Én csak túra gumit használok a sportot azt kizártam, ősszel és tavasszal is használom a mocit. Mielőtt még feltennéd a kérdést ezért csak annyit tudok mondani, hogy 100%-os tapadás csak akkor érhető el ha a gumi megfelelő hőfokra melegszik. A túragumik alacsonyabb hőmérsékleten produkálnak olyan tapadást ami a sportguminál még nincs meg. Kellemes csalódást okozott a most használt BT23....
Sziasztok!
Tavasszal le kell cserélnem a motoron(650es Bandika) a gumit. Milyet javasoltok rá (tapasztalatok alapján)?
Most metzeler sportec m3 van rajta és valami hasonló kaliberűt szeretnék.
Előre is köszönöm!
Tisztában vagyok vele, hogy van összefüggés. Csak a szervizkönyv nem említi.
Nem tudom kivehetö volt a hosszabb lélegzetvételű írásból, hogy míg az GSX 1400-nél úgy szinkronizálod a pillangó szelepeket, mint egy karbis banditnál, addig itt az 1250-esnél (gondolom 650 -nél is) egy közös tengelyen vannak a pillangók, és nem tudod szögben elállítani őket. Hogy mégis szinkronizálni tud a pl a gyártásbéli eltérésekből adódó (vagy későbbi hasznalatból adódó)eltéréseket egy levegő adagoló csavar van mindegyik injektorfej mellett extra .levegőért.
SBK L Evo 2 nem veszít hanem hoz a konyhára! Nekem volt egy egyhengeres túra edurom és arra is ezt a tipust vettem ott ugyanezek voltak a tapasztalataim. Az is injektoros volt! .....és a hangja csodálatos! Megmutatom ha érdekel!
Estoril érdekelne, hogy melyik kipuffot tetted fel. Én az SBK kivehető db killeressel szemeztem, de kicsit elbizonytalanítottak itt a fórumon, hogy majd veszít az erejéből, rosszabbak lesznek a menettulajdonságai, stb... 2010-es 1250-es FA-ra tenném...
BAnditák! Mivel közöttünk is sokan használnak robogót.
A csekken mi igazolja, hogy tényleg azzal a segédmotorral mész e, amire a biztosítás van? Ha én a Babettáét mutatom meg a közegnek és a Simóval megyek? Csak az van rajta, hogy SM és, hogy meddig...
Van összefüggés a GSX-en is (legalábbis az egykipuson), és lehet "ugráltatni" a "C" előtti pálcikát a TPS tekergetésével.
Én a múltkor állítgattam az enyémen. Fontos, hogy üzemmeleg legyen a motor és az alapjárat be legyen állítva asszem kb. 1100-ra. Ja és figyelni kell, hogy melyik oldalit, mert ugye mindkét oldalon van, és tökegyformák. A baloldali a TPS, a jobb pedig az STPS (Secondary TPS).
Ellenállásméréssel nem igazán lehet beállítani, mert nem stimmelnek a mért értékek a könyvben írtakkal. Ha az egyik végponton beállítom, akkor a másikon nem lesz jó, és fordítva. Asszem kisebb a különbség a valóságban a végpontok között, mint a könyvben. Inkább a feszültség alapján érdemes állítani, úgy sem teljesen fedi a könyvben leírtakat, de kisebb az eltérés, és a volt értékek is meg vannak adva a könyvben.
Amit a szervizmanuál szerint látni. Hogy ellentétben a karbis és régebbi injectoros gépekkel itt egy közös tengelyen van a 4 fojtó-pillangó szelep. Tehát nem tudod szögben azokat egymáshoz képest elállítani.
Hogy mégis lehessen szinkronizálni, ezért van rajta egy egy levegő szabályzó csavar. Vagyis ha azt (levegőszabályzó csavarok) beljebb tekered akkor akkor a pillangószelepek nyitásával tudod kompenzálni. így a kerül a szenzor jele jó helyre.
De ugye ehhez kell a SDS tool. Amivel érintett szenzorokat manipulálni lehet.(ISC air volume control stb)
Ilyen szoftveres gyárival megegyező felületet árulnak az esztergomi cégnél (protech) OSD cucc néven. Anno én is vettem egy ilyet csak az a bökkenö hogy a GSX 1400 csak K4 töl tudja ezt . Nekem meg K3 van. Lassan csak össze tudom kötni,mert sikerült az ebay-en vennem komplett kábelkorbácsot, meg újabb verziós ECU-t ami már támogatja ezt a szoftveres hibakeresést. Már csak egy nagy levegőt kéne vennem hogy átkábelezzem a motort!
