Jaj és kupakokat leszedni, hogy szellőzzön, mert az a pitányi lyuk gyakran eltömődik....
És szereti ha fél töltésnél kap egy 10 óra pihit, majd folytatod.
Ha rosszul polarizáltad a töltőt az rövid idő után kiderül. Ezért sem szabad ott hagyni éccakára többszöri ellenőrzés nélkül (15 - 30 percenkénti ellenőrzés). Ha melegszik az akksi (30 fok fölé), vagy nagyon pezseg az nem jó!
Semmi fordított polaritás, a töltő gyári, plusz a piros, fekete a test, először rácsíptet, utána bedug, reggel először kihúz, utána lecsíptet. Zárlat kizárva.
Villamos Urak, keresztkérdés: Banditámon életében először akksi töltő volt éjszaka. Felhelyezéskor-levételkor zárlatot nem okoztam, reggeli induláskor nem volt km óra meg index. Kiment egy biztosíték. Töltéshez a sarukat nem szereltem le, az akksit nem vettem ki, a helyén töltöttem és semmit nem szereletem le a töltés idejére, csak simán rácsatlakoztam. Mi lehet a magyarázat?
Már szétszedtem, pont a bledi túra előtt. Gondoltam illő már egyszer kipucolni a szűrőt 40e km körül. Semmi problémát nem láttam, minden passzentos, olyan mint az új. A szűrőben meg alig volt valami, kár volt szétszedni, elment volna még 40-et.
Szerviztéma... Ki hova hordja szervizelni a motort? (aki nem otthon)
Tudtok ajánlani valakit? Jövőre viszem majd, de egyenlőre a budaörsi Full-Gas van a tarsolyomba , mást nem ismerek.....
Én a sima Ngk-kat cseréltem 24 ezrenként, de akkor sem volt semmi bajuk! Most az iridiumosban van 24ezer, de még 24-ig ki sem csvarom.
Pedig a 650-es gyertyája többször gyújt!
louis olaj 50,gyertya ngk 10 euro per db,olajszürö 5, es ha nem vagy lusta kicsereled hütőfolyadekot is ami 20-30 euro.es 2 oran belul megvagy-
nó azaz 115-125 euro
bontás helyén a feszültség megnő, akár többszöröse is lehet ?
Ha jól rémlik a Lencz törvénnyel magyarázható.
Mondjuk épp ezért szoktak reléket és mágneskapcsolókat "diódázni",
hogy ha old, ne rúgjon vissza, az ellenirányú feszültséget a diódával
emésztik el.
De mindenki úgy csinálja, ahogy akarja. Én minden esetben lekötöm.