Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem gondolom, hogy erre ne találnának ki valamit nagyon gyorsan. Úgyis a hátsó a "fontosabbik" rendszám az autókon is.
Egész egyszerűen felháborítónak tartom ezt a rendszert. Egy posztoló rendőrnek sebességkorlátozó hatása van a forgalomra. Ha megállít akkor rád hatványozottan. De ez a bokorból titokban fényképezős buli, ahol 60 nappal később kapod a számlát semmiféle sebbességlassító hatással nem bír. Egyszerűen sunyi aljas pénzbeszedés. 05.01-05.04 12.000 fotót készítettek. Eddig miért nem voltak ilyen aktívak? Hol voltak, amikor 3x öltek majdnem meg a kereszteződésekben?
Magánszemélyek is mérhetnek? Uramatyám hova tartunk? Dolgozzon a yard, nehogymár a adóforintjainkból fenntartott hatóság munkáját is a lakosság végezze, amiből megint csak ők kapják a jussukat. Meg az amúgy is széthúzó társadalomba minek újabb "spicliket" beépíteni? Eddig is szerettük a közterületeseknek jelentő unatkozó nyugdíjasokat, mi lesz, ah kiderül róluk, hogy még fotóznak is?

És még sorolhatnám... De csak felb@szná az agyam...

Bocs srácok
A trafi szemből mér, ott meg nincs rendszámod. Lesz egy fényképük szám nélkül, ami lószart sem ér.
Amilyen "tempókat" megyek, általában nem kell paráznom, de mióta bejött az új sarc, csomószor fosok, mert marhára nehezemre esik a főutak egyes részein kintfelejtett 30-40-es táblákat betartani.
Jah, ez a megfordulsz dolog engem is érdkel!

És mit csinálsz autopályán? Ha bejön ez az átlagmérős buli... Gondolom valahogy nézik a hátsó rendszámot is az e-matrica miatt.
Miért? Haladót nem tudnak lekapni?

Értem ezalatt hogy megy a trafi..... méri a szemből jövőket....én meg eltépek.....a rendszámom látszik......akkor mi van?
szóval csak az érekzőket tudják mérni, vagy a távozókat is?


(Én eddig mindig csak olyan fevételt láttam, ahol a szemből jövőket mérték)
No para:-)


Eriket is megszivatták......Elbandit haveromat is.........
sajnos nem mindig jönnek össze a kivánalmak és a szolgáltatás.


Nekem mákom volt......bár az is igaz, hogy Én úgy mentem be a Hollóshoz hogy MI VAN KÉSZLETEN.....
volt 2 kék, és egy fekete....nekem meg ugye fekete kellett.......
No ennek köszönhető hogy kedden csengettem és kövi pénteken elhozhattam....


Elbanditnak Bordó kellett......az országba se volt még belőle......neki 2 hetet mondtak és lett belőle majd 3 hónap.........
Erikét meg elbaszták:-) Mert autós rendszámot kapott....és ugye azt hogy szerelje fel?



