Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyedül a márkája nem ismert.....mert ezt nem találom az adataim közt....
De Eriknek 50.000-nél is csak cápafogasodott....ez addigra eltűnt volna darabokba.....
Belenéztek endoszkóppal?
Mondom hogy tervezett avulás.
Ez összefügg a kilóméterrel.
Elő fognak jönni a nyűgök.
De mint írtam az újabb PDTDI a gáz.
Ha 14 éves akkor még a hagyományos.
Bár futásteljesítmény az ami gond még mindíg.
Igewn sok üzletkötő aki régen oktáviával és audi dízelel járt valamiért hipp-hopp átnyergelt 1,6 benzines astrára.
Pont a hirtelen előugró vaskos javítási számla miatt.
És nincs előjel csak annyi hogy kopog a kéttömegű lendkerék oszt 150 rugó vagy elszakad a turbócső és 80e.Mind egy bizonyos Km után.
Addig semmi.De tényleg.Na ez a tervezett avulás.
De volt ismerős fókáján adagoló amiből dőlt a gázolaj meg mepusztult a vele egybeépített elektronika ami nem javítható csak csere.

Nyamost ha te évi 90eret mész akkor 4 évesen jön elő ha 20e-ret akkor meg mondjuk 15-20 évesen.Itt jön elő az említett sok km.
Nekem elég az "A"......az már nem egy dacia kategória akármiben nézed....
Nem veszem magamra, de nem a kinti élet miatt van az autó. Tavaly óta vagyok kint. Az autót Mo.-on vettem, és ott tartottam fenn 2 évig. Továbbra is tartom, hogy nem drága az alkatrész hozzá.
32.000-ret.
Nem az Én kocsim, anyázhatod:-)))
Amúgy szerintem is egy trágya (minőségileg, kiviteléz ügyekben), de amíg csak tankolni kell addig jó.

De ugye aki autót vesz, az döntse el mire akarja használni. (mint ha motort venne)...Nem kell több milliós kocsi annak aki ennyit megy vele.
mindig is álmom volt egy a6-os,de az is marad

megtudnám venni,fent is tudnám tartani,de mikor nézem mi mennyibe kerül hozzá,hát akkor inkább maradok a jelenlegi Mk1 mondinál ami sajna 19éves,és erősen korrodál

igy" farokhosszabítás" helyett, maradnak az ész érvek,és majd lecserélem egy H astrára,talán olcsóbb a fentartása vagy nem

ha nagyobb távokat mennék a jelenleginél,akkor kényelem miatt biztos a "farokhosszabbítos" lenne

a cerkenövelőt ne vedd magadra,ott ahol élsz más az életszinvonal nem rád értettem
A6 akart lenni az az A/
a rossz fogú,mennyit ment,hogy igy néz ki
Ne haragudj, de a Daewoo-ról most nem írnék véleményt, mert nem akarlak megsérteni. Viszont egyetértek veled, hogy mindenkinek más az igénye. Épp ezt akarom én is hangsűlyozni, és épp ezért dühít, amikor fikázza az A/-ost olyan személy. akinek az autó csak simán eszköz, amivel haza lehet vinni a Tescoból a májkrémet, meg a sört. Erre tényleg elég egy talicska is, csak akkor ne tessék véleményt formálni olyanról, amit nem szeretünk, tehát érdektelen számunkra. (ez most nem rád vonatkozik, csak összekötöttem )
arra nem jó? amúgy mondasz vmit...
Na ezt szépen leamortizáltad...A JT is nézegetni kel én most Esjot-ot használok az erősebb gondolom vagy az anyaga jobb mert nekem azzal többet megy.
más: 30rugóval lehúztak a rendőrök, kocsival, csak szolok, Mecseknádasd után a szerpentinen, ki talán 3-4. kanyar után állnak,

kbszott pénzbeszedés..ki a tökömet zavarok ott, h 60 helyett 90-el vettem be?
Még mindig nem értem, hogy jön ide az évi kilencvenezer. Ki mondta, hogy újan vettem? 99'-es gyártmányú, és 2010-ben vettem. Az állapot a lényeg, nem a kilométer. Ha valami elromlott, azt kicserélték, ergo kezdődik elölről a futásteljesítmény. A motor meg úgyis lényegtelen, mert ezek a nagy köbcentis dízelek elpöfögnek egymilliót. Nálam mindent megkap a verda, meg is lehet nézni. Nem hiszek ebben a rinyálásban.
Neked nem Kappa dobozod van?
mennyi?
De ha kocsi?

Asszony Daewoo Lanosa (98-as, 1.5-ös) jelenleg 16 éves.....
123.000km van benne....totálisan jó állapotban.
(pár kollégámnak is volt...és meglepődnek a 7L-es fogyin....pedig 7-7,4 közt eszik) A legtöbb hiba az öregségből jön. Utoljára légcsővet cseréltem rajta, mert szétrepedt az öreg gumi több helyen.
Éves szinten belepumpál olyan 5-7000-ret.

Szóval attól is függ, hogy ki, milyen, és mennyit KELL mennie.
Ha van keret akkor lehet mozogni:-))

Nekem (csak motor) évi 25.000 volt az alapom...
(Gs500 3 év alatt 68.000km)

A banditba is ment 3 év alatt 42000km....
Oszt visszaköltöztem Battára, így itt már elég a robogó.....
Meg is van az "ára".....azért cserélgetem az olajat, mert több mint 1 év eltelik.....vagyis éves szinten nem megy a vas 3-4000km-ert se..





Tegnap megvolt a lánckerék csere....
Itt egy kép a különbségről:-)))))
Nem tudom hogy milyen gyártmányú volt az előző, de ilyet Én még nem tapasztaltam sehol.
most a hétvégén ~40km alatt tört le újabb 3 fog.....
Kollégák!

