Sziasztok, Banditák!
Azzal a szakmai kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a GSF-650S vizes Banditán a hátsó lengéscsillapító rugó előfeszítését 1-töl 7-ig lehet állítani. Gyárilag 4-es pozícióban volt, de egy kicsit nekem keménynek bizonyult. Talán a hazai útviszonyok miatt! Ezért most 2-es pozícióba állítottam. A kérdésem pedig az lenne, hogy a rugóstag alatt elhelyezkedő húzó csillapítást állító csavart utána kell-e állítani a rugó előfeszítés elállítása miatt. A rugóstag alsó oldalán található egy állítócsavar melyet H és S irányba lehet elcsavarni. Azt kérném tőletek, hogy a 2-es pozícióba állított lengéscsillapítót H-vagy S-irányba állítsam. Kérdésemre előre is köszönöm az írásos válaszokat. Széles utat és jó beállított futóművet!
Hát mostanában lett ilyen magas a fogyasztás szerintem,meg tapasztaltam olyat is,hogy bő gázadásnál folyamatos kigyórsításnál kb 8000 fordulatnál vagy a fölött mintha fulladna,vagyis megtorpan egy kicsit!Lehet akkor az a gondja!:DUtánna is nézek!:D92 es évjárat!:DNem a változó szelepvezérlésű!
17 ezerért odaadnám 2-szer 35l.Egyébként nem azért árulom mert annyra kell a pénz/ az a legkevesebb/hanem már nem tudom hova tenni most is anyám garázsában van.Alig használtam két eredeti kulcs is megvan hozzá.Sajnos az egyik sarkán van egy minimális csuszásnyom ami javitható,de szinte alig látszik!
Szevasztok Banditák!A fogyasztáshoz csak annyit,hogy a 750-es Banditom 6,1-6,5 körül fogyasztott az 1250-es járatáskor 120-140 között 5,6 litret de ha tekerem a gázt benyeli a 6,4 is.A motorvásárlásról annyit a multheti Full-Gasos motorozáskor nagyon kemény gépnek éreztem a BMW 1200 s-t a KTM superduke már nem annyira /V-2es/ talán a rezonancia?Ezekkel egyébként egy a nagy probléma bün drága motorok.Ezen a nyilt napon jött cirka 20-25 Ducatis srác,a motorjaik csodaszépek voltak de hangjuk alapjáraton a szárazkuplung miatt,no szoval a Banditomnak ilye hangja lenne alapjáraton vinném a szervizbe.Egyébként nagy "olaszimádo"/idézőjelbe/ vagyok kapom is a müsort a németautós kollegáimtól a 156-os Alfám miatt de Ducatit nem vennék.Az Aprillia az már más tészta !Egyébként maradok a Banditnál mert Ördögnél már megrendeltem két polót!Ja még mindig megvan a 2 gyári Krauser dobozom lehet Blu jobban jártál volna ha ezt veszed meg legalább nyomtunk volna egy áldomást.Az erő legyen veletek!
Hi! Gondolom ha 400-as Bandit, akkor Japán belpiacos. Ezeknél ha jól tudom más a fúvókázás mint az EU piacra szántaknál (más klíma, légnyomás, stb.)... Illetve lehet, hogy a membrán vacakol a vákuumos karbiban. Talán érdemes műhelyben megnézetni/beállítattni, ahol értenek is hozzá (ha mondjuk lyukas a membárn, Mikuni típushiba volt anno a GN125-né is, nem bírta az EU benzint). Elképzelhető, hogy nem membránt cserélt az előző tulaj, hanem csak a súbertűt állítgatta, így az egekbe szökik a fogyasztás...(tapasztalat). Ezek csak ötletek, járj utána ha érdekel.
Itt bátorkodtam összeszedni az okosságokat anno tapasztalataimról: link
Egy darabig még sajna nem megy az átülés,talán jövőre.Én a Factoryval is mentem Akra kipu+ Akra pogram rátöltve,sztem sokkal erősebb volt a mocija is mint az 1250-nek,de tényleg a futómű meg a fék a legzseniálisabb benne,és még arányleg kényelmes is.Szal megfertőződtem....Viszont túrázni a kis 650-esem is tökéletes.
Enyém 7-t kajolt, de kapta az ívet rendesen . Ez olyan vegyes hol nézelődős, szerpentinen veretős, városban szaladgálós, egyenesben kitépem a bajszát tempó.
A haverok a 650-es bandittal eljárnak.....Erik ha jól emlékszem 4,2-öt tankolt......Zsolt haverom 4,4-4,7-el jár.....
Nekem eddig a minimum 5,4 volt......
Szóval nagyon számít hogy hol váltasz, hol használod fordulatban....stb.........
AKKOR kezdj izgulni ha azt mondják eszik 5L-ert.....a tiéd meg 7-8-at
Hali. A Tuono nagyon jó motor szerintem is és ha kell tud nagyon kemény is lenni.Szinte szuper sport kategória de nem arra találták ki. Szerencsémre tudtam motorozni egy huzamosabb ideig vele és hát leesett az állam a Bandit után az ereje nem volt annyira meglepő, bár azért erősebb és gyorsabb is. A futómű volt az amitől dobtam egy hátast annyira kezes és követi az íveket, hogy ajánlom mindenkinek ha egyszer lehetősége adódik rá próbáljaki. Mentem a régebbi típussal, az is nagyon jó. Szóval ha teheted szerintem ülj át egy olyanra. Bár lehet,hogy nekem is csak jövőre jön össze. Üdv: Szabi
Szia Vszabi.
Akkor értem már miért adtad el,nekem is tetszik a TDM,.... azért a Bandita is nagyon jó,de nemrég mentem kb 20 percet 1 Tuanóval.........szal már sok motort próbáltam de ez kutya jó volt.Asszem a következő motorom az lesz......sőt tuti.
amugy az a fő gebasz, hogy ha beljebb kerül, akkor a kulcs nem fog odaférni a zárhoz......
A GS-nél is itt rontottuk el..... szóval ha beljebb kerül akkor hátrább is kell vinni, az meg már megint gond......
De valahogy megoldjuk:-)))) vagy marad igy:-)
Amugy ez sem álandó, hiszen a kertkapun épp beférek vele.....de a "garage"-ba már nem........
Azzal a szakmai kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a GSF-650S vizes Banditán a hátsó lengéscsillapító rugó előfeszítését 1-töl 7-ig lehet állítani. Gyárilag 4-es pozícióban volt, de egy kicsit nekem keménynek bizonyult. Talán a hazai útviszonyok miatt! Ezért most 2-es pozícióba állítottam. A kérdésem pedig az lenne, hogy a rugóstag alatt elhelyezkedő húzó csillapítást állító csavart utána kell-e állítani a rugó előfeszítés elállítása miatt. A rugóstag alsó oldalán található egy állítócsavar melyet H és S irányba lehet elcsavarni. Azt kérném tőletek, hogy a 2-es pozícióba állított lengéscsillapítót H-vagy S-irányba állítsam. Kérdésemre előre is köszönöm az írásos válaszokat. Széles utat és jó beállított futóművet!