Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor meg kell fordítani a dolgot, veszel egy vázat rendszámmal, és akkor abban cserélsz blokkot, azaz berakod a tiedet.
A kipuffot megtartom, Arrow cucc, már le is szedtem .
100-ért nem is viszem oda neki rohadjon meg. Már írtam mailt, h a sérült cuccok mibe kerülnek,de nem válaszolt. A másik bontós visszaírt 5 perc alatt, h mit kérnék érte, mondom 200-t, azóta tőle sincs válasz, pedig tőle is kérdeztem utána, hogy a hiányzó cuccokat mennyiért adja. Ha ninsc vázz, akkor szétkapom, és darabonkét eladom, csak sose e-bayoztam, és nem tudom hogyan működik.
Köszi, megvilágosodtam . Nemrég olvastam, h valaki Gpz 500-hoz akart vázat, és 500-ért hozták volna . Blokkcsere az nem problémás legalitás szempontjából, de a vázcsere kicsit homályosabb, hogy mi hogy merre mennyi legálisan kicserélni. A motorblokk nagyon baba, ezért akarom mindenképp megcsináltatni.
Aztán a bontós meg kér egy hűtőért 60-70e-ret, egy blokkért vagy 150e-ret, egy kipufogódobért meg 30e-ret. Egy 100-asér megveszi, és egy millát keres rajta. Rablóbanda.
Én ha nem kapnék vázat, szétszedném rapityára és a neten eladnám darabokban (ebay, vatera, tesz-vesz, aprónet, motoros oldalak, stb). Lehet, hogy többet kapsz, mintha töretlenül eladtad volna.
A váznyak tartja a moci elejét ha kicsit ferdén hegesztik vissza, akár egy mm-rel, akkor az első kerék aljánál már több cm-ert jelent, annyival fog kiállni a moci függőleges síkjából. Ha előre vagy háradől kissé akkor a villaszög változik, bár az nem akkora gond.
Szerintem lehet másik vázat, motorblokkot is simán cserélhetsz, csak le kell papírozni szabályosan. Adásvételi, eredetvizsga, műszaki, ocsmányiroda, stb. Azért nézz utána, de szerintem lehet.
Ja, és a bontós azt mondta, hogy ők ilyen mocikat 100-ért szoktak venni
A gixxer fórumba vagy 1 hét mire válaszol valaki
A váznyaknak mi köze az egyenesfutáshoz, nem értek hozzá nézzétek el, de nem látom, hogy egy függőleges törés, hogy viszi el az egyenesfutást. A Banditomnál görbült picit (szemmel nem láthatóan) a csőváz két oldalt, azt értem, ezt nem, na mind1. Viszont a vázról én azt hallottam, h nem lehet másik vázat belerakni, mert a Közlekedés Felügylet nem engedi forgalomba helyezni, vagy mi. Új szám nélküli vázat kell venni (500 Ft ), és abba ütnek bele új alvázszámot vagy valami ilyesmi. Ez volt tavalyelőttig, azóta nem tudom mi és hogyn változott.
Ja. Volt május 1-3-ig, de évente 2x van. SZóval lesz mégegy ősszel, de még nem tudni, hogy mikor és hol. A Bandit.hu-t kell figyelni, ott szerveződik.
Hát azt nehezen fog találni szerintem. Amit bontóba visznek, az általában már kapott egy nagyot.
Mindenesetre ha meg is hegesztik, az már sosem lesz olyan, mint előtte. Én nem ülnék fel mégegyszer arra a motorra. Soha nem fog egyenesen futni, és mindig azon paráznék, hogy mikor törik el a hegesztés menet közben.
Keress bontóban egy sérülésmentes vázat és "pakold" át a mocit!
Csatlakozom az előttem szólókhoz! Lesz még időd belejönni a témába, vehetsz akár turbina hajtóműves 450 Le-s Y2K-t is Y2K
idővel... Persze ha anno ezt nekem mondják, én sem hittem volna el 18 évesen Most sem vagyok sokkal idősebb, de már így is felelőséggteljesebben járok a moccal (remélem...) És még most is azt mondom, hogy elég nekem az 500 egy jó darabig, u.n. önvédelem Azért egy sportmotor esetén könnyen a motor kerekedik felül a gazdán, és akkor már régen rossz.

Szóval, fokozatosság a lényeg! Én a 12 Le-s GN125-el bejártam az országot, és forgalomban közlekedni is príma volt Pesten. Mai fejjel 250 4T alá nem adnám, de kezdetnek jó volt azért.

Sok sikert a következő mocihoz!

Zoli
Május elsején volt!
hali skacok! az idén lessz bandit talállkozó? ha igen akkor hol és mikor? előre is köszi aki tud valamit!
Aki jártas hasonló témában pls segítsen, igaz nem Banditról van szó. Széttört a váznyak a gixxeren, szerintetek meg tudják csinálni? A hegezstős még nem írt vissza, és sürgősen döntenem kéne, h mi legyen. Itt egy kép:
Bocsi, A1 125-ig.
+ 2év és A korlátlan.
HA 16 ÉVESEN VOLT A KORL. akkor most éppen lerakhatja, mint pl. a Fiam!
Ha 18 éves, akkor pedig legyen elég a 25 kW. Gyakorolni lehet azzal is, néhány évig nem is árt, nem véletlenül találták ki! Sajnos azzal is lehet elég nagyot esni.
A s€gg€m vertem volna a földhöz örömömben, ha 18 évesen 25 kW-os lovon ülhettem volna, de akkor még csak Simsonok, meg MZ-k voltak, és a non plus ultra a tárcsafékes ETZ 250 volt (nekem sajnos nem volt).
Akkor viszont csak sima "A" jogsi volt.
És 18 évesen hogy rakja le az A-t
Ez igaz, hiszen a különbözeti csak 30e körül van, és ugye egy bünti?
Ráadásul utána olyan motort variál magának amilyet akar!
Én aszondom, hogy nem a mocit kell a jogsihoz igazíłtani, hanem le kell vizsgázni a "nagy" A-ra, és olyan mocit vesz az ember, amilyet akar.
Ezeket a 'papíros' dolgokat sosem értem.(A motor nagyobb KW de a papírja kisebbről szól?)
Ráadásul a mostani faszolos helyzetben. Ha szól vmire egy jogsi miért nem lehet egy olyan telj. motort szerezni, no mindegy, mindenki maga dönt.
Na jó!
Ha ezt mind megkapod hozzá 650ért és a papír is megfelelő neked, akkor egye-fene megéri!
Nekem a km ugyan gyanús, mert ha 9 évet megél nálam egy motor, akkor az 200 körül jár!
sziasztok köszi infokat még mindig várom és hát 700 az nagyon sok 650 ért szeretném elhoznia a 2 motor emelővel meg a kawasakis ponyvával de azt vegyétek figyelembe hogy nekem szerdán küldik az a korl omta szóval nekem a 25 kw a lényeg és ez csak nem 250 es vas egy szép bandit is ennyi....