Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsánat Urak!
Az aksi töltő csak jövő vasárnaptól akciós.
Nem vettem észre, hogy a jövő heti újságot néztem.
Ott van mögötte a vadállat! Király volt ma csapatás!
Ne aggódj! Az én Bandim 60 körül már csapágyasra rázza magát, ha nem fogom a kormányt.
Sziasztok !

Én is kérdeznék valamit hogy ez mennyire hiba jelenség vagy mi okozhatja ?
Következő a helyzet emlékeztek volt a szürke banditóm és volt olyan hogy mondjuk lengetem a kormányt teljesen mondjuk 100-120 környékén és úgy gurultam és szépen futott szabadon,
elemben a mostani szerzeményem ugyan ennél a mutatványnál
beszitál . De annyira ha nem fogom meg akkor el is esnék Viszont kéznél nem érzek semmi remegést , nem alkarja kitépni a kormányt a kezemből ,ha fogom szépen fut
Ja és új gumival vetem és centrírozva is van legalább is van rajta súly
Akkor miért remeg be a kormány ha nem fogom ? Érdekes

Köszönöm esetleges válaszokat
Szia,

Érdemes lenne kompresszió végnyomást mérni a hengerekben! Amikor dadogott a motor és nem kapott a "hibás" henger szikrát, illetve túl sok üzemanyagot kapott, akkor előfordulhatott, hogy a sok el nem égett benzin lemosta a henger faláról az olajfilmet, ezáltal megkopott a gyűrű/dugó/henger, így most nincs benne erő!
De ez csak egy tipp!
Köszönöm a segítségeteket srácok ! Rendes tőletek...
egy kicsit kutakodtam,hogy hová tudnál még fordulni segítségért,Red One multkor ebbe a fórumba irányította az illetőt,ide is másold be a problémád szvsz hamarabb fogsz választ kapni

http://www.sportmotor.hu/motor...
Szia. Nem tudom, fogsz-e kapni érdemleges választ, mert ritka motorod van. Nem is tudom, van-e itt a fórumon másik 250-es fórumtárs. Ha nem jön válasz, segítség, ne arra gondolj hogy bunkók vagyunk, pusztán arról van szó, hogy nem tudunk segíteni.
Szia!
még mielött elküldenél minket melegebb éghajlatra(volt rá példa),jelezném,hogy nem igazán értek(ünk) a kisbandithoz,ezért nem sok választ fogsz kapni,sajnálatos problémádra,de lesznek itt hozzáértöbbek is akik esetleg eligazítanak Téged,hogy merre indulj

szóval türelem a válaszra várva
Sziasztok szakik,tagok ,és mindenki más.

Kérdéssel fordulnék hozzátok ,bár nem vagyok teljesen tanácstalan a problémámat illetően,de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is.

Szóval arról van szó hogy van nekem egy 1990-es évjáratú 250-es Banditom,amihez tartozik egy kisebb hibalista:

Jobb szélső henger pipa kábel szakadt ,de a pipával összedugva adja a szikrát a gyetyával.
Ehhez a hengerhez tartozó karburátorban a membrán el van szakadva.

Ez egy ideig azt eredményezte hogy a motor túl sok üzemanyagot kapott ,és üzemmelegen folyamatosan lefulladozott a kereszteződésekben ,gyorsításnál dadogott.
Pénzszűkében egy ideiglenes megoldást alkalmaztam ,nem vettem új membránt ,állítottam a tűkön hogy ne kapjon annyi üzemanyagot ,ezután már nem volt fulladozás ,viszont gyorsításoknál a dadogás alacsony fordulaton még mindig megmaradt.

Szépen végig motoroztam vele így a nyarat ,nem is volt problémám sem a fogyasztással ,sem a teljesítménnyel ,Mátráztam is vele ,megvolt benne mind a 45 lóerő ,amint 4-5 ezres fordulatot elérte már szépen húzott felfelé ,lefelé ...az órája szerint 140km\h volt a legnagyobb tempó amit mentem vele...azt tudni kell rólam hogy nem vagyok csepp ember ..120kg ,szóval én ezzel meg voltam elégedve.

Most viszont az a probléma állt elő az ősz folyamán ,hogy a motor egyik napról a másikra erőtlenné vált ,hidegen és melegen. Könnyen indul a motorja ,azzal nincs probléma ...és sík úton is eléri a 120-as tempót ,de érezhetően gyengébb lett ,és egy nagyobb emelkedő teljesen megfogja ,hallani ahogy fullad az egész ... és 6-ból vissza kell kapcsolni 1-be hogy a végére érjen a dolognak anélkül hogy szoborrá dermednék az emelkedő tetején.