Ez egy kicsit még várat magára...
Visszatérve azért látható hogy kb. egy 60 ezernyi műszer kell (OSD-szinkronteszter) csak hogy ezt beállítsd, meg pár órányi tapasztalat.
A tévedés jogát fent tartom, mert ezt most hámoztam ki a 1250-es manuálból, de szerintem nem áll messze a valóságtól.
Ezt egy francia bandit fórumban leltem. A fordításért szíves elnézést a google nevében...de a lényeg az a bizonyos szám a végén...Hiába! A Japán, az japán!
"Látom nekem tetszik balladant két éves, és azt hiszem, a jövőbeni vásárló egy régi Bandit a terminálok pagailles. Én lehetővé teszi számomra, hogy tette a csipet sót, ezúttal szolgálni valakit, aki habozott. Vettem Bandit 95 merev új. Megtettem mindent, amit meg kell tenni rá, mivel örökre, vagy még inkább azért, mert én vagyok egy kicsit mániás. Tiszteletben tartom a során milyen B BA hő mechanikai és fogyóeszköz váltási idő stb ... Én vezettem több mint tíz éven át a háztartásban. Kapcsolók meglehetősen gyakori és rarements alatt 7000t/mn alatt utazások, kereszteződések Franciaország és fenntartható ütemben meglehetősen betöltve (a motor, nem én!) Az értékesítések mentes áramkört, a rövid, én vagyok rázzuk össze. Ő is aludt ezen kívül 3 évig (takaró alatt, és a ponyva), és maradt, és még mindig az eredeti. Az elmúlt években, a gonosz én többet foglalkozik, van egy másik kerékpár, hogy most. ÉN használ ez mindennapi és utazás két és tökéletesen működik. Ő 17 éves, és 198 000 km ..."
Az 1250-es banditon kell különösen odafigyelni a TPS-re, annál sokszor nem elég a kijelzőn látott vonalhoz állítani hanem mérni kell, de előbb kikötni 1-2 szenzort........a TPS-t is ugyanakkor kell ellenőrizni mint a szinkront, nem nagy kunszt és aki hajtja annak kell is állítani általában....és ugye a szinkronhoz kell a kütyü ami a K7 utáni suzukikhoz való....
gyári intervallum a gyertyára 12000 km. De itt szinte mindenki tudja hogy gond nélkül elmegy a dupláját van akinek a tripláját is. De időnként érdemes kitekerni, rézpasztával a menetet megkenve visszatekerni, hogy ne rohadjon bele.
A barátoknak motulból a 10W 50-es olajat pakoltuk bele a fél-szintetikusat. Van itt valaki aki ezzel bizniszel jó áron, de most nem jut eszembe a neve!Olajhűtéses motornak szerintem jobb ha fent van egy kis tartalék ezért 40 helyett az 50.
Elöször a TP sensor "állításáról" a SV 1000 serviz manualban olvastam. A GSX 1400-nek sem írják az összefüggést a kijelző kurzora, meg a szenzor pozíciója között, pusztán ellenállás méréssel győződünk meg róla hogy póziban van e, de annak lehet forgatni csavarok alatt. Az 1250-es sm- is azt írja hogy soha ne szedd le a szenzort , és pusztán a STP szenzort írja hogy lehet beállítani, mert hogy annak módosítható a szöge.
köszi remélem hogy csak ennyi. de én nem szedem szét. keresek valakit. gyertya csere mikor aktuális? és az olaj, az előző tulaja(8évig) 10w 40 olajat rakott bele. most egy motorosboltban azt mondták, hogy jobb lenne 20w 40 es.szerinted? bocsi a sok kérdéstől.
Általában szegény az alapjárati keverék ezért egyik másik henger néha kihagy vagy visszalövöldöz a légszűrőbe. A karbikon alul a szivocsonknál van egy-egy csavar amin lehet kifele tekerni hogy kicsit dúsabb legyen.(nem az ami az úszóház alján van) De lehet hogy valamelyik alapjárati fúvóka el is van dugulva. Érdemes volna kipucolni.
Tavasszal le kell cserélnem a motoron(650es Bandika) a gumit. Milyet javasoltok rá (tapasztalatok alapján)?
Most metzeler sportec m3 van rajta és valami hasonló kaliberűt szeretnék.
Előre is köszönöm!
