gyertya 2290/db, olajszűrő 1890-2690-ig, olaj is max. egy tizes, fékfolyadék vagy 500-1000 ft..:-)
Hejjj! Bevittem a szervizbe (és kereskedés) a vasat, ahol vettem, hogy csinálják meg a 12000-es szervizt. Jól van - mondja. Otthagytam a motort. Nem sokkal utána felhívtam, hogy kb. mennyi lesz majd. Azt mondja: kb. 400 euró (!). Na, azonnal felbasztam az agyam. Vissza is mentem, mondom neki, ide a mocit, most nincs erre pénzem, majd esetleg tavasszal. Aszongya: hogy hát ő elnézte, merthogy a régebbi motoroknál 400, az újakra kedvezőbb, úgyhogy csak 200-250. Azért a motort elhoztam, és most itthon dúlok-fúlok. Tisztában vagyok a német óradíjakkal, de még a 200 euró is geci sok, ugyanis azt azért kiszedtem belőle, hogy a 12000-es szerviz csak olaj, olajszűrő, fékfolyadék és gyertya. Na, ehhez szóljatok hozzá... Egyébként durván mennyi ennek az anyagára? Mármint mennyi az olaj-olajszűrő, fékfolyadék, és a gyertya? (1250 FA)
Bowdent adtam volna a garázsból újakat, csavarom is van vagy 200 féle..:-)
Vannak beszerzési fennforgások
Pl magyarban nem lehet semmit értelmesen rendelni.
Most futok neki a nyereg tartó tőcsavar rendelésének másodszor.
Most speciel márkakereskedésben.
A bowdenszervíz elég gáz munkát végzett a kuplungbowdennel.
Amit amcsiból és angliából kapartam össze az mind perfekt.Csak ez a két tétel volt magyar.
Légteleníteni kő a hűtőt és hajrá.
Tudnom kellene, hogy milyen méretű gyertya menete, és az olajleeresztő csavar mérete a K7 1250-es banditámban, mert a rákerülő KOSO műszernek ezen helyekre kell rakni az hőmérséklet érzékelőit, a motor meg nincs mellettem, hogy meg tudjam nézni
Egy a gáz. Behangosodott a bukóm! (C2) Amúgy durva a vállamat semmi sem éri. Talán az a legjobb hasonlat, mint amikor kidugja az ember a fejét a tetőablakon csak a zaj van, semmi más. Már ráindúltam a C3, vagy a Neotec de csakis motoron tesztelve!
De lesz ám főleg hátúlról !
A fényszóró pontos beállításának receptjét tudja valaki? Faltól hány méterre és milyen magasara állítsam a tompítottat? Ráülve, vagy sztenderen ( úgy lenne az igazi) ?
Pl magyarban nem lehet semmit értelmesen rendelni.
Most futok neki a nyereg tartó tőcsavar rendelésének másodszor.
Most speciel márkakereskedésben.
A bowdenszervíz elég gáz munkát végzett a kuplungbowdennel.
Amit amcsiból és angliából kapartam össze az mind perfekt.Csak ez a két tétel volt magyar.
Légteleníteni kő a hűtőt és hajrá.
Hogy lehet ennyit írni?! ( )
Addig ne ábrándoz a beilleszkedésröl, még részt nem veszel egy társas tanfolyamon, aminek egyik elengedhetetlen momentuma a "zacsi-pacsi játék" . Bővebben erről kb.. 2 hónappal előtti bejegyzésekben olvashatsz. Ès ha már abban kellően "belemelegedtél" akkor talán...
Nem vettem magamra, egyetlen jó tulajdonságom, hogy nem lehet megbántani!
Bár nem nagyon kezelem a smiley -kat és így könnyen félreérthető a válaszom.
Nincs miért bocsánatot kérned, mert nem történt semmi olyan!
A Malaguti fórumon is szívjuk egymás vérét. De ha találkozunk, jókat nevetünk egymás megjegyzésén...
- Ha valakit leírok, egy fórumban vagy beszólok neki azt nem azért teszem, mert meggyűlöltem, hanem mert védem az egómat, mint ahogy azt sokan mások is teszik.
Lényegében ez a fórum lényege, kérdéseket megvitatni. És pár hozzászólással később már senki sem emlékszik az anyázásokra.
De gyakran segítek fórumtársaimnak, mert rászorulnak. Nyáron is autó elemet festettem az egyik fórumtársnak és egész jól megy már a festés is. Van modell és normál méretű kompresszoros festékszóróm. A festés egész jól kikapcsolja az embert.
- Azért még új vagyok itt és közületek senkivel sem találkoztam, ezért próbálok több tiszteletet adni nektek (ha sikerűl)!
- Hozzá szoktam a hosszú levelek írásához sajna még nem vagyok igazi fórumozó, mert úgy fogalmazom meg az üzeneteimet mintha levél lenne. Folyton a következő kérdésre apellálva írom a leveleket így kevesebb kérdés merül fel a válaszlevélben. De ezek a levelek közel 10 mondatos és kb: 2 – 3 órán át íródik. Ez fórumokban nem működik, csak sosem veszem észre. Itt egyszerű, lényegre törő választ várnak az embertől, amin nem kellene agyalni csak elénk tárul a pontos válasz.
Ezért viszont én kérek elnézést!
Ne haragudj! Már hamarabb akartam írni csak mobilról nem tudtam. Néha tényleg viccelődünk itt, hiszen sokan személyesen ismejük egymást. Próbálunk színesíteni. Most Te is áldozat lettél de hidd el, hogy teljes tisztelettel.
Nagyon jól jött ki és magas labda volt.
Még1x elnézést.
Ádám
Hejjj! Bevittem a szervizbe (és kereskedés) a vasat, ahol vettem, hogy csinálják meg a 12000-es szervizt. Jól van - mondja. Otthagytam a motort. Nem sokkal utána felhívtam, hogy kb. mennyi lesz majd. Azt mondja: kb. 400 euró (!). Na, azonnal felbasztam az agyam. Vissza is mentem, mondom neki, ide a mocit, most nincs erre pénzem, majd esetleg tavasszal. Aszongya: hogy hát ő elnézte, merthogy a régebbi motoroknál 400, az újakra kedvezőbb, úgyhogy csak 200-250. Azért a motort elhoztam, és most itthon dúlok-fúlok. Tisztában vagyok a német óradíjakkal, de még a 200 euró is geci sok, ugyanis azt azért kiszedtem belőle, hogy a 12000-es szerviz csak olaj, olajszűrő, fékfolyadék és gyertya. Na, ehhez szóljatok hozzá... Egyébként durván mennyi ennek az anyagára? Mármint mennyi az olaj-olajszűrő, fékfolyadék, és a gyertya? (1250 FA)