Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez tényleg egy remek morot! Talán egy kicsit jobb mint a Kawa 500-asa toronyórányi lánccal..
gyerkoromban egy hasonló 2 hengeres yamahát hajtottam. Az a 400ccm-jével elnyűhetetlen volt számomra. A kellemes vibrációja, mert volt benne kiegyenlítő tengely, még néha most is hiányzik. és bár kétszer elcsúsztam vele iszapátfolyáson és villamossinen, soha nem lett baja. csak felállítottam és mentem vele tovább. pedig nem volt rajta búkószett...
Én soha nem mernék venni kis köbös 4 henegeres motort használtan amik ilyen fordulatszámokon üzemelnek... Ha még a vásárlás pillanatában nem is de néhány ezer km múlva véres lesz a torka... és nem mindegy hogy 2 vagy 4 hengert , főtengelyt kell felújítani, főleg ha csak átmenetnek veszi az ember...és ez itt számomra a nagy paradoxon mindig, hogy miből gondoljuk , hogy egy ilyen motor mindig a legnagyobb gondosággal lett kitartva. Persze hogy hűtsem a kedélyeket, tisztelet a fanatikus kivételnek...
de akkor is...
Beszélgessünk, ez egy műszaki fórum
+1 fog hátul, 100-nál 4900 helyett 5000-et forog. Nagy cucc. Ha 1dl-vel megdobja a fogyasztást, már sokat mondok.
Ez nagyon hosszú beszélgetés lenne! Ha nagyobb fkereket teszek föl, akkor a fogyasztás látja kárát. Csináltam egy kis számoló progit, úgy kíváncsiságból link.

A rángatást valószínűleg a karburálás miatt van (nem feltételnül a kiegyensúlyozottság hiánya) Kísérletezek vákuum kiegyenlítő csővel (majd ha lesz időm). De már így is bőven súroltam az offtopic határát (Mióta elkezdtem foglalkozni a témával már meg is szoktam a rángatást egyébként :))

Zoli
A rángatási határt lejjebb viheted, ha 1 foggal nagyobb lánckereket teszel hátra. Ettől robbanékonyabb és rugalmasabb lesz a gép, de csak minimálian változik meg az áttétele.

példa: Barátom Aprilia Falcoja csak 120 felett szerette a 6. fokozatot, alatta rángatott. Rábeszéltem arra az egy fogra, és a motor 100-zal tök simán megy 6-ban amúgy meg rá sem lehet ismerni, sokkal bikább lett, mindez úgy, hogy a jellemző fordulatszámok alig változtak.
Ha nem ragaszkodsz minden áron a 400-as Banditához, nézd meg ezt a típust is CB500

50 lóerő helyett 58
A fogyasztás 3.8-4 liter 90-100-nál, városban 4.2-4.3 (pályán 5-6 ennek is :)) (2 hengerrel takarékosabb)
Viszont 2800-as fordulat alatt rángat, 300km és megszokja az ember :) Nekem már hiányozna! :D

Zoli
Én 100-zal nyomom többnyire, úgy 5-5.2 a fogyasztás.
Köszi - ha kielégítő hatása nem is, de mindenképp hasznos válasz volt:-)) 6,5-lel abszolut boldog leszek.
Szeva! Jaja ott voltunk! :) és valsz az enyémet láttad! :) hát én amit látam banditot körbenéztem mindet és lefényképeztem! :) szoval valsz láttam a tiedet is! :)
Üdv!

Karbiszinkron és általános ápolás.
Amúgy mit hisztek? Egy 1200 ccm-es motornak van egy alap fogyasztása. Nem fog elmenni 2 decivel. De számszerűen az enyém 5,5-6,3 literrel elmegy. 120 körüli utazó, 30% város. Ha nem lépem át a 80 km/h-t (veterántúrán vagyok néha kísérő, ha engem sorsolnak), akkor volt 5,1 liter is, de ez egy ekkora motoron már idegtépő. A nagy átlagom az utolsó 11.032 km-en 636,09 liter, ami 5,76-os fogyi.

