Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első és a 21 csap között a láncon 319,4mm a max távolság.
A info hiányban szenvedőknek!
Ha ennél több akkor kuka...ez van a GSX1400 nél, de mivel a lánc mérete egyezik ez itt is alkalmazható.
De úgy sincs senkinek akkora tolómérője.
Ha rendesen kened-ápolod akkor nem nyúlik meg össze-vissza, egyenetlenül, így akár addig húzhatod még a láncfeszítő engedi. De az élete vége fele, már sűrűn kell állítani, ez főleg akkor jön el mikor a láncszemek között levő O,X, Z tömítőgyűrűnél rozsdás , barna kirakodás jelenik meg...
Új láncnál mindenhol ugyanakkora a belógás (nincs szakaszos nyúlás) a láncfeszítő meg közel van az alapállapothoz.
5017-es hsz.
Az, hogy O vagy X gyűrű,esetleg XW vagy Z az majdnem tökmindegy. Az csak a tömítőgyűrű keresztmetszetének az alakja. Általában az X-szel szereltek erősebbek, mint az O, de ez nem tuti. Az erősséget nézd. A VM az alap bandira való, aZVM a brutál 130+ Le
Hogy lehet ellenőrizni, hogy a lánc cserére szorul-e? Tudom, jogsinál okították a belógás mértékét, mikor kell utánállítani, ez tiszta - de miből tudom, hogy a lánc már cserélendő? A másik, hogy miből látom egy láncon (amit állítólag épp felraktak egy motorra), hogy az valóban új -e? Köszi
Szerintem az O és X között az erősség a különbség. Bizonyos lóerő felett már X gyűrű kell, legalábbis a csaj így mondta. Amit vettem az X-gyűrűs 130 ló. O-gyűrűsben ilyet nem láttam. Nagyvas.hu-n megnézed mind oda van írva mellé, h hány lóerőig ajánlott, de a pinkmotors-nál ugyanazok az árak, és ott el is mondják, h mi kell milyen mocira+péntek 3kor rendeltem, hétfőn délre megvolt (hétvégén nincsenek).
Olyat tud valaki esetleg, aki az enyhén horpadt tankkal tud valamit kezdeni (kikalapálni vagy mittomén)? Persze BP környékén. És még annyi, ha már így összejöttünk , hogy a felnik porfestése, ill tank, sárvédő, ülés alatti két hátó idom újrafényezése kb mi pénz lehet, és a változtatások után csak be kell ballagni az ocsmányirodába új forgalmi+törzskönyvért vagy kell új eredetvizsga stb? Kösz, és bocs, h itt koszolok a Bandit fórumban .
azt nem tudom soha, hogy nagybanditra most O vagy X gyűrűs kell és mi a különbség...
Van egy határ, hogy X db lánctag maximum milyen hosstzú lehet. Ha van haynes/MRA könyved, keresd meg, ha nincs, este megmondom.
- Vagy lehet hogy kellett volna?

Dehogy kellett volna. A lánc minden körben máshol megy, kivéve ha a béna volt a tervező, és osztója valamelyik lánckerék fogszáma a láncszemek számának.
Kedves bigman!

