Nos nem néztem meg konkrétan, hogy van-e szikra, de mi más miatt nem indult volna egy karbis moci?
A gyújtáskapcsolót én nem szedtem szét, csak a róla lejövő vezetékköteg (asszem 6 vezeték) csatlakozóját húztam szét, és a csokiban méricskéltem.
sziasztok már vagy fél éve olvasgatom forumot mivel banditot szerettem volna de szerencsémre az utcso pillanatban mire meglett lovém találtam egy 400 as zxr t 25kw os papirokkal és erről a mociról szeretném a véleményetek kérni... tudom hogy nem bandit de itt átlag hozzáértő emberek vannak
Szevasztok,bocsi mindenkitől lehet hogy ez a kérdésem nem ide illik.Május 17 Kaposújlakon motoros Street Fighter só és gyorsulás lesz,állítólag az információim szerint VB bajnokság lesz tud erről esetleg valaki valamit?Kérlek benneteket hogy jelezzétek ha tudtok róla.
Válaszokat előre is köszi.
Szevasz 1200N Banditos.Én a 600 N Bandítomba Castrol Power 1 Racing 10W50 tettem bele.Nekem a haveri köröm ezt javasolta inkább,meg ők maguk is ezt használják.Remélem sikerült segítenem.
Mindenkinek széles utat teli tankot és vigyázzatok magatokra!
Sziasztok . Van rajz .Azért nem indult , mert nem volt szikra? Talán kedden lesz idő és leszedem (+szétszedem ) a kapcsolót . Találtam kb. a karbisor hátsó vonala fölött a vez. kötegből kilógó 2vezetéket , melyek belemennek egy szabadon levő diódába (vagy valami olyasmibe).Az mi lehet?
régi bandikba tökéletesen elég a félszinti olaj, sokan használnak castrol Xtrat (actevo) 10/40...nyomják a luisos procyclet is, erre sem hallottam panaszt, de végülis bármi mehet, ami megfelel a minősítésnek, amit a használati könyv ír....én árban 1900/L-nél többet nem költenék rá....
Nincs rajz a mocihoz?
Nekem ugyan 600-as van, de a gyújtáskapcsoló nekem is furán viselkedett. Szívtam is vele egy jó ideig, mikor a riasztót szereltem be. Míg rá nem jöttem egy kis méricskéléssel, hogy az egyik érintkezőpár nem simán kapcsol össze két vezetéket, hanem egy 100 ohmos ellenállást is közbeiktatva. Azaz van egy 100 ohm körüli ellenállás a gyújtáskapcsolóban, amely a kapcsolási rajzon nem szerepel!
Ez egy negatívot kapcsol az ellenálláson keresztül a gyújtásmodul egy bemenetére. Ha a gyújtásmodul ezen bemenetét simán testre kötöttem, akkor nem indult be a moci, ha teljesen megszakítottam, akkor sem indult. Csakis a ~100 ohm körüli ellenálláson át letestelve volt jó.
Sziasztok !
Olajcsere elött álok és nem tudom eldönteni milyen olajat vegyek,
mert mindenki mást mond. (2004-es Suzuki GSF 1200N)
Van aki az ásványit, van aki a félszintetikusat, és van aki a fullszintetikusat isteniti.
A boltokban is hasonló a helyzet, ők se igazán tudják. (tisztelet a kivételne)
A túl híg olajtól nem lessz zajosabb a váltó, nem fog csattogni ?
Ti milyen olajat használtok nagy Banditban ?
Sziasztok . Szép estét mindenkinek .
Szabó József vagyok ,Debrecenben lakom ,a helyi Yamaha kereskedés melett vezetem a szervízt. Mivel nem csak Yamahát szerelek , hozzám került az a Bandit 650 amelynek nincs szikrája . Hálás lennék (hát még a tulaj ) ha valaki a jó ötletével hozzájárulna a hiba megtalálálálásához.
Eddig ezt csináltuk : jeladó ellenállás o.k.
