Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali. új vagyok itt. kb 1 hónapja van egy 1200S banditom. eddig minden jó, kivéve ha alapjáraton járatom, és pici gázt húzok, akkor néha valami csörgő kopogó hangot hallok. több gáznál semmi. 57000km nél jár.köszi
Köszönöm a segítséget, de ha megnézed a második képet látszik, hogy nem állítható. A furatai nem is oválisak, de pl. a IAT szenzor le is törne ha csavargatnám. Újra itt a link, amit találtam és egy idézet belőle:
"In theory you should adjust it with the throttle stop screw between the throttle bodies, but it's buried deep and I don't know anyone who has managed to get to it."
Szóval elméletileg a fojtószelep alaphelyzetét kell állítani, de még olyan embert nem láttak, aki megtette volna, mert szenya helyen van a csavarja. Szóval nem tudom belemerüljek-e? A motoron semmit nem tapasztalok.
Jaja, én is utánanéztem igaz az DL650 volt. Én úgy tudtam, hogy ezeket gyárilag beállítják és onnan elállítva rossz értékeket kapunk, de lehet keverem a szétszereléssel és azt nem szabad.

Itt egy link akit érdekel:

TPS_ DL650
Pontosítok, mert most olvastam az előzményt.
Szóval le kell lazítani a külső rögzítő csavarokat, és az egész házat kell elforgatni, és amikor a kijelző a középső értéket mutatja, akkor kell rögzíteni újra.
Nem kell szétszerelni.
Jajj te buta! :)
Nem kellett volna szétszedni, csak a pozícióját állítani a rögzítő csavarokkal!
Így ni:
http://0.tqn.com/d/autorepair/...
Lehet, hogy tévedek de én úgy tudom ezeket gyárilag állítják be és később nem lehet.
83,5cm széles a befogónál 16 cm.A teljes magasság 9 cm és a viz szinttől 3 centit felfelé és 6 centit befelé hajlik.
Ez a rész különösen érdekes:
"Is it critical? Suzuki say good is C00 and don't mention the cursor."
Akkor én miért akadékoskodok?
Eddig ennyit találtam róla:
link
A motoron semmit nem veszek észre, de a kijelzőn a "bekarikázott" digitnek középen kellene állnia, ha a TPS pozíciója jó.
...nekem elötte 10.500rpm után kezdett kicsit topúlni, így 11-nél elváltottam, most ez nincs benne. Úgy forog bele a 12-be mintha muszáj lenne...
Menetdinamikában én sem vettem észre különbséget, de akusztikában jelentős lett a változás.
Szoftveresen nem hiszem, hogy állítható.
Mi a baj vele?
Én sem az igaz,hogy dobcsere után gyorsabban forog ki nagy fordulatra,de semmilyen torpanás nem volt előtte sem.
Miért? Eddig megtorpant a nagy bandi? Soha semmi ilyet nem észleltem még vele alapjárattól 10E-ig
Üdvözletem!

Kipufogó témáról szeretnék megosztani egy tapasztalatot. Azért tapasztalatról, mert voltak negatív vélemények a közép tartományban lévő lukakról vagy torpanásról stb.
2008-as gyártású injektoros banditom van, és végül a Leo Vince márka mellett döntöttem. A kipuff csere után a motor minden tartományban torpanás mentes, és teljesen egyenletes a húzóerő. Sőt mind az alsó, és felső fordulattartományban, sokkal könnyedebb, robbanékonyabb lett....
Ja a befogónál 28,6 a kezelőszervek 22-esek és ezüst.
Hát most megfogtál.

Most felraktam próbára de nem tetszik.

Megy a levesbe és szerzek gyárit.Ennyi a történet.Gyárihoz képest 6 centit emel.De ez nem bandité.

Ha holnap dobok fel képet róla az jó?
Milyen méretű a kormány? Magasság, hátrahajlás. Szín?
Átalakítód is van hozzá?
Kéne egy magas egy cb 500-ra.
Kössz ,csak sima magasítót rakok a kormány alá,így nem kell sokat variálni.
28-as kormány nem bizgat?Magasabb mint a vonatfütty és akad eladóm.
Sajnos,ezért gondolkozom kormánymagasítón
Az nemér.
OK, vágom. Bp. messze van, majd keresek közelebbi megoldást. Köszi!