Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyan, itthon 2 rugó egy pecsét...
István gondolod, hogy jobban jövök ki, ha legurulok Münchenbe? Plusz bukom a szervizkönyvet. Egyébként benne lennék, már csak a haverkodás kedvéért is. Plusz-mínusz motorozás
Ajánlom magamat. Zölditöl berendelheted amit cserélni akarsz, én járok haza, elhozom idáig, te meg iderollerezel...Elvileg minden cuccom meg van, még számítógépre is fel tudom füzni a ECU-t. (az talán a szinkronteszthez kell)
Egy bajom van, hogy mindezt egy mélygarázsban tudom csak prezentálni. A pincében is el tudom végezni, de ahhoz apró darabokra kell hogy szedjem és kicsi kosárkákba behordani...
István ezen még nem agyaltam. Mijé kérded?
Hát az fain lenne, de messze van Magyarorsszág
Rider köszi. Mondjuk, a német óradíjak megdobják a dolgot...
Akkor viszont munkadíjastól már nem tűnik annyira gáznak a duplája (durván).
Sajna nem vagyok egy műszaki alkat, ergo másra kell bíznom...
zolti!
Gratula és egyben fasza volt az élményekkel is, de ilyen ez a pop szakma! :)
Én egyszer néztem meg úgy a Divin a szintet.. de fostam, nehogy a fejemre borítsam

Mondjuk mióta rájöttem, hogy a piros lámpa a műszerfalon a szintjelző, és baromi pontosan működik.. nem pazarlom ilyenre az energiám túl sokszor
Bocs.Nem vagyok annyira hajlékony.
rajta ülve is lehet ellenőrizni a pálcást is....

egyébként a busán és a fazeren is megnéztem magamnak az olajszintet ...mindkettő ablakos...
2002 óta tagja a Yamaha csapatnak! De nem Yamaha motorokat gyártanak. A Minarelli név mind a mai napig fent van és lassan jönnek a 800 ccm robeszok is Minarelli néven.

Amúgy az én gépem 2003 -as évjárat, de a motort 2000 óta gyártották. Szóval az enyém olasz. És jogilag is! 2002 után csak jogilag Yamaha, de a minőség Minarelli. Hasonló, mint a Keeway és a Benelli esete -- Lehet hogy Keeway gyártja, de a Benelli minőséget kell biztosítaniuk.
Az 50 -es az más tészta! Ha kisebb lennék biztos vennék 50 ccm gépet. De még a 125 - 150 ccm is kecsegtet és bármily meglepő az előbbi hőbörgésemhez képest a Piaggio Libety -t nézegettem korábban.
- Csak bosszant, hogy egy jó márkát tönkre vágnak egy hibás tervezésű motorral. Pedig van még új a Malaguti tarsolyában.
Szerinted a minarelli olasz mi?
Csak a neve.
Yamaha tulajdon.A saját gépeikbe és még egy halom márkának gyártják a cuccot.
PL XT660-asba is a minaraelli gyárt blokkot.
Hogy a digóból importált robesz milyen azt más kérdés.
Igen trehányak a tulajok és használati tárgyként kezelik.
Plusz még: Intéztem egy kollégának egy minarellis Malaguti Centrot, elég szakadtkás állapotban. Másfél évet jártak vele minden nap 20 kilométereket. A motor úgy nézett ki, mint amit a kutya szájából húztak ki, pár héttel ezelőttig ugyanúgy vitte a gps szerinti 65-öt. Aztán ellopták. Lomtalanítás volt, ugye...
Vonatkoztass el a 250+ os négyütemű szutykoktól, a simson volt a téma, ennek tükrében én 50-es 2T blokkokat említettem. 30 ezer forintból fullra meggenerálozod, 50 ből meg a komplett hajtást is.
Nekem a piaggiora Dayco szíj, csúszka, görgő 6400 ft volt.
Egy ismerősöm most vett egy ET2 vespát, 98 ezer van benne.
Ok! Szóval tapasztalat, nem gond....
Nem hiába mondták nekem motoros ismerőseim: Nagy robogóval ne kezdjek, mert nem éri meg.
Tisztességes generál? A fél motort ki kellene cserélned, hogy az tisztességes legyen. Az enyémnél 30 000 -ként kellene vezérmű szettet cserélni az 100 000 Ft + munkadíj az kb: 50 000 Ft.
Az enyémnél meg volt és elég is volt belőle.
A Malaguti Madisonomba a (hugyos) Minarelli gyártotta a komplett motort, a varió Burgman. Ezek a motorok 60 000 előtt megdöglenek.
Szal a Minarellit hagyuk. Egy ismerősöm nem rég vette használtan szintén Malát 3 000 Km után hajtókar görbült csapágypersely deformálódott -- motor kuka. Alkatrészt hozzá nem kapsz bontottan.
Szóval olasz robesz hugyos robesz...

De még robogót sem láttam 60 000 Km -el, még 50 000 -el sem...
Nincs középtámasz.
miért rosszabb ?

az Xx pálcás..van gyárilag középállványa..Olaj csere idején EGYSZER megnézed feltöltéskor,és ennyi a szezon! vagy ismételsz ha 12000km-en túlszaladnál...
nekem most van 6-7 ezer körül és tavasszal csere... Olajfogyasztás 0..meg sem mozdul a nívószint..