Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hallottál már arról, hogy ha egy áramkört megbontasz, akkor a
bontás helyén a feszültség megnő, akár többszöröse is lehet ?

Ha jól rémlik a Lencz törvénnyel magyarázható.

Mondjuk épp ezért szoktak reléket és mágneskapcsolókat "diódázni",
hogy ha old, ne rúgjon vissza, az ellenirányú feszültséget a diódával
emésztik el.

De mindenki úgy csinálja, ahogy akarja. Én minden esetben lekötöm.
Én 600mAh-s csepp töltőt használok,és soha nem veszem le a sarut! Van,hogy egész télen rajta van,mikor nem megyek persze!
Ne viccelj, miért kellene leszedni a sarukat?
Én kivezettem egy csatlakozót is, hogy ne kelljen szétbontani. Csak összedugom, és már tölt is.
Ez lemaradt:

A 15 -30 percenkénti ellenőrzést csak az első órában szükségeltetik.
Jaj és kupakokat leszedni, hogy szellőzzön, mert az a pitányi lyuk gyakran eltömődik....
És szereti ha fél töltésnél kap egy 10 óra pihit, majd folytatod.
Ha rosszul polarizáltad a töltőt az rövid idő után kiderül. Ezért sem szabad ott hagyni éccakára többszöri ellenőrzés nélkül (15 - 30 percenkénti ellenőrzés). Ha melegszik az akksi (30 fok fölé), vagy nagyon pezseg az nem jó!
Sarut mindig szedd le (mind kettőt)!
Vagy kinyomtad a biztit vagy tönkre vágtad a feszültségszabályzódat.
Semmi fordított polaritás, a töltő gyári, plusz a piros, fekete a test, először rácsíptet, utána bedug, reggel először kihúz, utána lecsíptet. Zárlat kizárva.
Fordított polaritás? Mennyire intelligens a töltő?
Már takarítva volt kétszer, meg tömítések cserélve.
Villamos Urak, keresztkérdés: Banditámon életében először akksi töltő volt éjszaka. Felhelyezéskor-levételkor zárlatot nem okoztam, reggeli induláskor nem volt km óra meg index. Kiment egy biztosíték. Töltéshez a sarukat nem szereltem le, az akksit nem vettem ki, a helyén töltöttem és semmit nem szereletem le a töltés idejére, csak simán rácsatlakoztam. Mi lehet a magyarázat?
Már szétszedtem, pont a bledi túra előtt. Gondoltam illő már egyszer kipucolni a szűrőt 40e km körül. Semmi problémát nem láttam, minden passzentos, olyan mint az új. A szűrőben meg alig volt valami, kár volt szétszedni, elment volna még 40-et.
Te azért szét ne szedd!
Gratula!
Hogy a pékbe tudott az a bilincs kinyúlni?
Szerintem minőségre is tuti, már ami a tartalmat és a stílust illeti. Most már a helyesírás is jobb a szokásosnál, bár azon még lehetne javítani.
Nem tom, minek szántam. A költő amúgy is inkább te vagy. Ha minőségre nem is, de terjedelemre tuti...
Ezeket gondolom olyan költői kérdésnek szántad.
motorjavito.hu
Üdv.

Szerviztéma... Ki hova hordja szervizelni a motort? (aki nem otthon)
Tudtok ajánlani valakit? Jövőre viszem majd, de egyenlőre a budaörsi Full-Gas van a tarsolyomba , mást nem ismerek.....
Tuti betegre röhögik magukat a hideg-vizesben.

Legalábbis a mai poszt szerint.

Szerezz egy kis gyöszt és hajrá.
Elég messze!
Én a sima Ngk-kat cseréltem 24 ezrenként, de akkor sem volt semmi bajuk! Most az iridiumosban van 24ezer, de még 24-ig ki sem csvarom.
Pedig a 650-es gyertyája többször gyújt!
louis olaj 50,gyertya ngk 10 euro per db,olajszürö 5, es ha nem vagy lusta kicsereled hütőfolyadekot is ami 20-30 euro.es 2 oran belul megvagy-
nó azaz 115-125 euro