Nekem C2 van és 103.000 km...A szellőzése lehetne jobb meg a mechanika. Jő-vőre nekem is cserélnem kellene mert teljesen szétkopott a felhajtós része magától leesik nem áll meg, a plexit ha felnyitod a menetszél lezárja már 100 kmh-es sebességnél. Mondjuk a kárpit az ötös a zaj-al sincs gond viszont a mechanika az ülj le fiam egyes. Bár én nem keveset megyek lehet azért.
Igaz ez egy régebbi írás amihez írok de nekem csak most van időm olvasgatni, hogy kezd hidegebb lenni.
Nyilván páran ismernek a Banditámmal kapcsolatban azért merek tapasztalataimat bele írni.
Nekem élősszőrre a kuplung probléma jelentkezett csak nem volt elviselhetetlen ezért nem foglalkoztam vele. "1 gyári összerakott blokkot ezért nem akartam megbontani." Utána jött a váltó sivító hangzás "probléma". kb 20000 km után adta meg magát a váltó minek hatására egy 200 as tempónál 3 fogaskerekem teljesen ledarálódott 0-lára. Mekkora erő léphetet fel akkor?
Akkor mind kettő tengely meg lett mérve, hogy nem e lett rajta eldeformálódás hajlás esetleg. A mérés azt mutatta semmi.
A tengelyek és a fogaskerekek megvannak még a mai napig is akárki megnézheti megvizsgálhatja. "1 mérés nem mérés". az igaz.
Én inkább a kuplungra hivatkoznék nem a tengely anyagára.
Nem értenek hozzá.....nekem is zajos volt amíg be nem állítottam a plexit,4csavart kellett fellazítani,hát elég nagy tudás kellett hozzá,így sztem semmivel nem hangosabb mint a C3(mondjuk gyárilag is beállíthatták volna,akkor az analfabéták nem szidnák) és ez legalább véd is, 5csillag ...és még érzésre is jóval maszívabb,meg a C3-on az a plexi...ráadásul két kézzel kell bezárni,egy nagy gagyi az egész,még jó,hogy sikerült megszabadulnom tőle,igaz buktam rajta,de megérte.
Épp elkezdtem bukót keresni, gondoltam a questre, hátha az év végi prémium vagy valami...aztán annyian szidták a zajosságát (!) a louisos értékelő szövegekeben, hogy a gondolatát is elvetettem.
A ebayen meg felbukkant egy Schubert speed II, gyakorlatilag új. Úgyhogy magamévá tettem
Hú, az elég kevés. Az enyém pár hét múlva lesz 7 éves, -10 ben kicsit gondolkozva tekert tavaly télen, de annyi...
Vagy japán yuasát, vagy bannert. Itt a gyári yuasa többeknek 8 év felett bírt.
Nekem Qwest van,azzal elég jó csendes-aránylag,volt C3 azzal sem volt halkabb... A bogarak is csak a sisak tetejét homlokrészét és felette találják el,így a plekó nem bogarasodik.
Terelő plexi csíkot tegyél a túraplexid tetejére és meredekebb szöget állíts be a terelőn. Így örvény áramot képez a terelő a túraplexi fölött áthaladó áramlatban (lesz egy törés - "S" alkakzat a légáramban). Lehet, hogy a törés alá még beférsz és akkor 80 - 100 körül sem kell csukott bukó, még a bogaraktól sem kell tartanod csak a kavicsoktól. Szélzaj meg pláne nem lesz.
Szerintem karcsú.
2003-as a motorom, tavasszal halt meg az aksim és szerintem Én nyírtam ki azzal, hogy autótöltővel töltöttem.
Most beruháztam egy aldis motortöltőre.
Minden tavasszal akciózzák, aszem 4000 Ft. körül vettem.
Én újból gyári aksit vettem bele, ha annyit kibír mint az előző, nyugdíjas leszek mire tönkre megy.
Haldoklik a gyári japán akkumulátorom. Nem tudom kinek meddig bírta, a mocimat 2008. 07. hóban vettem újan. 41e van benne jelenleg. Teljesen zárt, gondozásmentes az eredeti. Ez milyen futásteljesítménynek számít? Mit ajánlasz helyette?
Neotec szép pénz....