Mit tud ez a kütyü, és hogy néz ki. Nem írnak róla semmit, csak az árát (40+fa)
Nem tudom kivehetö volt a hosszabb lélegzetvételű írásból, hogy míg az GSX 1400-nél úgy szinkronizálod a pillangó szelepeket, mint egy karbis banditnál, addig itt az 1250-esnél (gondolom 650 -nél is) egy közös tengelyen vannak a pillangók, és nem tudod szögben elállítani őket. Hogy mégis szinkronizálni tud a pl a gyártásbéli eltérésekből adódó (vagy későbbi hasznalatból adódó)eltéréseket egy levegő adagoló csavar van mindegyik injektorfej mellett extra .levegőért.
A csekken mi igazolja, hogy tényleg azzal a segédmotorral mész e, amire a biztosítás van? Ha én a Babettáét mutatom meg a közegnek és a Simóval megyek? Csak az van rajta, hogy SM és, hogy meddig...
Én a múltkor állítgattam az enyémen. Fontos, hogy üzemmeleg legyen a motor és az alapjárat be legyen állítva asszem kb. 1100-ra. Ja és figyelni kell, hogy melyik oldalit, mert ugye mindkét oldalon van, és tökegyformák. A baloldali a TPS, a jobb pedig az STPS (Secondary TPS).
Ellenállásméréssel nem igazán lehet beállítani, mert nem stimmelnek a mért értékek a könyvben írtakkal. Ha az egyik végponton beállítom, akkor a másikon nem lesz jó, és fordítva. Asszem kisebb a különbség a valóságban a végpontok között, mint a könyvben. Inkább a feszültség alapján érdemes állítani, úgy sem teljesen fedi a könyvben leírtakat, de kisebb az eltérés, és a volt értékek is meg vannak adva a könyvben.
Hogy mégis lehessen szinkronizálni, ezért van rajta egy egy levegő szabályzó csavar. Vagyis ha azt (levegőszabályzó csavarok) beljebb tekered akkor akkor a pillangószelepek nyitásával tudod kompenzálni. így a kerül a szenzor jele jó helyre.
De ugye ehhez kell a SDS tool. Amivel érintett szenzorokat manipulálni lehet.(ISC air volume control stb)
Ilyen szoftveres gyárival megegyező felületet árulnak az esztergomi cégnél (protech) OSD cucc néven. Anno én is vettem egy ilyet csak az a bökkenö hogy a GSX 1400 csak K4 töl tudja ezt . Nekem meg K3 van. Lassan csak össze tudom kötni,mert sikerült az ebay-en vennem komplett kábelkorbácsot, meg újabb verziós ECU-t ami már támogatja ezt a szoftveres hibakeresést. Már csak egy nagy levegőt kéne vennem hogy átkábelezzem a motort!
Ez egy kicsit még várat magára...
Visszatérve azért látható hogy kb. egy 60 ezernyi műszer kell (OSD-szinkronteszter) csak hogy ezt beállítsd, meg pár órányi tapasztalat.
A tévedés jogát fent tartom, mert ezt most hámoztam ki a 1250-es manuálból, de szerintem nem áll messze a valóságtól.
"Látom nekem tetszik balladant két éves, és azt hiszem, a jövőbeni vásárló egy régi Bandit a terminálok pagailles. Én lehetővé teszi számomra, hogy tette a csipet sót, ezúttal szolgálni valakit, aki habozott. Vettem Bandit 95 merev új. Megtettem mindent, amit meg kell tenni rá, mivel örökre, vagy még inkább azért, mert én vagyok egy kicsit mániás. Tiszteletben tartom a során milyen B BA hő mechanikai és fogyóeszköz váltási idő stb ... Én vezettem több mint tíz éven át a háztartásban. Kapcsolók meglehetősen gyakori és rarements alatt 7000t/mn alatt utazások, kereszteződések Franciaország és fenntartható ütemben meglehetősen betöltve (a motor, nem én!) Az értékesítések mentes áramkört, a rövid, én vagyok rázzuk össze. Ő is aludt ezen kívül 3 évig (takaró alatt, és a ponyva), és maradt, és még mindig az eredeti. Az elmúlt években, a gonosz én többet foglalkozik, van egy másik kerékpár, hogy most. ÉN használ ez mindennapi és utazás két és tökéletesen működik. Ő 17 éves, és 198 000 km ..."
A barátoknak motulból a 10W 50-es olajat pakoltuk bele a fél-szintetikusat. Van itt valaki aki ezzel bizniszel jó áron, de most nem jut eszembe a neve!Olajhűtéses motornak szerintem jobb ha fent van egy kis tartalék ezért 40 helyett az 50.