Szóval itt jön képbe hogy mennyire vagy vehemens..... mert ha csúsznak akkor odaállíthatsz ugye "cigánykodni".......pl.... OK..csúszotok....semmi gond......az első szervízt ugye Ti fizetitek majd.....
És ezzel máris nyertél......
A trafi szemből lő, ott meg nincs rendszám. Ha radart látsz és gyorsan mentél, megfordulsz.
A Banditon mondjuk kényelmes a 90-is, sportgépen nagyobb szopó lenne.
Köszi, már alig várom, hogy rápattanjak:-) A széles vigyor találó, mert amikor próbaútra vittem pont erre hívta fel a párom a figyelmemet, hogy vigyorogtam mint a vadalma, amikor levettem a bukót. A GS-t is nagyon szerettem, de itt előjöttek a fűszerek ha élehetek ezzel a gasztronómiai párhuzammal :-)
Most az üzlet szivatgat kissé. Azt igérték, hogy a héten elhozhatom és kiderült, hogy jövő hét lesz csak belőle - sejthetitek, hogy sántikáltam egy-két a dologban a 3 napos hétvégére....:-(
Szevasztok Banditák!Nem akarok poénkodni de van az a szakállas vicc mikor a prostik vitatkoznak a biróságon melyik jobb- a rövid vastag vagy a hosszu vékony?A birónő eldöntötte a kérdést a hosszú,vastag!Nekem is volt 750-es Banditom 200 felett volt a vége most 1250-es van de ez más kategoria/tudom ennél is van sokkal jobb motor/A lényeg 3000-es fordulatnál 6.fokozatban mindent el lehet intézni 5500-as fordulatnál 170-175 km/h az utazósebesség.A 750-esem 160 körül pörgött 7000-t.
Én azt javaslom mindenkinek persze a pénztárca függvényében,hogy nem baj az ha nagyobb.Bár a hiradásokat nézve lehet,hogy eljön a "pöfögös"chopperek ideje.Nekem az a félelmem/nem lakott területen,mert ott nagyon figyelek/Hanem lakott területen kivül 1-szer,2-szer beleszaladok egy fényképészbe úgy 200-al és akkor jön deficit elvtárs.Az erő legyen veletek!
legalább értem miről beszéltek..szép gép...
Úgy értem, hogy a 750 sor4-es motoromat sosem éreztem kevésnek. Persze nem panaszkodom, ez jobb móka, de sok kraft kihasználatlan marad. Ha 2005-ben gyártottak volna még sevenfiftyt, 1.7 körüli áron, azt vettem volna.
ami ezen a linken van az a tiéd lehet...
nyami link

ha nem tdm850 akkor seven fifty lesz majd pár év múlva :d
sor4 750-nél nem kell nagyobb? :-) Azért csak jó az az 1200 nemde? :-) El nem cserélném már semmi másra, pedig nekem is a Sevenfifty volt a vágyálmom. (Azért szeretői státuszban lehet, hogy tartanék egyet... )
Ha selymes húzást akarsz és szereted a CB-d, akkor neked CB750 sevenfifty kell. Szerintem 750 sor4-nél utcára nem kell nagyobb motor. És az is alig fogyaszt. Az FJR tényleg nagyon tuti gép. Ha lenne annyi lóvém, hogy megvegyem, akkor a Bandit mellé vennék egy használt gixer/blade/r1 akármit pályára, meg egy KTM LC4-et supermoto+bütykös kerékkel télre+ töketlenkedni, a maradék dellából meg elmennék a dolomitokba
Ironed jól mondja:-)))

Gs500 után (2 személyel is)......ne rakétára készülj, hanem inkább NAGYON SZÉLES VIGYORRA:-)))))))
Szóval vegyél 2 számmal nagyobb bukót is:-)))))



Szóval nem hiába cserélte le sok ember a Gs-t.......GSF-re:-)
K4-hez 32.000km? Simán jó..........
Annyi az egész hogy vagy fiatal az ipse, vagy autója is van........vagy egyszerűen csak napelemes:-))))


Nekem a K4-es Gs-be 68000 csurrant, de ugye nekem a motor nem csak hobby, hanem az EGYETLEN közlekedési eszköz......és biza ha csak dolgozni járok vele, akkor is beléemegy havonta az 1000-1200km-er
Hát ha Ducatti lenne a CB500, most azt mondanám, hogy "lelke van" Meg hasonló f*szságok, önigazolások, amit arra szoktak mondani, hogy maguknak is bedumálják, hogy jó az úgy ahogy van...és ettől különleges (pl. egy nemlináris kiszámíthatatlan --szeszélyes motor)

Szóval való igaz, szokni kell a sorkettőt! Nekem most 6000 km után, már nincs is ennél a hangnál gyönyörűbb! :D:D (na jó, a VFR a V4-es duruzsolással valahol ott van...) És időbe telt mire a sebességeket megéreztem, de ez minden motoron így van.

Mentem már 600-as Fazerrel, és apám, az a finom húzás alapjárattól :D azt beleszereltetném a CB-be... Az FJR1300ról nem is beszélve...Az könnyfakasztó motor Még is szeretem a kis CB-t.
Őőőő nem tudom te hogy értetted!? én ugy hogy egy CB-F 500 konkrét oldalra vágása betonon való puffanásig! De nyugi.... teszmotoro volt kani bukócsővel (valsz az is volt a hiba mert letettem volna a lábam de beleakadt aztán puff) a motornak nem lett baja.. nekem viszont ugy meghuzodott az oldalam hogy majd befostam. papirQTJa vok Viszont előző CB témához szolva kövezzetek meg, de nekem nagyon nem jönnek be! (persze izlések és pofonok) se külsőre és az a sor 2 jájjj aki kitalálta!

