Sziasztok.
Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy nincs-e esetleg valakinek service manual-ja 2004-es lég olajos 600-as bandithoz? Párnapja én is bandit tulaj lettem és érdekelne néhány infó a motorról például mennyi olaj kell bele és milyen viszkozitású meg hasonlók.
Üdv Attila
Tudnom kellene, hogy milyen méretű gyertya menete, és az olajleeresztő csavar mérete a K7 1250-es banditámban, mert a rákerülő KOSO műszernek ezen helyekre kell rakni az hőmérséklet érzékelőit, a motor meg nincs mellettem, hogy meg tudjam nézni
Tegnap mentünk egy jó kanyart a Dunán túlon,és mikor hazaértem gondolkodtam,vajon idén lesz-e még jó idő motorozni?
Remélem lesz! De azért még mielőtt betettem a "jószágot" a garázsba kattintottam róla pár képet szemből kivilágítva! Meg a szolgálati robbantyút is lekaptam az új fehér cipőkkel!
A gyors kihülés elsősorban esőben lehetséges, én meg nagyon óvatos eső menő vagyok amúgy is . Melegen jól tapad, azt már megtapasztaltam, de azért oda figyelek rá, mert én is olvastam róla rosszakat . Viszont az ismerőseim közül meg aki ilyet használt, dicsérte a tapadást, viszont a gyors kopást ők is mondták .Szintén Banditosok voltak .
Az a baj, hogy nem emléxem biztosan, hogy a Suzukiban, vagy az Opelban cseréltem váltóolajat.
Alá kéne másznom megnézni.
Vsz. a Suzukiban. Arra viszont emléxem, hogy mikor leengedtem, már meg is bántam, mert olyan volt, mint az új. Semmi dzsuva nem volt benne.
Ja, akkor OK.
Bár én akkor is keresztben (vagy legalább srégen) fogtam volna be, mert ilyen kis felületen igen könnyen tojás lesz.
Ha pedig sokat csinálnék telókat (pl. egy szervizben), akkor még célszerszámot is csinál(tat)nék hozzá. Pl. íves satupofák, ilyesmi...
Ilyenkor újra meg újra megerősítem magamban, hogy szervizbe motort soha nem viszek.
Legalább egy alupofát tett volna, vagy akár 2 falécet.
Persze úgy is csak éppen megfogni, mert különben tojás lesz belőle.
http://www.manualedereparatie....