Előttem van a 12 ezres szervizem munkalapja! Az anyag 23380Ft a munkadíj 7500Ft volt! A szerviz hivatalos márkaszerviz volt, majd mikor bezárt a motorszalon a válság miatt, független motorszerviz lettek!
Nézd a sima 1 elektródás elmegy 15-et simán! A duplaelektrodás majd a dupláját de 24-et kibír ez tapasztalat! Az irridium 25-30e km-et minimum,( jelenleg teszt alatt ) de nem 12e-ként kell cserélni. De ha a lelki világodnak ez kell . Fékfolyadék 2 évente csere, 2,5deciből Én letudom. Villaolaj 25e km-nél csere 1 lityi 3e pénz. Viszont ha nekiállnak féket tisztítani fék, motor, futómű, kipufogócsavarokat nyomatékra lehúzni stb., + az injektor vizsgálata akkor a 200-250ejró nem tűnik sokk-nak! 1* meg kéne csinálni ezt az átnézést utána már nagyon nem szükséges vagy Te magad vizsgálod át a paripát minden szezonkezdéskor?
Saccra 20 rugó.Ha otthon csinálod.De ahhoz kell kis műszaki érzék és egy manual.
Ha itteniu árak és mennyiségek kellenek.
3 liter olaj+szűrő ha ennyi megy bele.Az KB 10 rugó.
Gyertya még egy 8e és fékfolyadék talán 1-2e.
Hejjj! Bevittem a szervizbe (és kereskedés) a vasat, ahol vettem, hogy csinálják meg a 12000-es szervizt. Jól van - mondja. Otthagytam a motort. Nem sokkal utána felhívtam, hogy kb. mennyi lesz majd. Azt mondja: kb. 400 euró (!). Na, azonnal felbasztam az agyam. Vissza is mentem, mondom neki, ide a mocit, most nincs erre pénzem, majd esetleg tavasszal. Aszongya: hogy hát ő elnézte, merthogy a régebbi motoroknál 400, az újakra kedvezőbb, úgyhogy csak 200-250. Azért a motort elhoztam, és most itthon dúlok-fúlok. Tisztában vagyok a német óradíjakkal, de még a 200 euró is geci sok, ugyanis azt azért kiszedtem belőle, hogy a 12000-es szerviz csak olaj, olajszűrő, fékfolyadék és gyertya. Na, ehhez szóljatok hozzá... Egyébként durván mennyi ennek az anyagára? Mármint mennyi az olaj-olajszűrő, fékfolyadék, és a gyertya? (1250 FA)
(NGK by Zöldi)
Ha elreccsen hogyajóéletbe veszem ki?
Ezis 20e-ret van benn.
Még belerohad.
Persze van aki kicsit...drágábban adja!
(jobb sokkal a sima!)
Ez a gyári cucc hozzá.CR9EI ha jól tévedek.
Bár lehet nem a zavarszűrős de drága volt.
Előttem van a 12 ezres szervizem munkalapja! Az anyag 23380Ft a munkadíj 7500Ft volt! A szerviz hivatalos márkaszerviz volt, majd mikor bezárt a motorszalon a válság miatt, független motorszerviz lettek!
Majd hanyattestem mikor 9 rugót fizettem a zavarszűrős gyertyáé.
Hát még ha 4 kellett volna.
Nameg 20e-renként kell csak cserélni alapból.
SV-be talán 2e körül volt darabja.KB ilyesmi lehet a banditba csak 4x.
Már a gyári spec. NGK.
Ha itteniu árak és mennyiségek kellenek.
3 liter olaj+szűrő ha ennyi megy bele.Az KB 10 rugó.
Gyertya még egy 8e és fékfolyadék talán 1-2e.