Itt csak ezt találtam ! ha követitek ,lépésről -lépésre szerintem / még egy h.......... meg tudja csinálni illetve be állítani !
meg szűnnek a kormány csapkodások , persze a gumi is bejátszik ezt nem kell mondanom Üdv Tasi
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/csillapitas_helyes_beallitasa_1resz
a doboz tud erdekeseket. egyszer csereltem egy sportmotoros haversraccal, akin egy eleg nagy hatizsak volt. enyemen meg az 52es doboz. valami olyan turbulencia keletkezett, folyamatosan razta az egesz motort, rossz volt nezni.
egyes gumik fürész fogasra koptak elöl bt 20, bt 21 bt 14 d 207 , azzaro ,stb
avval magyarázták ,hogy kicsi a kanyar sebesség */ van benne valami /sportosabb motorokon és sportosabb pilótáknál ez nem jelentkezett kagylós kopás ,? 100 % hogy szar a csillapítás
anno kopottas gyári guminál hátul csomaggal elengedtem a kormányt ,hogy felhúzzam a kesztyűket és beszitált az eleje ez azóta nem fordult elő pedig volt nagyobb súly is hátul csak akkor jók voltak a gumijaim
szerintem a nagy súly hátul kagylós gumi elöl együttállása okozhatja a szitálást
Huuuuuuuuuuu köszönöm
Ez egy bonyolultabb dolog amit leírtál remélem le redukálódik ez a jelenség a gumira Mivel csak akkor éreztem ha elengedem a kormányt mind két kézzel és azt is 5-böl 3 X-or csinálja az az nem mindig .Csak azért érdeklődtem hogy itt milyen nagy lehet a probléma mennyire kezdjek rettegni De a gumi miatt még nem harapok a öklömbe . Még a te verziód se lenne olyan vészes csak az szakembert kíván
gumi ?
az új ki van centirozva és hegyes a kopottabb / normál használat / le gömbölyödik teljesen más geometriával fut a motor , de mivel te alattad kopik folyamatosan így csak extrém esetekben veszed észre !
csomi tartó / doboz / ha csak fel ül mögéd egy utas ! , aki a tömeg közép pont hozz sókkal közelebb van mint a motor végén a doboz , . Már akkor érzed máshogy megy a motor, főleg kis sebességnél ezért lehet állítani a hátsó rúgó előfeszítést .
Ha még a motor végén egy doboz , 15 -20 kg -mal
60 cm re tömeg közép ponttól , az egy 70-75 kg utassal ér fel , nem beszélve a lég áramlatokról , a dodóz nem simul hozzád !
tehát egy túra doboz és 1-2-3 a rúgó előfeszítön katintani kéne ,hogy vissza kapd az egy személyes geometriát !
köszömön a türelmet üdv taschner motor service
következö : ha a kormány csapágy és a hátsó lengővilla tengely csapágy hibátlan , nincs nagy hézag , nem szorul , nincs kitöredezve a futó felület .
akkor ez a jelenséget a villa szögzárása okozza !
1 cm feljebb van a hátulja túl nagy a rugó előfeszítés , már 1-2 fókal kisebb kanyarba jobban dől ,de kis sebességnél csapkod a hátulja . Ezt te a elején érzed , szitál , nő a sebesség ,
meg szűnik . aztán nagyobb sebességnél 180-200 vissza tér
csapkodni kezd a hátulja el -el pattan .
A másik mikor ezt csinálja : túl alacsony az eleje ,vagy nincs rugó előfeszítés , gyenge a rugó , nem működik a hidro , kevés az olaj a rendszerbe , vagy ha van ,húzó-és nyomó állítás , a nyomó puhára
a húzó erősre van állítva .
tehát a váz geometria a villa szár zárás szög nem úgy áll , ahogy a kis japán ki találta a tervező asztalon .
Külön szakma !
köszönöm a türelmet üdv Tasi
Én azért írtam, hogy a doboz ludas lehet, mert a nagybandi akkor kezdte el rázni, amikor az első gumi 7-8000-ret futott és felkerült a doboz hátra megpakolva. Másnap doboz nélkül nem rázta.
Igen nekem mindig fen van a doboz , talán sacc van benne olyan 7 kg de ez a másik motoron is volt végig . Tán azért nem gondolnék erre Szerintem Conti lesz itt a ludas főleg ha itt többeknél ez a egyezési pont Ha lemegy , más lesz helyette
Nekem a 600-as bandi rázta az elejét, azon Continental gumi volt.
A nagybandi nem rázta, felkerült rá a Michelin pilot power, azzal sem rázta egy darabig, de amikor már elég kopott volt, néha elkezdte rázni.
Most megint új Michelin van rajta, megint nem rázza.
Ha fent van a hátsó doboz, főleg ha súly is van benne, hajlamosabb rá, hogy beszitál.