-gyúltótrafó ellenállások o.k. (csere is)
-akksi o.k. (csere is)
-motorstop kapcsoló o.k.
-sztender kapcsoló o.k.
- gyújtóelektronika o.k.(csere is)
-biztik o.k. (csere is)
-vezetékek folytonossága o.k.
-üresjárati visszajelző rendszer o.k.( miért van a jeladó bakelit házán az üresjárat jeladópontján kívül még két pont két fokozat jelzésére?)
-a gyújtás kapcsoló akadósan fordul ,de azt nem állt módomban cserélni .Az elektr kolléga egy dolgot nem értett :a kapcsoló csatijában van kettő zöld vezeték (vékony) egymás melett . a belsőre a kapcsoló nem kapcsolt sem +-t se - -t egy állásban sem .
Ha véletlenül valakinek módjában áll ezt megnézni a motorján , vagy van egyéb ötlete az jó lenne .
Donornak Tokai Robi debreceni márkatársatok ajánlotta fel a szitén 2005-ös patika állapotú Banditját (ezúton is köszönet). Üdv
Ha azon elmélkedsz, hogy kell-e láncod cserélned, vagy nem, akkor nem!
Amikor a láncnak cserére van szüksége, akkor már hangja van, ami már zavaró, vagy egyszerűen már nem tudod optimálisra beállítani a feszességet! Ennyi! Fölösleges tizedeket méricskélni!
Dunából jöttem hazafelé mert itthonmaradt egy db papir.......kb 156.........láttom ám, hogy a fakabátok fent sasolnak egy felüljárón (3an! No ez is minek? 3 fakabátot fizetnek 1 gép kezeléséért? mivel ugye itt esélye sincs hogy utánamjönnek)
No gondoltam is hogy ez szopás:-) Mert elől nincs rendszám:-) reméltem hogy a túloldalon nincs gép.....NEM VOLT:-)))))
Visszafelé KŐKEMÉNYEN 129.....................nehogy hátulról kapjanak le:-)
Azt mikor újra hazafelé jöttem akkor is rendes voltam:-) kanyartól-kanyarig.............
Bigman....
Én értelek, de azt is mérlegelni kellene SZERINTEM hogy mi -ki-hol-milyen körülmények közt...........
PL. csiga előzzzz teknőst.....ebből van az esetek nagy részében a baleset...........
esőben-hóban.........
Pályáztam már eleget..... volt hogy autópályán döcögtem 60-al, mert egyszerűen nem lehetett menni úgy szakadt az eső..........szóval az is tuti, hogy amig vannak szabályok, addig meg is lesznek szegve.
http://motorcucc.extra.hu
Ez még akkor a lég-olajos, karbis 650-es, ugye?
A gyújtáskapcsolót én nem szedtem szét, csak a róla lejövő vezetékköteg (asszem 6 vezeték) csatlakozóját húztam szét, és a csokiban méricskéltem.
hétfőn este megyek megnézni a motrot...
Köszönöm a segitséget, akkor félszintetikus lessz.
Mégegyszer köszönöm.
http://stuntkaposvar.rulez.hu/
Válaszokat előre is köszi.
Mindenkinek széles utat teli tankot és vigyázzatok magatokra!
10w40 Castrol Actevo Xtra.......
Legalábbis az enyémben is az landolt.........
Nekem ugyan 600-as van, de a gyújtáskapcsoló nekem is furán viselkedett. Szívtam is vele egy jó ideig, mikor a riasztót szereltem be. Míg rá nem jöttem egy kis méricskéléssel, hogy az egyik érintkezőpár nem simán kapcsol össze két vezetéket, hanem egy 100 ohmos ellenállást is közbeiktatva. Azaz van egy 100 ohm körüli ellenállás a gyújtáskapcsolóban, amely a kapcsolási rajzon nem szerepel!
