István gondolod, hogy jobban jövök ki, ha legurulok Münchenbe? Plusz bukom a szervizkönyvet. Egyébként benne lennék, már csak a haverkodás kedvéért is. Plusz-mínusz motorozás
Ajánlom magamat. Zölditöl berendelheted amit cserélni akarsz, én járok haza, elhozom idáig, te meg iderollerezel...Elvileg minden cuccom meg van, még számítógépre is fel tudom füzni a ECU-t. (az talán a szinkronteszthez kell)
Egy bajom van, hogy mindezt egy mélygarázsban tudom csak prezentálni. A pincében is el tudom végezni, de ahhoz apró darabokra kell hogy szedjem és kicsi kosárkákba behordani...
2002 óta tagja a Yamaha csapatnak! De nem Yamaha motorokat gyártanak. A Minarelli név mind a mai napig fent van és lassan jönnek a 800 ccm robeszok is Minarelli néven.
Amúgy az én gépem 2003 -as évjárat, de a motort 2000 óta gyártották. Szóval az enyém olasz. És jogilag is! 2002 után csak jogilag Yamaha, de a minőség Minarelli. Hasonló, mint a Keeway és a Benelli esete -- Lehet hogy Keeway gyártja, de a Benelli minőséget kell biztosítaniuk.
Az 50 -es az más tészta! Ha kisebb lennék biztos vennék 50 ccm gépet. De még a 125 - 150 ccm is kecsegtet és bármily meglepő az előbbi hőbörgésemhez képest a Piaggio Libety -t nézegettem korábban.
- Csak bosszant, hogy egy jó márkát tönkre vágnak egy hibás tervezésű motorral. Pedig van még új a Malaguti tarsolyában.
Szerinted a minarelli olasz mi?
Csak a neve.
Yamaha tulajdon.A saját gépeikbe és még egy halom márkának gyártják a cuccot.
PL XT660-asba is a minaraelli gyárt blokkot.
Hogy a digóból importált robesz milyen azt más kérdés.
Igen trehányak a tulajok és használati tárgyként kezelik.
Plusz még: Intéztem egy kollégának egy minarellis Malaguti Centrot, elég szakadtkás állapotban. Másfél évet jártak vele minden nap 20 kilométereket. A motor úgy nézett ki, mint amit a kutya szájából húztak ki, pár héttel ezelőttig ugyanúgy vitte a gps szerinti 65-öt. Aztán ellopták. Lomtalanítás volt, ugye...
Vonatkoztass el a 250+ os négyütemű szutykoktól, a simson volt a téma, ennek tükrében én 50-es 2T blokkokat említettem. 30 ezer forintból fullra meggenerálozod, 50 ből meg a komplett hajtást is.
Nekem a piaggiora Dayco szíj, csúszka, görgő 6400 ft volt.
Egy ismerősöm most vett egy ET2 vespát, 98 ezer van benne.
Tisztességes generál? A fél motort ki kellene cserélned, hogy az tisztességes legyen. Az enyémnél 30 000 -ként kellene vezérmű szettet cserélni az 100 000 Ft + munkadíj az kb: 50 000 Ft.
Az enyémnél meg volt és elég is volt belőle.
A Malaguti Madisonomba a (hugyos) Minarelli gyártotta a komplett motort, a varió Burgman. Ezek a motorok 60 000 előtt megdöglenek.
Szal a Minarellit hagyuk. Egy ismerősöm nem rég vette használtan szintén Malát 3 000 Km után hajtókar görbült csapágypersely deformálódott -- motor kuka. Alkatrészt hozzá nem kapsz bontottan.
Szóval olasz robesz hugyos robesz...
De még robogót sem láttam 60 000 Km -el, még 50 000 -el sem...
az Xx pálcás..van gyárilag középállványa..Olaj csere idején EGYSZER megnézed feltöltéskor,és ennyi a szezon! vagy ismételsz ha 12000km-en túlszaladnál...
nekem most van 6-7 ezer körül és tavasszal csere... Olajfogyasztás 0..meg sem mozdul a nívószint..
Egy bajom van, hogy mindezt egy mélygarázsban tudom csak prezentálni. A pincében is el tudom végezni, de ahhoz apró darabokra kell hogy szedjem és kicsi kosárkákba behordani...
Mondjuk mióta rájöttem, hogy a piros lámpa a műszerfalon a szintjelző, és baromi pontosan működik.. nem pazarlom ilyenre az energiám túl sokszor
egyébként a busán és a fazeren is megnéztem magamnak az olajszintet ...mindkettő ablakos...
Amúgy az én gépem 2003 -as évjárat, de a motort 2000 óta gyártották. Szóval az enyém olasz. És jogilag is! 2002 után csak jogilag Yamaha, de a minőség Minarelli. Hasonló, mint a Keeway és a Benelli esete -- Lehet hogy Keeway gyártja, de a Benelli minőséget kell biztosítaniuk.
- Csak bosszant, hogy egy jó márkát tönkre vágnak egy hibás tervezésű motorral. Pedig van még új a Malaguti tarsolyában.
Csak a neve.
Yamaha tulajdon.A saját gépeikbe és még egy halom márkának gyártják a cuccot.
PL XT660-asba is a minaraelli gyárt blokkot.
Hogy a digóból importált robesz milyen azt más kérdés.
Igen trehányak a tulajok és használati tárgyként kezelik.
Nekem a piaggiora Dayco szíj, csúszka, görgő 6400 ft volt.
Egy ismerősöm most vett egy ET2 vespát, 98 ezer van benne.
Az enyémnél meg volt és elég is volt belőle.
Szal a Minarellit hagyuk. Egy ismerősöm nem rég vette használtan szintén Malát 3 000 Km után hajtókar görbült csapágypersely deformálódott -- motor kuka. Alkatrészt hozzá nem kapsz bontottan.
Szóval olasz robesz hugyos robesz...
De még robogót sem láttam 60 000 Km -el, még 50 000 -el sem...
az Xx pálcás..van gyárilag középállványa..Olaj csere idején EGYSZER megnézed feltöltéskor,és ennyi a szezon! vagy ismételsz ha 12000km-en túlszaladnál...
nekem most van 6-7 ezer körül és tavasszal csere... Olajfogyasztás 0..meg sem mozdul a nívószint..