Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na megmértem, melyik fokozathoz mekkora ellenállat van:
1: 560
1: 820
3: 1k5
4: 2k7
5: 6k8
6: 15k

Találtam egy rajzot is egy TL1000-es fórumon, de szerintem majdnem minden Suzukin ugyanilyen. A GSX-en is ugyanezek az ellenállás értékek.
UHh,
Köszönöm :)
Amúgy még mindig nem tudom, mire jó a fokozatkijelző. Ha húz a gép, ok, ha nem, akkor visszarúgok egyet, csókolom..
Az majdnem ugyanez, mint a Gáboré.
Hi,

A GIpro csak olyan motorhoz jó, aminek a fokozatkapcsolójában teljesen ki van építve a fokozatkapcsoló.
Ezek főként az injektoros suzukik nagy része!

Létezik olyan is (nem Healtech termék még), ami a fordulatszámból és a sebességből egy tanítás után kiszámolja.
Ebben van még egy 5 ledes villanófény is. Programozható és kikapcsolható.
Bekötése: +12V, test, sebesség jel, fordszám.

Ára: 24.900HUF
info@agomotors.hu
vagy a Karesz megoldása eddig még a legjobb, már amennyire én átlátom ezt :-)
Már soxor leírtam, de mégegyszer.
Banditra (legalábbis a régebbiekre) nem lehet átalakítás nélkül ilyet szerelni, mert nincsenek kiépítve az érzékelők a fokozatokhoz, kivéve a 0., 2., és 3.
Más eleven működőt persze lehetne, ami a fordulatszám és a sebesség arányából megsaccolja, hogy hányadikban van, de ez sokkal bonyolultabb, és pontatlanabb (pl, ha kuplungot behúzod, akkor borul a dolog)
Ezért nincs egyszerű megoldás rá.

Azért van megoldás:

- ki kell építeni a hiányzó érzékelőket, és egy viszonylag egyszerű diódás elektronikát csinálni hozzá (olcsó, de rengeteg meló/macera, a lehető legpontosabb kijelzés, két sebesség között nem mutat semmit)

- ki kell építeni a hiányzó érzékelőket, és olyanra alakítani, mint egy más motoré, és egy olyan motorra való GI-PRO-t venni hozzá (kevesebb macera, drága a GI-PRO, és így is kell mókolni az érzékelővel, két sebesség között sajnos üreset mutat, és nem sokat, de késik a kijelzés)

- meg kell várni míg lesz egy fordulat/sebesség alapján saccoló GI-PRO. Úgy hallottam, hogy készül egy ilyen a Banditákhoz, szerintem nem lesz drágább sem, vagy nem sokkal, mint a hagyományos Gi-PRO.
Azt nem tudom, hogy a kuplung behúzásakor mit fog lépni.
Ez lesz a legegyszerűbb megoldás.
Nagy összegekben mernék fogadni, hogy a "hazudógép" egy egyszerű ellenállás dizájnos köntösben. De legalább jó drága lehetett.
Az pedig hogy hányas sebességet hazudik az ellenállás értékétől függ.
uhm, mert a több vonalú információgyűjtés mindig mindenben jól jöhet, oks
Én szoktam vele levelet váltani, főleg mikor a Power Commandert vettem a vasba..megkérdem én , aztán ha reagál feldobom a választ ide...
hjaa....ha kap választ ide is lökhetne egyet...
Én nem szereltem ilyet be, csak valami esztergomi cégét, de annak nincs kijelzője, csak hazudni, tud, de elfér az ülés alatt, az aksi elött.
Ezért ha az info emailre lök egy egyszerű kérdést aztán eloszlik a köd...
sztem k5 nagybandi nincs a listájukon...
Ők forgalmazzák : http://www.agomotors.hu/
A termékek között Gipro néven megtalálod leírással együtt, és a további kérdéseidre kapsz választ is tőlük.
Szépk azok a fehér felnik!
Szia tomato. Most néztem meg a video-dat. Tényleg szép a hangja a motornak sőt szerintem nem nyomtad rosszul... Lenne egy kérdésem. Nagyon megtetszett az a fokozat-visszajelző. Azt szeretném megtudni hogy mennyiért jutottál hozzá, mennyi idő felrakni(házilag is fel lehet-e tenni), és hogy milyen elven működik. Előre is köszi a választ...
ui.: Nekem egy 2005-ös 1.2 BANDITÁM van. Arra is fel lehet szerelni?
Bakker 3 hét kellett, mire rájöttek, hogy nem tudják megcsinálni?
Ezt a balfasz bandát!
Kb. 1 óra alatt be lehet határolni, hogy hol van a hiba. Nincs túl sok lehetőség.
Kár, hogy a világ másik végén lax, különben megnézném.
Olyan nincsen, hogy nincs baja...
A gyújtás jeladójától csak nyomon lehet követni, hogy meddig jut el, ill honnét nem megy tovább a jel...
Sajna tapasztalat, hogy a jó szerelők nem mennek el márkaszervizekbe melózni, hiszen többet össze lehet szedni egyéb foglatoskodással...
Neeeem:-(((((


