor villamosági szakembert hivnom
Istvának igaza van ... ha van egy kurva 250 motorom azért mert aból van 400 az bizt ,hogy nem jó hozzá ....................
egyszerübb 250 ét nézni de elöte én ki mérnem az a modult
ott van minden manualban hogyan kell ,kis millio hiba lehett a gyujtásban .......... Talán az utolso a modul szinte soha nem romlik el ,, ha el is romlik inkább kihagyásos lesz a motor vagy nem pereg rendesen ...................