Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindenben. És ha mégis baja lenne, akkor emberi áron találsz hozzá alkatrészt és ami még fontosabb, szakit aki meg tudja javítani. A 250/400 gépeket a legtöbb szerelő elhajtja a francba.
holnap megy a szimmering is!
Miben jobb?
rosszabb

akkor vegyél egy gs500
Bekerültek a tömítések, egy kis malőrt leszámítva tökéletes lett, úgy fest sehol sem ereszt.
Pasztamentes . Köszi a cumót !
Ja.
Köszönöm a gyors választ!
A 250es Banditák is ilyen állapotban vannak?
És pont egy kolbász-sütő előtt állította le!
ponyva alatt szállítottad oda a motort,mert már megint tiszta ,de mintha poros lenne a felni
Mielőtt megvennéd, sürgősen felejtsd el.
és még egy tanács

keresd RedOne-t a suzuki rf topikban,fog segíteni
két idézet
1."Bandit 400, nagyon ki kell fogni!
Veszélyes vizekre kerültél. Az a gond a belpiaccal, hogy ezeket a Japánok már szétmotorozták. Majd kimentek a magyar jobbágyok, konténerbe hajigálták, sajnos szó szerint, majd három hét hajókázás után, itthon 2-3 esetleg 4 darabból, ami közt 250-es is van, összerakták. Pl.: Ha egy 400-asnak elöl egy tárcsája van akkor az 250-é az egész eleje. és ennek már jó tíz-húsz éve!
Most mivel nincs szezon, lehet szétrántani a cangát. Érdemes a karburátorsort kivenni és a tűszelepeket (amikkel az úszó szabályozza a benzinszintet) megrendelni a Rebaronban. Azért ott mert az Japániai cég, a kis Bandit pedig belpiacos.
Inkább gyorsan add el. Olyan szinteken tud szopatni, és nem is fogyaszt keveset"

2."400 bandit ügyben olvass vissza sokat,vagy ird ide a keresőbe ,hogy 400-as bandit,de ha szereted a kihívásokat akkor vegyed,ne kíméld magad,többen azt fogják mondani,hogy ne vedd meg,bármennyire is olcsó,belpiacos,drága az alkatrész stb"
Ezt csak úgy érdekességképpen....
Boszniában Jajcében jártunk motoros talin a hétvégén! Íme pár kép.
Nem vérnyúl kategória...
Sziasztok!
Egy 400 köbcentis bandit átíratása mennyibe fáj? És milyen plusz költségeket kell állnom, ha veszek egyet és az kb mennyibe kerül?
Előre is köszi!
Ez olyan mint a nyári ruha mellénye, rövid és céltalan
(Copyright by Rejtő Jenő)
Valakinek egy MRA versenyplexi banditra 2009-es évtől?Zsír új, csomijában.
A manual a gyávák fegyvere :)
Csabu tökéletesen leírta!
De mindez benne van a kezelési utasításban is.
Neked nem adtak hozzá?
A műszerpult alján lévő két imbuszt kicsavarod, a műszereket kibuktatod (fent körmök fogják) majd a műszerek kábelcsatlakozóját kihúzva az egész műszerpultot félre rakod. Csak így férsz hozzá.
Sziasztok
1250 fejidomos banditnál hogyan kell tompított izzót cserélni? Le kell bontani valamit ? A fényszóró izzóhoz hozzá lehet férni , de a tompítotthoz nem. Műszakira kellene a xenont vissza cserélni normál izzóra. Ha valaki tudna segíteni az jó lenne , még mielőtt lebontanám az egész elejét.
Köszi szépen az infokat ,le fogom tesztelni.
Körülbelül pont így gondolom én is az egészet. De én ezt úgy hívom, hogy nem volt választásom, mégha elméletileg lenne is...
Engem a feleségem tart kint aki angol állapolgárságu. Itt találkoztunk féluton...hogy közös helyen lakjunk végre 10 év "járás" után.
Meg az hogy mérnök vagyok, és még otthon állandóan azt kérdezték hogy minek meg miért itt csak azt hogy hogyan. A puttonyom tele volt sok korlátolt gondolkodásúval, tele mindenki paradigmákkal. Soha nem volt pénz fejlesztésre csak pozícióban levők idióta faszságaira...Meg a ....de nem folytatom, mert látjuk hogy hol tart kicsiny hazánk. Csak azt sajnálom hogy messze van mindenki aki számomra kedves 1 kivételével...