Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kivettem,jól megnéztem,újszerű,megy tovább...
45 e-nél tartok,de még 1 szezont bírni fog...
Én azé megbuherálom 20-ezrenként.Kell a menetnek a törődés 2 évente.
Ja nálad 120 eu a kiszállás díja!(ha 700 km en belül vagy!)
37ezret mentem el az irídiumossal, akkor már nem volt pofám továbbhajtani és lecseréltem...
(NGK by Zöldi)
80eubol megcsinálom!
Nem tökölök ellenőtizhetetlen gyertyával bármennyire is olcsó.
Ha elreccsen hogyajóéletbe veszem ki?

Ezis 20e-ret van benn.
Még belerohad.
Mivel ezt írja a manual.
Zavarszűrős NGK-t 1500be veszem,a sima 1100!
Persze van aki kicsit...drágábban adja!
(jobb sokkal a sima!)
Ha jól emlékszem 3600-ért vettem az iridiumos db-ját,az nem jó bele?
Mittomén.
Ez a gyári cucc hozzá.CR9EI ha jól tévedek.

Bár lehet nem a zavarszűrős de drága volt.
Mire kell neked zavarszűrős gyertya?
Szia,

Előttem van a 12 ezres szervizem munkalapja! Az anyag 23380Ft a munkadíj 7500Ft volt! A szerviz hivatalos márkaszerviz volt, majd mikor bezárt a motorszalon a válság miatt, független motorszerviz lettek!
Egyértelmű.
Majd hanyattestem mikor 9 rugót fizettem a zavarszűrős gyertyáé.
Hát még ha 4 kellett volna.
Nameg 20e-renként kell csak cserélni alapból.
Gondolom a vásárlásnál ezt abszolút szempontként kezelted!
Én pont spóroltam egy gyertyát az pont 3 rugó.
ez 23e ft anyag.
Nézd a sima 1 elektródás elmegy 15-et simán! A duplaelektrodás majd a dupláját de 24-et kibír ez tapasztalat! Az irridium 25-30e km-et minimum,( jelenleg teszt alatt ) de nem 12e-ként kell cserélni. De ha a lelki világodnak ez kell . Fékfolyadék 2 évente csere, 2,5deciből Én letudom. Villaolaj 25e km-nél csere 1 lityi 3e pénz. Viszont ha nekiállnak féket tisztítani fék, motor, futómű, kipufogócsavarokat nyomatékra lehúzni stb., + az injektor vizsgálata akkor a 200-250ejró nem tűnik sokk-nak! 1* meg kéne csinálni ezt az átnézést utána már nagyon nem szükséges vagy Te magad vizsgálod át a paripát minden szezonkezdéskor?
Az nem kell bele, de ha mégis akkor ne csodálkozz az árakon mert nyilván olajbl 40€/literest rendeltél...
Mivel én sz..ok az iridiumosra alapbúl olcsóbbat számolok.

SV-be talán 2e körül volt darabja.KB ilyesmi lehet a banditba csak 4x.
Már a gyári spec. NGK.
Zoli szerintem a gyertya több. Louisban 15 euró az Iridium darabja.
Saccra 20 rugó.Ha otthon csinálod.De ahhoz kell kis műszaki érzék és egy manual.
Ha itteniu árak és mennyiségek kellenek.
3 liter olaj+szűrő ha ennyi megy bele.Az KB 10 rugó.
Gyertya még egy 8e és fékfolyadék talán 1-2e.
Még szinkron és TPS ellenőrzés, de azzal együtt is kb 30 rugó itthon kisszervizben, márkaszervizben 50 körül lehet gondolom....
Hejjj! Bevittem a szervizbe (és kereskedés) a vasat, ahol vettem, hogy csinálják meg a 12000-es szervizt. Jól van - mondja. Otthagytam a motort. Nem sokkal utána felhívtam, hogy kb. mennyi lesz majd. Azt mondja: kb. 400 euró (!). Na, azonnal felbasztam az agyam. Vissza is mentem, mondom neki, ide a mocit, most nincs erre pénzem, majd esetleg tavasszal. Aszongya: hogy hát ő elnézte, merthogy a régebbi motoroknál 400, az újakra kedvezőbb, úgyhogy csak 200-250. Azért a motort elhoztam, és most itthon dúlok-fúlok. Tisztában vagyok a német óradíjakkal, de még a 200 euró is geci sok, ugyanis azt azért kiszedtem belőle, hogy a 12000-es szerviz csak olaj, olajszűrő, fékfolyadék és gyertya. Na, ehhez szóljatok hozzá... Egyébként durván mennyi ennek az anyagára? Mármint mennyi az olaj-olajszűrő, fékfolyadék, és a gyertya? (1250 FA)
Köszönöm szépen a segítséget