Ha az előállított javak megsarcolása után egy kalapba szórják a befizetett adókat (Pl.:termelő cég melós szja), ahonnan kiveszik, odaadják a hatóságnak, majd az visszateszi ugyanoda egy részét, akkor ő reál befizető, vagy felhasználó...? Csak dobálózás a számokkal a állami alk. felbruttósított jövedelme. Persze jól hangzik, hogy megemelem az adókat (és ezzel együtt az államiakét), de itt a cél csakis a nem állami alkalmazottak befizetés-emelése.
Nincs ezzel semmi baj, így működik mindenhol, csak ezek után nyílik a bicska a zsebemben a korábbi hozzászólásomban leírtak miatt, mert igenis a MI adónkból tartják fent a rendszert (de vajon a mi érdekünkben?)
Nem akarok erről vitázni, csak leírtam az álláspontom. PEACE
http://www.mariuszawihegesztes...
Szerintem kérdezd meg őt emailben. Én tegnap láttam az oldalát először, és igen igényesnek találom a munkáit.
Részemről nem értem pontosan devil mire gondolt a nyam-mal kapcsolatban, de szerintem egy láncot kerekestől át lehet dobni bármire akár a betonkeverőre is...én nem szoktam hangsúlyt fektetni arra mondjuk egy gumicserekor, hogy a lánckerékre ugyan oda dobjam vissza a láncot ahol elötte gőrgött. Vagy lehet hogy kellett volna?
sziasztok skacok! ezzel a témával kapcsolatosan a vélemények nagyon eltérőek. viszont csak annyit fűznék hozzá, hogy abbol a pénzből is vadásznak ránk amit mi is befizetünk. és talán ez a szakma az amit utólsónak választanék!
Sziasztok !

Most fogtok anyázni deelmondom a véleményem a korábbi hozászólásokhoz .

Trafipax:Nyugodjatok bel,hogy az tud hátulról (elmenőt ) is fényképezni (tapasztalatból tudom) ezért úgy kapkodjatok.Annyi az egész,hogy a kezelő egy kapcsolót átbillent a másik állásba és már is lefényképezett.
A másik lejebb szóvá tette valaki,hogy miért nem 160 meg minek korlátozni (Ez magánvélemény csak !)
autópályán ennek annyi a magyarázata,hogy a magyar ember ezt is megszegi és nem fogja betartani soha sem.És a trafival kapcsolatban mégegy az,hogy elbujik a fényképész vagy sem (itt nem a két hete kirhelyzett 30-as táblára gondolok) semmit nem jelent ha ott van ha nincs a kreszt így is úgy is be kell tartani ez alapvető (én sem tartom be )ennyi.
És utoljára annak a kollégának szólok aki azt írta,hogy a mi adónkból vannak eltartva közegek , hát ez nagy tévedés igen sólyos adókat fizetnek ők is min minden dolgozó más ember. Sajnos ez még nem Amerika jó lenne ha ebből a szempontból az lenne,mert akkor lenne magántulajdon ahová azt engedsz be akit te akarsz stb.Mégegyszer hangsúlyoznám senkit nem akarok megbántani ezekkel a sorokkal de ezt muszály voltam leírni,mert már nem egyszer találkoztam ilyen beírással .

Bocs az offolásért.

A TRAFIPAXRA MEG VIGYÁZZATOK MERT TUD FÉNYKÉPEZNI HÁTULRÓL IS.
Pályán specc tényleg nekem nem ügy......140-ig nem para......és ugye 98%-ban ennyivel megyek.....hiszen az is bőőőőven jó..........(no meg takarékos)



Nekem is az a gondom, hogy Százhalombatta - Adony közt ingázok - és tele van 60-as táblával.......amit mint írtam max a kis simós tart be, mert a sok pecacucc miatt nem megy többet a simóka:-)
1., szerintem igen, hisz ott egy csőről van szó......


2., persze.....csak szét kell robantani a motor seggét (kivenni a lengőkart)......ha végtelenitett láncot teszel fel azt is csak igy tudod fel és levenni ..... Én a GS-en is végtelenitettet használtam