Akinek netán szüksége lenne HIRTELEN, SOS egy szett gumira (vizsgára vagy csak nincs pénze) az szóljon.

Ma lecseréltettem a gumát - de az előző RoadAttacba van még 1-3.000km (kb. 2mm még középen a minta, de ha már nincs utána a fém következik.....) A kopásjelzőnél viszont még ennél is több van.
(az oldala meg szinte új:-))) hiszen nem vagyok egy kanyarvadász.

Ahogy az előzőnél tapasztaltam ez nálam ~2000km lenne.
Ellenben a 2 hét múlva lévő túra miatt nem akart kockáztatni (2000-2300km közt terveztem meg az itinert) ezért cseréltem.



Vizsgára ingyen odaadom, csak el kell jönnöd érte Százhalombattára.
De ha kell (megvételre) akkor valami baráti árat kitalálunk, vagy cserélhetünk akármire amiben Te vagy telítve.




Az első gumi is elmegy még vagy 2-3-4.000-ret....
A legtöbb ekkora autót igen hosszan nyúzzák.
Ezért nem mindegy hogy mennyit mész.
Ezt híjják tervezett avulásnak.Sok tényező befolyásolja.
De a lényege hogy X ezer km után ez a nagy utazóbatároknál ás mai modernebbeknél KB 250-300e km ig csak kopó-fogyó és ablakmosó kell.
Utána meg picit lavinaszerűen egymás után hol egy befecsi szelep hol egy ki lendkerekecske hol elektronika keseríti meg az életét az embernek.
És nem az életkor a legbefolyásolóbb tényező.Ha valaki átlaemberként évi 20e alatt hajtja és vigyáz rá visszahűti a turbót nem rúgja a gázt meg a kuplungot nincs csippelve és koromfelhős padlózva akkor jó eséllyel csak röhög azokon akik hurrognak.
Ha vesz egy török vendégmunkás által hajtott 200e Km-es gépet amit visszahajtottak 100e-re és megy vele még egy 100-ast.Az említett dolgokal akkor nézi hogy az ő szegény soseelromlós ájudia mér is hullott szét 300e-nél?
Holott már van benne 400e mostoha kilóméter.

A hajtás meg nem láccik a röhögós smile?
Nem megyek évi kilencvenet, csak nem értem, hogy jön ez ide? Ha nem megyek 90-et, akkor már nem jó az autóm? Valamint el kéne figyelmesen olvasni, amit írtam, ugyanis a BMW hátsó hajtásáról írtam. Amúgy meg össze ne vessük már az Audi négykerékhajtását bármilyen hátsóval... Nekem nem kell semmilyen súlyt belepakolni, és nyugodtan megállhatok emelkedőn römizni, sőt, amíg kártyázok, hordhatsz vizet is a kerekekre...
Cáfolnám a hátsós témát.
H100 platós szigorú alias Ödön simán elmegy hóban csak kell rá egy 500 kilós acéllap a platóra és nem szabad emelkedőn megállni.

Amúgy évi 90eret mész az ájudival?
Ha belehúzol holnapig még felszerelheted
Sajnos ha annyira hátraülnék, nem érem el a kormányt.
Bár van itthon egy régi rotakapa kormány...
Balázs, ne hallgass a sok károgásra, megint mki megszakértette hallott pletykák alapján. Nem csak hogy vennék, hanem vettem is több mint 3 évvel ezelőtt. Persze engem is rögtön beoltottak a nagyokosok: "Ááá, pénztemető! Az adagoló folyamatosan beszarik, a turbó is... Jaaa, hogy tiptronic? Na, az is állandó hibaforrás. Még Quatrro is? Akkor te kész vagy, a gatyád is rá fog menni... ". Ezt hallgattam folyamatosan, bla-bla-bla... Nos, 3 év alatt csak kopóalkatrészt cseréltem (fékbetét), olajat, szűrőket, klímát töltöttem, és egyszer légtömegmérőt. És pont. Sose romlott el, csak megy. A kényelméről nem kell mondanom semmit, 187 cm vagyok, de mögöttem egy ugyanekkora szobabiciklizhet is. Az útfekvés detto. Télen mki csúszkál, nem tud lámpánál hóban elindulni, én meg észre se veszem, hogy tél van. És ami még nem elhanyagolható, a biztonság. Ha frontálisan ütköznék egy Suzuki Swifttel, vagy hasonló jellegű "autóval", észre se venném, ha fel lenne hangosítva a zene. Ne hallgass senkire, vegyél nyugodtan. A drága alkatrész is csak legenda, egyáltalán nem borsos, a Volkswagen-csoport több autóba építette ezt a motort, és van bőven alkatrész, nem is drágán. Persze, akinek Suzukija van, Astrája, meg Daciája, az kínjában nem tud mást, csak sivalkodni, hogy: "Jujj, hát az drága!". Ez a kárpótlás egy igazi autó helyett. Olyasmi ez, mint amikor a BMW motort szapulják. Savanyú a szőlő. Ja, és Zöldire se hallgass, felejtsd el a BMW-t. Az öcsémnek 530d van, na abba majdnem másfél szeres áron van az alkatrész, mint az Audiba. Ráadásul a BMW-k ölég sűrűn rozsdásodnak is. Végül piszok kevés hely van benne a 6-oshoz képest. A hátsókerék hajtása pedig 1mm hónál feladja. Remélem, segítettem. Természetesen rám se kell hallgatnod, de nincs okom hazudni, és én nem ezt hallottam, meg azt hallottam, hanem használom. Üdv, Tomi