Kielégítő a válasz?
Fogyasztás: 5.5-6.5 120-160 tempó között, ha jól emlékszem az enyémre...
32.000 km nem tényező egy ilyen vasnál, főleg ha normális karbantartás alatt volt...persze kevés km az mindig jobb de még jobb ha hihető is amit az óra mutat...
GS500 után rakéta lesz, arra készülj...
hali fhoksz!Szerintem a te banditádat láttam kunmadarason!Melletted ált egy ugyan olyan piros bandita is!Biztos az enyémet is láttátok!Bocs ha tévedek!:D
Sziasztok! Láttam egy 1200-es Bandit-ot, 2004-es. Mennyire tolerálható az, hogy 32000 km van benne? A fogyasztás szintén foglalkoztat....hány literrel lehet megúszni? GS 500-ról készülök átülni amúgy és főleg 2 személlyel túrázásra használom. Hogy lehet alacsonyan tartani a fogyasztást? (azon kívül, hogy 70-el megyek mindenhova...:-) )
Jah hát igen én is rengeteget költöttem rá! De hát ha már egy babettád van azt se uszod meg költés nélkül! Meg örök törvény... ha szereted a motorod meghálálja. Én mindent szervizintervallumon belül cserélek, gondolom ennek köszönhetően sose votl vele baj. Fékbetétek, olajak (blokk, fék, teló), gyertyák, lánc szett, szűrők (olaj, lég), meg az egyéb karbantartások. De ezeket mind rá kell költeni hogy MÚKOGYön! :) De meghálálja... az enyém legalábbis! :)
Hali én ősszel vettem 1 400as banditot. Igaz azóta még csak "költöttem" rá, de a jogsim is csak most lessz meg. Mondjuk ez 96-os belpiacos, de amit vettem hozzá az lánc + lánckerekek, motorolaj, telószimering, és a fékcsöveket kell majd lecserélni rajta, ja és hátsótengely. Ezek amit felsoroltam olyan 50 E huf de ha megnézed a tengely kivételével minden olyan dolog amit bizony időnként cserélni kell ha járnak a mocival. Amúgy fullon meg vok elégedve vele első motornak nagyon tetszik.
Mond meg az oktatódnak hogy kikérem magamnak! Jöjjön el és nézze meg az enyémet, és utána mondja hogy nem jók a régiek! Meg kell nézni, JÓ ALAPOSAN csak biztosra menj és utána a megfelelő ár érték arányba el kell dönteni hogy megveszed vagy sem! És sose álltalánosits! Ha 10ből 8 szar még mindig lehet két tökéletes! És igen is jó motorok a 400as banditák. Csak nátyyóón fityejj! Nágyon! Aztán meg ha elromlik ako " MÚKÖGY"
Pontyosan!
Lehet, hogy lesz biznisz...
Hali!
Azért , mert előfeszítést állítasz, nem kell csillapítást állítanod. Ha úgy érzed, nagyon pattogsz az úton, akkor S=soft irányba tekerd, de maximum egy klikket, utána menj hosszabb próbaútra. Ha himbálózódzósnak érzed, H= hard irányba tekerd. Ha meg jónak érzed, akkor hozzá ne nyúlj
Igen, de az 1200-es 4000-nél 110-zel megy, a 400-as meg kb 70-nel.
Az nekem drága. Van dobozom, csak másik kéne :D
Menj el egy motor(!)szerelővel és nézesd meg. Beleszeretni nem szabad, ha csak nincs sok spórolt pénzed! Bár tanulópénznek jó lesz (tapasztalat)... Mind amellett a 400-as belpiacos (ugye?)
Hali "Banditák" !

Kinéztem egy 92-es 400-as Banditot, de egy motoros oktató ismerősöm le akar beszélni róla, mondván "el se menj megnézni" mert sokat fogok rákölteni, mert a régebbiek nem olyan jók mint most.
Szeretném kikérni a véleményeteket, nekem nagyon tetszik a vas. de mégis ti vagytok a tapasztalt tulajok. Előre is köszi a segítségetek!

Üdv: Mackey
A megtorpanás nálam is jelentkezett anno... De ez még nem jelenti azt, hogy membrán hiba, túl egyszerű lenne akkor az élet Ki kell vizsgálni! Azért azt nem mondanám, hogy a fogyasztás a köbcentivel fordítottan arányos Inkább a tempós haladáshoz a kis köbcentist jobban kell pörgetni, és ezért többet is eszik. A fogyasztás gyakorlatilag a fordulatszámmal arányos minden motornál. De egy 1200 köbcentis sornégyes 4000 es fordulaton gyaníthatólag többet fog enni mint kicsinyített (mondjuk 400-as) mása szintén 4000-es fordulaton, eltekintve a leadott teljesítménytől...