Ebben az esetben viszont készülj fel hogy afogaskerekek megeszik a láncot, hiszen ha már átszerelsz, akkor az ottani fogaskerekek lesznek....ha azt is átszereled, akkor meg ugyse tudod PONT ugy felteni a láncot......vagyis a görgök nyam-nyam
Szerintetek a váznyaktörést lehet hegeszteni, ill. érdemes? Egy felrakott láncot le lehet úgy szedni, hogy másik motorra feltehessem?
Szia! Én nemrég vettem a pinkmotorstól láncszettet: D.I.D X-gyűrűs 50/108-as lánc volt 26.000, JTR 15 2.600 Ft, a JTF 42-es pedig 7000 Ft- volt.
A 3656-os hozzászólás is foglalkozik ezzel témával...azt hiszem...
Itthon a Pinkmotors -nál vannak kellems árak, attól függően hogy milyen teljesítményüt akarsz felrakni...
Mennyibe kerül 1200-es Bandit-ra egy lánc szett? A mociban 32000 km van és még szerintem nem volt cserélve, mikor lenne ez aktuális.
Hát igen, sok egyéb szar is van, kezdve a zéró tolarenciával a buszsávban tiltott motorozásig. Pl. ha péntek este berugok, szombat du 4-kor simán kimutatja a szonda a 0,3 ezreléket, de említhetném a konyakos meggyet is. Ki szabályozza a vasárnapi sofőrök, fáradt vezetők vagy a szimplán bénák kérdését akik szerintem sokkal veszélyesebbek.
Újabban a hídakon állnak a 3-lábúval. A 3 sávos autópálya szakaszokon miért nem lehet megemelni 160-ra a sebességet úgy, hogy a legbelső sávból kitiltjuk a 120 - nál lassabban menő járműveket, buszokat, teherautókat - mindezt 1 hónap próbaidőre. Ha drasztikusan megnő a balesetek súlya - akkor vissza lehet vonni. Ezt az elvet bármely újításnál lehetne követni. Rossz gondolat?
Vagy kinek jó, hogy itt egyedülállóan a kismotor 50ccm-ig van, 150 helyett pl.? Vagy miért nem lehet egy kismotorral 2 személlyel menni ha bírná a típus? Segítsetek...
...tudom ismerem. városból kifele a város vége táblánál, ahol már csak talán szántóföld van...meg a bunkó hantok...
Engem nem az zavar, hogy nem hagynak száguldozni, hanem, hogy értelmetlen helyeken mérnek. Tipikusan ott, ahol semmi jelentősége nincs a 30-as táblának, stb... Aljas, sunyi lehúzás!
...vége van már a régi szép időknek, a felhőtlen motorozásnak. Mi is visszaéltünk az adott hézagokkal a sebesség kolrálozás nélküli motorkkal. Vagyis csak azok akik lebuktak, életüket vesztették egy két figyelmetlen pillanat miatt. Már nem lehet ugyan azzal a jó és kellemes érzéssel motorra ülni mint azt néhány éve tettük...
Az egészben igazából számomra is az a bosszantó hogy akik a rendeleteket törvényeket hozzák és akik be akarják tartatni, ők a legnagyobb álszentek. És azok a akik sebességmérésre adnák a fejüket, a saját körzetükben vagy csak támogatnák azt éppen hogy csendes kis falujkban ne száguldozzanak, nem hiszem hogy belegondolnak abba hogy ők is rákerülhetnek egy-két aktra, egy másik csendes valuban , vagy a szeretteik, rokonaik akik éppen őket látogatnák meg.
És amikor a városban 30-al lödörög a szolgálati jármű, de a stop táblánál ugyanezzel a sebeséggel kanyarodik ki az teszi be nálam igazán a kaput...
Lehet hogy rá kéne állnuk a inkább nem saját magunk fényképezésére, hanem azok ellenőrzésére akik ezeket a törvényeket meghozták , és rend éber őreinek figyelésére...vagy azokéra akik egyszerűen hivatalból teszik lehetlenné a közlekedésünket a struktúra elképzelés nélküli úthálozatokkal és azok kritikán aluli minőségével, és nem fejlesztésével...
Mára már csak a kisebb rendű utak maradtak, és határon túli lehetőségek, itt még nem olyan vészes a helyzet és adott a felhötlen motorozás esélye. De természetemnél fogva nagyon utálok megalkuvásba fordulni ...
teljesen egyetértek.bár a magyar okos nép,úgyis kitalál majd valamit ezek ellen is.remélem.