Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látatlanban sajnos nem tudok többet segíteni. :(
A gyújtáskapcsolóról 5 perc megállapítani, hogy jó-e. A róla lejövő kábelköteget szét kell húzni, és páronként megmérni, hogy bekapcsolt állapotban "átmegy-e a ménkű rajt'"
Mint írtam, nálam egyik pár között van kb. 100 ohm ellenállás, de nem tudom, hogy a 650-es esetében is így van-e, jó esélyel igen. A 650-es kapcs. rajzot nézve nagyon hasonló a 600-ashoz.
Tehát én ezt tenném:
Csati széthúz, gyújtás bekapcsol, műszerrel 200 ohmos állásban megmérni (a gyújtáskapcsoló felőli csatiban)
fekete/piros - fekete/narancs között : 0 ohm
zöld/fekete - fekete/fehér : 100 ohm (ha ugyanolyan, mint a 600-asnál) vagy 0 ohm
fekete/zöld - barna/fekete: 0 ohm
Ha ezt méred, akkor jó a kapcsoló.
Nem a Bandit tehet róla, hogy nem tudják megcsinálni. Az egyik legegyszerűbb motor. Az elektronikája is, semmi extra, csak ami muszáj.
Kizárásos alapon ki lehet logikázni/mérni, hogy mi nem jó, csak józan ész kell hozzá, pár szerszám (hogy hozzáférj), egy kapcsolási rajz, és egy teszkós 750 Ft-os multiméter.
Sziasztok! 3 hétnyi igen durva kamu/huzavona után, most úgy tűnik végleg megszivatott az egyik jeles motor-kereskedő cég. Hozzáállásuk a kezdetektől fogva full gas volt és nem csak a hozzáállásuk - ha értitek mire gondolok. Még alszom rá és lehet megírom a konkrét sztorit.

Ennek eredményeképpen most saját részre keresek így egy 2003-2004 évjárat körüli 1200-es Bandit-ot megvételre. Legyen minden oké vele kapcsolatban műszakilag és papirilag is. sd@mirinfo.hu a címem
TANGERINE!
Ahogy írtam mostmár sajnos többször is. A hibe még mindíg meg van. Debrecenben van most a yamahánál. Ők is azt mondják minden fő alkatrész jó. A gyújtáskapcsolónál keressük most a hibát, mert egy vezetéknél nincs áram holott állítólag lenni kéne! Ha van ötleted és megüzennéd nagyon nagyon jó lenne! KÖSZI
Banditosok Figyelem a titokzatos hiba ami már másfél hónapja fenáll, és ahogy szokott lenni a motor saját márkaszervíze vagyis a suzuki szervíz nem tudott mit kezdeni vele. Most a Sámsoni úton a YAMAHA szervízben van ha rájönnek a hibára, azonnal mindenkivel tudatom majd hogy senki ne járjon így mint én! Tudom hogy most sokan sokfélét fognak gondólni, de mégegyszer Banditot akár 650/1250 az életben nem veszek többet!
Üdv Szakik!

Van valakinek tapasztalata, hogy, hogy a törpben lehet a Givi 511F monorackre felszerelni egy Shad platnit? Megoldottam már néhány műszaki talányt, de ez nem áll össze a fejemben. A monorack gyakorlatilag két cső, egymással párhuzamosan, csaknem függőlegesen. Ehhez kellene egy vízszintes platnit felfogatni. Csakhogy nincs olyan felület, aminél a kettőt megbízhatóan össze tudom fogatni?

Valaki megoldotta már ezt? Valami sürgős megoldás kéne, mert szombaton szükségem lenne rá.

Kösz
Legjobb motor a kategóriában, csak nekem akkora mint egy roller, a Bandittal is az volt az egyetlen gondom, gixxike mellet csak csuklóra kell kicsit gyúrni (vagy 120 felett menni ).
De mért nem zöld
Azért grat hozzá.
Én 400-asomban 38e km van, és tökéletes mindmáig, nem füstöl, nem zörög. Egyetlen baja volt, hogy nehezen indult hidegen, de ez mintha mindre igaz lenne.
köszi szépen nektek is továbbra remélem találkozunk majd az úton ...erre arra leginkább kecskemét lajosmizse dabas részen motorozom majd....
:P:) ma meg csak fater vitt 1-2 kört...
jò gèp!
csak òvatosan
Szia! Sok balesetmentes km-t kívánok neked. Igaz hogy nem bandit, de azért nagyon szép motor, vigyázz rá!
sziasztok banditások nah megvettem tegnap este a mocima vagyis délután a campona mellől hoztuk el a hegyről egy milliomos családtól vadiúj michelin sport gumik...... ime egy kép és én azért választottam ezt mert én úgy érzem hogy önfegyelemmel ezzel is lehet normálisan közlekedni...
No egyszerre írtunk.
Én már most árulom.
Izé, helyesbítek, 6év múlva majd a következő gazdája adja annyival, látom eladó
De 6év múlva te is 23000-el árulod majd , úgy egyébként egy átlagos 400-asban a dugók, főtengely, szelepek mennyit bírnak, javtásuk kb mennyiből áll meg? Ha esetleg nagyon melléfognék...
Akkor az enyém kivétel, mert abban 25e van.
Ebből 20-at én nyomtam bele szűk 2 év alatt.
hehe,enyèmben is csak 21-22ezer volt, ha jòl emlèkszem
Hány madzag meg bele, és milyen színűek?
Sziasztok, nézegetem ezek a 400-as banditokat és az a vicces 15-év körüliek és felettiek, vagy együtt járnak motorozni, vagy túl sok 23-as szám című filmet néznek mind 20-23000 km-el van de a bűvös szám 23000, tisztelet a kivételnek (10ből talán 1). Szal felmerült bennem a kérdés, motorgenerál mennyiből hozható ki és kb mennyi valós km után illik?
Sziasztok. Ilyen , ahogy írod. üdv
Velem még nem jött szembe, de mikor keresgéltem neten elég sokat láttam, és ha mákon van, akkor az 1100-asnak is jó lehet a váza, esetleg, talán...
Az a buzi KF még a típusazonos blokkcserénél is szívózik a vázcsere az nagyon gázos. Másik forgalmis váz/mocinál pedig jön az új forgalmi/tk, eredetvizsga , műszaki vizsga, átiratás kukim tudja még mi . Ekkora szívást . Azért kösz az infokat/segítsége, majdcsak kialakul, jövő ilyenkor már fel is ülhetek rá talán
Az ebay-en még én is csak vettem, de lehet, hogy itthoni oldalakon is ekelne. Az viszont hátrány, hogy elég régi a moci, nem tudom, hogy mennyi szaladgál még belőlük. Szóval a kereslet nem tudom, hogy mekkora lenne rá.
500-ért már vennék egy ugyanilyen mocit lepukkant verzióban, de jó vázzal. Abba átpakolnám a jó blokkot, meg az összes olyan cuccot, ami jobb, mint a mostanin, és a maradékot eladnám alkatrésznek.
A legegyszerűbb de anyagilag a legrosszabb amit tehetsz, hogy odaadod szaré-hugyé a bontósnak.