Kb. 1 hónapja kintjártam Romániában és hazafelé jövet kikanyarodott elénk egy Audi R8. Még soha életemben nem láttam ilyen autót, így aztán utánna léptem. Nem semmi látvány volt. Tiszta led elől-hátul, 295-ös hátsógumi, 4 valódi kipufogócső. Téptem utánna mert elég hideg volt és frankó meleget nyomott hátra a gyenge 420 lóerős motor. Ott voltam állandóan a hátsó lökhárítóján és szinte mindíg együtt előzgettünk a palival. Piszok szép hangja volt, már majdnem szebb mint egy motornak.
Kicsit nevetséges volt, hogy én a kis 98 lóerős, háború előtti motorommal állandóan ott voltam a faszi seggében és nem tudott tőlem elmenni, pedig szerintem nagyon akart. Gondolom kicsit idegbajt is kaphatott, dehát miért nem vesz rendes autót
Valahogy így nézett ki és tényleg nem volt ronda.
Szerintem elfér. De ami beindításhoz való, kapcsoló az eredetibe belemegy a ,,tüske" és az újba meg lenyomja a tüskét az a kiálló vacak.
Suzukinál lehet rendelni ugyanilyen kuplungkart(eredetit)?
Eddig egy Mercedes S500 volt az egyetlen, akivel kiálltam, a többi próbálkozón csak röhögni tudtam, de meki is eltűnt, 250nél a tiltást is megkapta szerencsétlen, égett, mint a Reichstag
helló srácok!
nem semmi élményben volt ma részem... egy Ferrari ellen "gyorsulhattam"
közben megvolt a végsebességteszt is: 190, de talán ki lehet hozni 200at
Ferrari meg ment vagy 230-240nel
mellékelek nektek egy képet is, amit piroslámpánál sikerült megörökítenem
Nekem a gs-nél az volt a tapasztalatom, hogy plexivel kényelmesebb volt, de 120-130 körül már zavaróan hangos szélzaj keletkezett a sisakon. Ugyan ennél a tempónál csupasz motorral inkább a motorhangot lehetett hallani. Megjártam Miskolc-Esztergomot oda-vissza plexivel, és még órák múlva is zúgott a fülem. Persze ez magasság-sisak-beállítás-egyén függő is.
Szevasztok!Egy kis segítséget szeretnék tőletek kérni.Van egy 600 N változatu Banditom és 120 130 nál már nagy a menet szél számomra meg szeretném kérdezni,hogy érdemes volna e rá tennem kis túra plexit vagy inkább hagyjam így ahogy van.Annyit tudok a plexiről hogy menet közben örvényt kavar az ember feje körül mennyire zavaró ez,vagy egyáltalán mit tegyek akkor?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek.
Kösz....nekem nem kell magyarázni:-) Idóta az aki azt hitte hogy éjjel nappal a csillagok háborújában élek:-)))) ÉS X-Wingel szárnyalok:-))))))))))))))))))) Vagy hogy a matricák világitanak nappal is......
Jelen pillanatban - fényes nappal ennyi látszik a gépből....igy használom nap-mint nap
ha leveszed amikor csak munkába jársz a motorral teljesen jó, ha meg mész vhova sátorozni, kirándulni, akkor meg kiafasz nézi h hogy néz ki, legalább elférsz. szerintem a tanktáska is ronda, de ha kell a hely akkor kell a hely nincs mese fel kell tenni
Sziasztok!
Tud valaki nekem segíteni?
1200-es Bandithoz keresek szervizkönyvet, tud valaki nekem küldeni e-mailben?
Vagy valahogy máshogy?
cimem: pegaso125@citromail.hu
Előre is köszönöm
Nem feltétlenül. Van direkt keret is erre a célra, aminek az a feladata, hogy eltartsa a mocitól a puha táskákat. Hasonló kicsit az oldaldoboz-tartóhoz, csak sokkal kevésbé ronda, és nincs rajta semmi felfogató. Gyakorlatilag egy vékony fémkeret. Giviben is van ilyen, de most láttam GSX-talin egy házit 6-os köracélból.
