hali. új vagyok itt. kb 1 hónapja van egy 1200S banditom. eddig minden jó, kivéve ha alapjáraton járatom, és pici gázt húzok, akkor néha valami csörgő kopogó hangot hallok. több gáznál semmi. 57000km nél jár.köszi
Köszönöm a segítséget, de ha megnézed a második képet látszik, hogy nem állítható. A furatai nem is oválisak, de pl. a IAT szenzor le is törne ha csavargatnám. Újra itt a link, amit találtam és egy idézet belőle:
"In theory you should adjust it with the throttle stop screw between the throttle bodies, but it's buried deep and I don't know anyone who has managed to get to it."
Szóval elméletileg a fojtószelep alaphelyzetét kell állítani, de még olyan embert nem láttak, aki megtette volna, mert szenya helyen van a csavarja. Szóval nem tudom belemerüljek-e? A motoron semmit nem tapasztalok.
Jaja, én is utánanéztem igaz az DL650 volt. Én úgy tudtam, hogy ezeket gyárilag beállítják és onnan elállítva rossz értékeket kapunk, de lehet keverem a szétszereléssel és azt nem szabad.
Pontosítok, mert most olvastam az előzményt.
Szóval le kell lazítani a külső rögzítő csavarokat, és az egész házat kell elforgatni, és amikor a kijelző a középső értéket mutatja, akkor kell rögzíteni újra.
Nem kell szétszerelni.
Kipufogó témáról szeretnék megosztani egy tapasztalatot. Azért tapasztalatról, mert voltak negatív vélemények a közép tartományban lévő lukakról vagy torpanásról stb.
2008-as gyártású injektoros banditom van, és végül a Leo Vince márka mellett döntöttem. A kipuff csere után a motor minden tartományban torpanás mentes, és teljesen egyenletes a húzóerő. Sőt mind az alsó, és felső fordulattartományban, sokkal könnyedebb, robbanékonyabb lett....
"In theory you should adjust it with the throttle stop screw between the throttle bodies, but it's buried deep and I don't know anyone who has managed to get to it."
Szóval elméletileg a fojtószelep alaphelyzetét kell állítani, de még olyan embert nem láttak, aki megtette volna, mert szenya helyen van a csavarja. Szóval nem tudom belemerüljek-e? A motoron semmit nem tapasztalok.
Itt egy link akit érdekel:
TPS_ DL650
Szóval le kell lazítani a külső rögzítő csavarokat, és az egész házat kell elforgatni, és amikor a kijelző a középső értéket mutatja, akkor kell rögzíteni újra.
Nem kell szétszerelni.
Nem kellett volna szétszedni, csak a pozícióját állítani a rögzítő csavarokkal!
Így ni:
http://0.tqn.com/d/autorepair/...
"Is it critical? Suzuki say good is C00 and don't mention the cursor."
Akkor én miért akadékoskodok?
link
Mi a baj vele?
Kipufogó témáról szeretnék megosztani egy tapasztalatot. Azért tapasztalatról, mert voltak negatív vélemények a közép tartományban lévő lukakról vagy torpanásról stb.
2008-as gyártású injektoros banditom van, és végül a Leo Vince márka mellett döntöttem. A kipuff csere után a motor minden tartományban torpanás mentes, és teljesen egyenletes a húzóerő. Sőt mind az alsó, és felső fordulattartományban, sokkal könnyedebb, robbanékonyabb lett....
Most felraktam próbára de nem tetszik.
Megy a levesbe és szerzek gyárit.Ennyi a történet.Gyárihoz képest 6 centit emel.De ez nem bandité.
Ha holnap dobok fel képet róla az jó?
Kéne egy magas egy cb 500-ra.