Lakásproject van..... festés, meszelés, vakolás, lábazati javitás......stb......és emelett még nyögöm a 3 műszakot is............jelenleg 31 órája vagyok talpon.....és szarráéget a hátam a mai napsütésben.....

Szóval inkább lettem volna arra:-)))))
Banditosok figyelem! Debreceni vagyok, a márkaszervíz 3 hétig ült a motoromon.
Aztán rájöttek hogy minden jó rajta, de mégsem tudják hogy miért nem indúl.
Részletes felvilágosítást nem adtak. Valami titokzatos hibára utaltak. Én ezt megsokaltam és elhoztam a motort. Ha valakinek volt már ilyen hibálya vagy,
tud olyan szervízt vagy motorszerelőt aki tud segíteni az nagy segítség lenne.
GSF 650 S 2005-ös évjárat!ui:Nincs szikra!
Sziasztok. Eladóak az oldal dobozaim. Hepco&Becker Tip. 42 L/db. ürtartalmuak. A dobozok közt a legnagyobb a sebességi és terhelhetőségi indexük. Garantált víz álloság. A konzolok 1,2 Bandithoz valóak de ha valakit csak a dobozok érdekelnek azok is eladoak. Ir. ár 70000 Ft
Szevasztok Banditák!Nekem is van egy autós történetem.Szombaton a Full Gasnal nyilt nap volt és én is regisztráltattam magam .A sportmotoros csoportban menetem ilyen gyenge gépek mint B-king,uj Hayabusa 1000-es Gixer,BMW 1200 s.Én az utóbbival menetem.Bodis kipuff volt a gépen nagyon szépen szólt.Az utvonal nagyon jól ki volt találva fel a Fonyodi hegyre /kis flikk-flakk/majd egy rövidebb autópálya "csapatás".Na szóval felérünk az autópályára és ami a csövön kifér.Elöttünk ment egy 3000-es Audi A6-os úgy 220-al,kicsit "szivozott" az 5 motor meg ellépett mellette 260-270-al.A csóka arcát látni kellett volna csak úgy tekergette a fejét,gondolom azon eszelt mi jöhet még vagy bevitte a legközelebbi szervizbe,hogy
nem megy az egyik henger!Egyébként a Full-Gasos fiuk kitettek magukért jó buli volt csak délután jött két igen negy zuhi.Blu nem voltál arra?Az erő legyen veletek!
Ha olyasmire gondolsz mint pl a Gs500-ra szoktak rakni (univerzálisnak nevezik) akkor azt Én nem igazán ajánlom, mert max optikailag dob/hat a gépen.......de erről megkérdezhetsz bárkit.....
Vagy kiállni ide a 42-es főút mellé egy ilyennel, de én már ezt is meguntam.
vagy elég az is ha Szegeden laksz... a szegedi közlekedés felét a román autók-kamionok teszik ki