Ez egy negatívot kapcsol az ellenálláson keresztül a gyújtásmodul egy bemenetére. Ha a gyújtásmodul ezen bemenetét simán testre kötöttem, akkor nem indult be a moci, ha teljesen megszakítottam, akkor sem indult. Csakis a ~100 ohm körüli ellenálláson át letestelve volt jó.
Itt a nyár, indul a túraszezon, dobozoljátok fel a vasat! :) Ehhez van eladó szép állapotú konzolom:
itt
Üdv,
Zoli
Olajcsere elött álok és nem tudom eldönteni milyen olajat vegyek,
mert mindenki mást mond. (2004-es Suzuki GSF 1200N)
Van aki az ásványit, van aki a félszintetikusat, és van aki a fullszintetikusat isteniti.
A boltokban is hasonló a helyzet, ők se igazán tudják. (tisztelet a kivételne)
A túl híg olajtól nem lessz zajosabb a váltó, nem fog csattogni ?
Ti milyen olajat használtok nagy Banditban ?
Szabó József vagyok ,Debrecenben lakom ,a helyi Yamaha kereskedés melett vezetem a szervízt. Mivel nem csak Yamahát szerelek , hozzám került az a Bandit 650 amelynek nincs szikrája . Hálás lennék (hát még a tulaj ) ha valaki a jó ötletével hozzájárulna a hiba megtalálálálásához.
Eddig ezt csináltuk : jeladó ellenállás o.k.
-gyúltótrafó ellenállások o.k. (csere is)
-akksi o.k. (csere is)
-motorstop kapcsoló o.k.
-sztender kapcsoló o.k.
- gyújtóelektronika o.k.(csere is)
-biztik o.k. (csere is)
-vezetékek folytonossága o.k.
-üresjárati visszajelző rendszer o.k.( miért van a jeladó bakelit házán az üresjárat jeladópontján kívül még két pont két fokozat jelzésére?)
-a gyújtás kapcsoló akadósan fordul ,de azt nem állt módomban cserélni .Az elektr kolléga egy dolgot nem értett :a kapcsoló csatijában van kettő zöld vezeték (vékony) egymás melett . a belsőre a kapcsoló nem kapcsolt sem +-t se - -t egy állásban sem .
Ha véletlenül valakinek módjában áll ezt megnézni a motorján , vagy van egyéb ötlete az jó lenne .
Donornak Tokai Robi debreceni márkatársatok ajánlotta fel a szitén 2005-ös patika állapotú Banditját (ezúton is köszönet). Üdv
Amikor a láncnak cserére van szüksége, akkor már hangja van, ami már zavaró, vagy egyszerűen már nem tudod optimálisra beállítani a feszességet! Ennyi! Fölösleges tizedeket méricskélni!
Dunából jöttem hazafelé mert itthonmaradt egy db papir.......kb 156.........láttom ám, hogy a fakabátok fent sasolnak egy felüljárón (3an! No ez is minek? 3 fakabátot fizetnek 1 gép kezeléséért? mivel ugye itt esélye sincs hogy utánamjönnek)
No gondoltam is hogy ez szopás:-) Mert elől nincs rendszám:-) reméltem hogy a túloldalon nincs gép.....NEM VOLT:-)))))
Visszafelé KŐKEMÉNYEN 129.....................nehogy hátulról kapjanak le:-)
Azt mikor újra hazafelé jöttem akkor is rendes voltam:-) kanyartól-kanyarig.............
Bigman....
Én értelek, de azt is mérlegelni kellene SZERINTEM hogy mi -ki-hol-milyen körülmények közt...........
PL. csiga előzzzz teknőst.....ebből van az esetek nagy részében a baleset...........
esőben-hóban.........
Pályáztam már eleget..... volt hogy autópályán döcögtem 60-al, mert egyszerűen nem lehetett menni úgy szakadt az eső..........szóval az is tuti, hogy amig vannak szabályok, addig meg is lesznek szegve.
http://totalcar.hu/magazin/tec...
De a google többet is kidob.