Igazából más hátrányát nem tapasztaltam a conti guminak, ezért nem érdemes lecserélni, de nálam, ha lefut már nem ilyen kerül fel a helyére!
A kormány meg fogni kell, és meg is van oldva a probléma
Nálam is előfordult, de csak continental guminál! Utána olvastam és bizony mások is conti gumiknál tapasztaltak hasonlót!
Persze ettől még lehet kiegyensúlyozatlanság is, vagy egyéb (villaszár, kerék beszerelési hiba stb.)
Nem aggódok Csak feltűnt ez a jelenség és mivel a másiknál bár milyen sebességnél lengetem ilyet nem csinált ezért volt fura .
Akkor ez miért , de hát ez van
Még voltunk kis cross pályán gyerek ott körözőt mint egy duracell nyuszi . Meg mi is égettük a zsírt ,
Itt csak ezt találtam ! ha követitek ,lépésről -lépésre szerintem / még egy h.......... meg tudja csinálni illetve be állítani !
meg szűnnek a kormány csapkodások , persze a gumi is bejátszik ezt nem kell mondanom Üdv Tasi
http://www.motorrevu.hu/beszamolo/csillapitas_helyes_beallitasa_1resz
csak a Suzuki kell neki
avval magyarázták ,hogy kicsi a kanyar sebesség */ van benne valami /sportosabb motorokon és sportosabb pilótáknál ez nem jelentkezett kagylós kopás ,? 100 % hogy szar a csillapítás
üdv Tasi
Ja meg a hátsóba is ugyan ennyi
szerintem a nagy súly hátul kagylós gumi elöl együttállása okozhatja a szitálást
Ez egy bonyolultabb dolog amit leírtál remélem le redukálódik ez a jelenség a gumira Mivel csak akkor éreztem ha elengedem a kormányt mind két kézzel és azt is 5-böl 3 X-or csinálja az az nem mindig .Csak azért érdeklődtem hogy itt milyen nagy lehet a probléma mennyire kezdjek rettegni De a gumi miatt még nem harapok a öklömbe . Még a te verziód se lenne olyan vészes csak az szakembert kíván
az új ki van centirozva és hegyes a kopottabb / normál használat / le gömbölyödik teljesen más geometriával fut a motor , de mivel te alattad kopik folyamatosan így csak extrém esetekben veszed észre !
csomi tartó / doboz / ha csak fel ül mögéd egy utas ! , aki a tömeg közép pont hozz sókkal közelebb van mint a motor végén a doboz , . Már akkor érzed máshogy megy a motor, főleg kis sebességnél ezért lehet állítani a hátsó rúgó előfeszítést .
Ha még a motor végén egy doboz , 15 -20 kg -mal
60 cm re tömeg közép ponttól , az egy 70-75 kg utassal ér fel , nem beszélve a lég áramlatokról , a dodóz nem simul hozzád !
tehát egy túra doboz és 1-2-3 a rúgó előfeszítön katintani kéne ,hogy vissza kapd az egy személyes geometriát !
köszömön a türelmet üdv taschner motor service
következö : ha a kormány csapágy és a hátsó lengővilla tengely csapágy hibátlan , nincs nagy hézag , nem szorul , nincs kitöredezve a futó felület .
akkor ez a jelenséget a villa szögzárása okozza !
1 cm feljebb van a hátulja túl nagy a rugó előfeszítés , már 1-2 fókal kisebb kanyarba jobban dől ,de kis sebességnél csapkod a hátulja . Ezt te a elején érzed , szitál , nő a sebesség ,
meg szűnik . aztán nagyobb sebességnél 180-200 vissza tér
csapkodni kezd a hátulja el -el pattan .
A másik mikor ezt csinálja : túl alacsony az eleje ,vagy nincs rugó előfeszítés , gyenge a rugó , nem működik a hidro , kevés az olaj a rendszerbe , vagy ha van ,húzó-és nyomó állítás , a nyomó puhára
a húzó erősre van állítva .
tehát a váz geometria a villa szár zárás szög nem úgy áll , ahogy a kis japán ki találta a tervező asztalon .
Külön szakma !
köszönöm a türelmet üdv Tasi
A nagybandi nem rázta, felkerült rá a Michelin pilot power, azzal sem rázta egy darabig, de amikor már elég kopott volt, néha elkezdte rázni.
Most megint új Michelin van rajta, megint nem rázza.
Ha fent van a hátsó doboz, főleg ha súly is van benne, hajlamosabb rá, hogy beszitál.
A kormány meg fogni kell, és meg is van oldva a probléma
Nálam is előfordult, de csak continental guminál! Utána olvastam és bizony mások is conti gumiknál tapasztaltak hasonlót!
Persze ettől még lehet kiegyensúlyozatlanság is, vagy egyéb (villaszár, kerék beszerelési hiba stb.)
Akkor ez miért , de hát ez van
Még voltunk kis cross pályán gyerek ott körözőt mint egy duracell nyuszi . Meg mi is égettük a zsírt ,