Igen gyári dobozok. GIVI V35! Annyi a külünbség, hogy a GIVI felirat helyett SUZUKI van rajta és a szinbetét, megegyezik a gyári szinnel. Így szebb, meg többet el lehet kérni érte
A Fazer egy más motor. Átalakított R1 blokk. Alul is húz, (végül is 1000 cm3) de igazából 7-8 ezernél jön meg az erő, de akkor NAGYON.Nagyon jó volt vele az a 31.000 km, de inkább egy "túrásabb", nyomatékosabb motort szerettem volna. A Hondások nem nagyon számolnak be más típust (mert amúgy egy CB 1300-t vettem volna) ezért vállasztottam a BANDIT-t. Most kezdem csak megszeretni. Van benne még egy fokozat-kijelző, Power Commander amiket ITT raktak és állítottak be. Xenon, 12 V-s dugalj, GPS tartó......stb.
röviden ennyi
Kb. 1 hónapja kintjártam Romániában és hazafelé jövet kikanyarodott elénk egy Audi R8. Még soha életemben nem láttam ilyen autót, így aztán utánna léptem. Nem semmi látvány volt. Tiszta led elől-hátul, 295-ös hátsógumi, 4 valódi kipufogócső. Téptem utánna mert elég hideg volt és frankó meleget nyomott hátra a gyenge 420 lóerős motor. Ott voltam állandóan a hátsó lökhárítóján és szinte mindíg együtt előzgettünk a palival. Piszok szép hangja volt, már majdnem szebb mint egy motornak.
Kicsit nevetséges volt, hogy én a kis 98 lóerős, háború előtti motorommal állandóan ott voltam a faszi seggében és nem tudott tőlem elmenni, pedig szerintem nagyon akart. Gondolom kicsit idegbajt is kaphatott, dehát miért nem vesz rendes autót
Valahogy így nézett ki és tényleg nem volt ronda.
Suzukinál lehet rendelni ugyanilyen kuplungkart(eredetit)?
nem semmi élményben volt ma részem... egy Ferrari ellen "gyorsulhattam"
közben megvolt a végsebességteszt is: 190, de talán ki lehet hozni 200at
Ferrari meg ment vagy 230-240nel
mellékelek nektek egy képet is, amit piroslámpánál sikerült megörökítenem
Nekem a gs-nél az volt a tapasztalatom, hogy plexivel kényelmesebb volt, de 120-130 körül már zavaróan hangos szélzaj keletkezett a sisakon. Ugyan ennél a tempónál csupasz motorral inkább a motorhangot lehetett hallani. Megjártam Miskolc-Esztergomot oda-vissza plexivel, és még órák múlva is zúgott a fülem. Persze ez magasság-sisak-beállítás-egyén függő is.
Más jelentősége nincs!
Adott egy Bandit (600) kuplungkar, az lenne a kérdésem hogy megeggyezik-e a képen látható új és törött kar?
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv mindenkinek.
Ha valakit érdekel tudok egy eladó 0 km-es B-king-et 2,8 milláért! Hitelre is vihető akár nulla kezdővel!
(Márkakereskedőtől)
Jelen pillanatban - fényes nappal ennyi látszik a gépből....igy használom nap-mint nap
szolgáld ki magad:-)
Tud valaki nekem segíteni?
1200-es Bandithoz keresek szervizkönyvet, tud valaki nekem küldeni e-mailben?
Vagy valahogy máshogy?
cimem: pegaso125@citromail.hu
Előre is köszönöm
A Fazer egy más motor. Átalakított R1 blokk. Alul is húz, (végül is 1000 cm3) de igazából 7-8 ezernél jön meg az erő, de akkor NAGYON.Nagyon jó volt vele az a 31.000 km, de inkább egy "túrásabb", nyomatékosabb motort szerettem volna. A Hondások nem nagyon számolnak be más típust (mert amúgy egy CB 1300-t vettem volna) ezért vállasztottam a BANDIT-t. Most kezdem csak megszeretni. Van benne még egy fokozat-kijelző, Power Commander amiket ITT raktak és állítottak be. Xenon, 12 V-s dugalj, GPS tartó......stb.
röviden ennyi