Suzuki Katana 550,vágytam egy olyanra kölyökkoromban,még most is feláll a szőr a karomon ha a hangjára gondolok(pláne fordulaton),használtak egyet itt a környéken....
Erről jut eszembe......ballagási ceremónián kellett részt venni.....az utcán fel-alá motorozott egy srác Katanával..........na én az utcán töltöttem végig a műsort,de qrva jól éreztem magam!
Gondolom tudjátok hogy ezt az XS1100-et tekintik a késöbbi FJ 1100- FJ 1200 majd XJR 1200-1300 alapjának, elődjének. Szerintem legalább akkora kultusz gép mint az 1100-es katana. Ezzel nem menni kell, csak a tudat hogy birtoklod. Vagy ha mégis ráülsz akkor időgépként repít vissza 3-4 generációt. Ès rögtön alkalmunk lesz utána átértékelni a mai motorok, most taknyosnak tűnő futóművét.
Gondolom vezetni olyan mint egy dömpert.
Az első 1000 köbös motor amivel mentem egy Suzuki gs1000-es volt,70 valahányas évjárat,azzal is bírkózni kellett,de hamar belejöttem!
Az ECU mellett 2 csati van , az egyik a diagnosztika 6 pólusú ebbe megy az OBD, a másik meg egy 8 pólusú azzal lehet az pl az injektortérképet durván hangolni.
Még egy utolsó kérdés, és nem zaklatlak tovább vele:
Közvetlenül az ECU-ra kell dugni, vagy a diagnosztikai csatlakozóra (asszem hatpólusú)? Mert ha az ECU-ra, akkor nem lehet elindítani a motort vizsgálat közben? Netán több csati van az illesztőn, és az ECU és a motoron lévő ECU csati közé, mint pl. a power commander-t?
Ha nem bizol az SBK-ban, ajánlhatok neked Hurric-ot vagy Shark dobot, az első 80e, a második 99e..
Én az SBK kivehető db killeressel szemeztem, de kicsit elbizonytalanítottak itt a fórumon, hogy majd veszít az erejéből, rosszabbak lesznek a menettulajdonságai, stb... 2010-es 1250-es FA-ra tenném.
sőt ha valaki fellök véletlenül,akkor is kiderülhet,hogy nincs biztositás, és máris te leszel a hibás...mert nem volt érvényes biztosítás(másét nem is merném mutatni,mert az meg alapból gáz)...
tényleg jobb ha kötsz rá...mindenképpen megéri..
Szinte a gyárival megegyező felülete van, online láthatod a szinte az összes szenzor értéket, a befecskendezök nyitási intervallumát, előgyújtásértéket. Hibakódot lehet vele törölni, kikapcsolni a szinkronteszthez a ISC-t. Ha írsz nekik, teljes felvilágosítást adnak, de ha végignézel pl egy 1250-es sm-et akkor látod hogy mikor használják...
ha sport, akkor pilot power szerintem. 50-55 wgy par, es nagyon tapad.
nekem tapasztalatom is van vele ;) 0 fokban a haztol 50 meterre levo lampanal san stoppizok vele. a sporttura gumik sehol nincsenek hozza, csak hatul nem tul nyero, ez a 60en kb 10e alatt kifingik
Talán itt a többség nagybandit hajt és inkább a sport-túra vagy túra gumit használjuk, a gumifórumon többet tudhatsz meg...
pl. Brian nevű fószer elég otthon van a témában, indexes fórumon is árul....
Én sem favorizálom a sporgumát...
Erről jut eszembe......ballagási ceremónián kellett részt venni.....az utcán fel-alá motorozott egy srác Katanával..........na én az utcán töltöttem végig a műsort,de qrva jól éreztem magam!
Az első 1000 köbös motor amivel mentem egy Suzuki gs1000-es volt,70 valahányas évjárat,azzal is bírkózni kellett,de hamar belejöttem!
Tök nyugi túrázós.
1.1 szép ,de nem az én világom
Az éjjel nem sokat aludtam azon fekete-kóromozott motor miatt.
1100-es,81-es, 20800 km, teljesen gyári állapot...
Még egy utolsó kérdés, és nem zaklatlak tovább vele:
Közvetlenül az ECU-ra kell dugni, vagy a diagnosztikai csatlakozóra (asszem hatpólusú)? Mert ha az ECU-ra, akkor nem lehet elindítani a motort vizsgálat közben? Netán több csati van az illesztőn, és az ECU és a motoron lévő ECU csati közé, mint pl. a power commander-t?
Én az SBK kivehető db killeressel szemeztem, de kicsit elbizonytalanítottak itt a fórumon, hogy majd veszít az erejéből, rosszabbak lesznek a menettulajdonságai, stb... 2010-es 1250-es FA-ra tenném.
tényleg jobb ha kötsz rá...mindenképpen megéri..
NOLAN N84 N-Com "XS"méret eladó
UV álló lexan héjszerkezet (SHARP-teszt 4*)
VPS napellenző
400 UV és karcmentes plexi
belső pinlock páramentes plexi
orr légterelő betét
bogárháló
teljes szellőző rendszer
kivehető, mosható arcpárna és bélés
mickrolock állcsatt.
20.000.-
Bp. 0630 2215963
nekem tapasztalatom is van vele ;) 0 fokban a haztol 50 meterre levo lampanal san stoppizok vele. a sporttura gumik sehol nincsenek hozza, csak hatul nem tul nyero, ez a 60en kb 10e alatt kifingik
pl. Brian nevű fószer elég otthon van a témában, indexes fórumon is árul....
Én sem favorizálom a sporgumát...