Szerintetek mi lehet a hiba ? Membrán ? Karburátor beállítás ? Gyertya ? Gyújtás ? Vagy esetleg nagyobb probléma állhat a háttérben ?

Válaszotokat előre is köszönöm ,ne haragudjatok hogy elsőre sok lett ,de talán itt vannak segítőkész emberek...nem úgy mint máshol....
Hopp, ez külön van -- való igaz!
Valóigaz!
Lehet, hogy nekem is a saru volt kicsit lazább? Amikor kiszereltem, nem kellett vele erőlködnöm ez tény. Tudom, a kapocsfeszültség nem sokat árul el, lényeg a terhelővillás mérés, de hazaérve 12,6 V-ot mérek friss leállítás után, pár óra múlva 12,1-et, de ettől lejjebb nem megy még órák alatt sem, tehát fenékzárlat kizárva.
Az egy dolog hogy a külső héj visszanyeri az alakját, de az energiaelnyelő hungarocell az nem
Ha csak horzsolt az egy dolog, de ha törött, akkor igen kuka.

- Bár van ismerősöm, aki direkt horzsoltan hagyja, mint valami trófea.

Én még nem estem így nem tudom mekkora ütéstől törik a sisak.
Az enyém hélyszerkezete plexibe ágyazott üvegszövet és rendkívűl rugalmas. Csak a plexi sajátossága, ha napon hagyják, majd egy (általában hideg) vizes ronggyal elkezdik tisztogatni a hirtelen hőmérséklet változásra mikrórepedések képződnek rajta.
Jó, de egy esésnél lehorzsolt sisakot minek lefesteni?

Esés után két dolgot lehet tenni a sisakkal.. vagy megy a vitrinbe mint szép emlék, vagy szétverve a kukába...hogy még véletlenül se hordja senki.
Multit ne,az még mindig meg van, ETZ-re, enduróra használom,rohadt zajos,de ezeken a lassú járműveken még elmegy.
Ha veszek valamit az első, hogy átalakítom, hogy milyennek kellene lennie szerintem. Tudom kissé beteges, de néha hasznos!
Neem, ez csak az én mániám. Mikor megvettem a Malagutit az első dolgom az volt, hogy kijavítottam a horzsolásokat, ahelyett, hogy szervízbe vittem volna előszőr....
..mert az új festés majd megvéd legközelebb?!
Nem mindegy, hogy közel 100 000 -et költünk egy sisakra, mert elkopott. Alkatrész vásárlás meg szinte kizárt, mert olyan drága. Ha lehorzsolom a sisakom egy esésnél az biztos, hogy javítom és újra festem.
Nekem Nolan N103 van és idővel nekem is elkezdtek kopni a műanyagok pl.: a napellenzőt nem tudtam felhajtani, mert az idióta mechanika kiakadt az erős berágódás miatt. Biztos furán jön ki, de ide is szilikon zsírt használok, mint az akkusaruhoz. De ez az egyetlen ami nem eszi meg a műanyagot és jó kenést ad, nem tapad és nem fut szét a felületen. Persze ide a zselés változatot használom és nem a teflonosat, mert kisebb a mechanikus ellenállása). Ennek már 2 éve és nincs vele gondom.
Érdemes zsírozni a sarut. Én rézpasztával szoktam lekezelni, menetet, csavart kontaktusokat és nem sajnálom tőle. A lényeg, hogy a spray változatot kell venni, mert abból az adalék elillan és csak a rézpor marad. Utána szilikonzsírral lefedem az egészet. Hidegben érezhető a különbség! Pláne, ha a réztuskót is használod hozzá, mert nagyobb lesz a kontaktus felület.
Banditák!
Mától akciós az Aldiban a akkumulátor töltő 3990 Ft.
Automata töltés csepptöltés 6 volt 12 volt (az Aldiban sok volt ) stb. Én a tavasszal ugyanilyet vettem.
Titta fasza.
Engem a tavaly, egész nyáron szívatott, hogy néha indításkor nyögve indult és lenullázta az időt a kilométerórában. Lelkileg már felkészültem a cserére. Aztán az egyik reggel csak tolásra indult és egész nap tologattuk. A nap végén jöttem rá, hogy oxidált a saru.
Utána még hetekig jó volt, de a télen az autótöltővel megadtam neki a kegyelemdöfést.