Üdv
Eddig azt hittem csak én vagyok paranoiás

A kanadai srácok is megjárták link
Fincsi lehet Kongó közepén "totális elektromos hiba" jelenséget kapni... Mert ez történt a Boxer BMW-vel.

Ha én járok így, akkor valószínűleg el kellett volna adnom ócskavasnak a mocit és hazajönni biciklivel. Ők a könnyebb utat választották és elküldték a mocit Frankfurtba repülőn Köhöm... ha van pénz nem akadály. Éremes, amúgy az oldalukat átnézni, vannak szívfacsaró motoros képek Pár hónapot dolgoznak, pár hónapot járják a világot motorral. Nem értem miért nem Africa Twinnel nyomulnak :)) Az biztos hiánycikk volt a szalonban...

Visszatérve az injektorra, nem vagyok a technikai fejlődés ellen, csak ahol sok bonyolult elektronikát zsúfolnak össze, ott nagyobb a hibalehetőség is. (Főleg egy mozgó, rázkódó, ázó jármű esetén).
Egy kicsit leizzadtam, amikor az "oldalra vágott CB-k" ről volt szó Egy honda CB tulajnál ez idegi alapon megvan :) Aztán rájöttem a CB rádió szinonímára
viszont injektoros motor nekem köszönöm nem kell! (legyen sík egyszerű gyújtás elektronikája, és kiforrot vákuumos karbija. ECUk, Micuk, Icuk;szenzor hegyek(!) kíméljenek)

Erről van szó! NEkem is ezért van és marad is meg Banditom. Ilyet többet nem lehet kapni
Szeva!

Most végiglapoztam a röpke vagy 450 képet, de nem találtam a te banditod, pedig van vagy 10-20 bandit pics! :D Ezekszerint pont a tiedet hagytam figyelmen kivül! jah sokat nem áltunk a moccnál, mikor megjöttünk bevágtunk egy szendót aztán majd csak mikor indultunk olyan 4-5 fele mentünk visza, akor már kopárabb volt a parkolo! Közbe meg végigjártuk a moccokat, aztán mind két oldalrol lestük a gyorsulást, majd oldalra vágtuk az ingyen CBket a tesztpályán! Aztán egy kis streeeh fighter azt jöttünk is!
OK, itt most a mellékhatások ápolásáról beszélünk és nem a probléma megszüntetéséről! :) Biztos, hogy nem fogom rövidíteni az áttételt, autopályán már így is nagyon pörgetni kell, nincs rajta az az bizonyos utazó, vagy overdrive fokozat...

Szóval ez az áttételezés attól függ, hogy ki mire használja. Nekem fontos a fogyasztás, mert napi használatban van a motor (mukábajárás is). És ha cserélném akkor is max TDM850-re, attól is csak a fogyasztás növekedés fog vissza A TDM900 már jobb az injektor miatt fogyasztásban a 850-hez képest, viszont injektoros motor nekem köszönöm nem kell! (legyen sík egyszerű gyújtás elektronikája, és kiforrot vákuumos karbija. ECUk, Micuk, Icuk;szenzor hegyek(!) kíméljenek )

A CB500 üléspozíciója kissé nőies (180 magas vagyok). A TDM meg mintha rám szabták volna... Ha ezen tudok segíteni (magasabb ülés, kormánymagasító, stb. a CB5-re) akkor a következő motorom is CB500 lesz
Az enyémet könnyű megismerni!:DNincs olyan állapotban mint a tiéd!Sajnos az egyik oldalán a blokja le van gyalulva!Hála az előző gazdájának!:DAmúgy nagyon olcsón vettem és nem volt vele komolyabb probléma soha sem!:DAmúgy vártam ottegy ideig,hogy talán összefutunk!Akkor remélem láttad a matricákat is rajta amiket küldtél!Mostmár nem kell elküldenem!:D