Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, szegény Doki motorján már átment mindenki
Én még nem, majd tavasszal, ha eljön :D
Amúgy a lovakkal vakít mindenki vastagon.
http://www.factorypro.com/dyno...
Valószínűleg igazad van,épp a bandittalin volt szó arról,hogy az xx mennyivel finomabb és könnyebb vezetni is mint a banditát,többen is próbálták,a vélemény egyöntetű volt...
" Kipróbáltam a banditot,hátha egyszer olyan is lesz"
"Legalább úgy mondom a véleményem az adott tipusokról,hogy volt is olyan..nem csak mentem 20km-ert..."

Egy kicsit mintha ellentmondásos lennél .
valóban bekiabálok néha...motorosként! csak azért mert most ebben az évben Honda van,nem azt jelenti ,hogy fan lennék...Minden évben más és más .. Kipróbáltam a banditot,hátha egyszer olyan is lesz...de már tudom,hogy nem az én világom! ettől még másnak jó vagy jó lehet...ennyi
Legalább úgy mondom a véleményem az adott tipusokról,hogy volt is olyan ..nem csak mentem 20km-ert...
valóban nincs nagy élet az Xx fórumon...
Tipp valami utcai 28-as kormányra?

Tele a púpom a cross cuccokkal?

Valami utcai alacsony kéne nagyon olcsón.
kalkulátor regadóra

Ez a kalkulátor tavaly nekem pontos volt.

Te csináltad az egészet?

Vagy valaki intézte?
ja, regadó, stimm, az 9ezer volt
Valami nem kerek, nekem 60e felett volt a "98as SR 125.
Azért vicces hogy Hondásként néha bekiabálsz ide a Banditos fórumba köpködni a Banditot !
Én legalább a Banditos fórumba írom, hogy a Honda bár finomabb motorokat csinál, mint a Suzuki, viszont alaptalanul drágább, és nincs bennük semmi izgalom egy Suzukihoz képest .
Több kategóriában is próbáltam mindkét márkát .

Lehet, hogy az XX-es fórumban már elfogyott a téma, mert minden olyan tökéletes, és nincs miról beszélni ?
a fék,váltó ,a motor alapjárata érződik mindenem,remeg zajos blokkhang,(olyan volt a busám is)és elmaradt a piti által olyan nagyra áhított nyomatéktenger....
nem akarom leírni...nekem nem tetszett ennyi...
Azért majd próbálj Xx-et,nem feltétlenül kell húzni neki... csak menj vele..
piti...az Xx-en sem érzed,hogy közel 60 lóval erősebb...ez nem busa
Ja és a regadó egy 2003-as 12.-havi hatkilósé:43800.-
1200.-as:55967.-
Mer az hatkilós.Kisebb a regadó.
Fix költség mindegy.
Egyedi műszaki:28e
Forgalmi+törzskártya:12e
Rendszám+matrica:6e.
Össz 46e.
Külföldről hozott motornál, amikor az első magyar tulajdonos helyezi itthon forgalomba, nincs vagyonszerzési illeték.. ezért nem szokott igazán drágább lenni, mint egy itthoni szokásos átírási procedúra.. egyes esetekben még olcsóbb is
Szia!
Én most áprilisban helyeztem forgalomba az enyém, és megállt 70-ből. Lehet, hogy azóta drágább lett, nem tudom.
Rádobtak +50 köböt.
de valahogy plasztikusabban elmndod, mi nem fogott meg?
nekem ajanlottak egy korre egy xx et sbk kormannyal, de a tomott adnrassyn inkabb visszautasitottam
Hááát azóta se lett ilyen kompakt motorja a Hondának sajnos..mé az 1.2 es banditot igen?
befogoval...
van egy 28as maguram, ha erdekel...ötezeré
XX-et má nem gyártják.
Tudom.

Az enyémen fenn az anyán látszik hogy légkulcsot használhattak kitekerésre.

Igaz bontott volt tehát nem volt esély a villahidas mókára.

Alap hogy míg benn van addig lelazítom.
nem, nem volt 600 as..semmilyen sem... cbr 1000f volt az első újrakezdő motorom
egyszerűen nagyobb kategóriákat hasonlítottam össze...és nem erőre!

Az xx után próbáltam a banditot.. kiábrándító volt,sokkal jobbra számítottam
Ha tetszik vegyél azt én nem beszéllek le..
Elég kézzel meghúzni, mert o gyűrűvel tömít, és ha bekerül a helyére a kormánykiflibe, akkor utánahúzod kulccsal!
Ja.
Regadó 56000.-
A többi bizti nélkül 48000.-