Ha jól emlékszem 6-7e Huf egy vadi zsír gyári karbi a szimóra, én nem tökölnék vele! Azt 1x belövöd és örülsz 3-4e km keresztül mert megy. Egy agyonkopott régi karbit nehéz belőni, főleg ha ki is kell találni a fúvókák méretét, benne voltam ebbe a körbe. :)
Benzinszint, suber tű, majd járó motornál alapjárati levegőcsavar és suber emelő csavar beállítása segíthet. A két csavart össze kell hengolni. Az alapjáratit tekered bentről kifelé a legmagasabb fordulatig, majd a suber csavarjával visszacsökkented a fordulatot! az alapjárati levegőcsavar kb 1,5 fordulatra kitekerve lesz megfelelő, ha jól emlékszem.
en szoltam...marad a kiserletezes fuvokakkal, tu magassaggal, meg az utangyartott tukkel, amibol ket egyforma sincs.eg a schuber, ami minden simsonban csorog. Istenem,de jo, hogy nem az en garazsomban all...
Nem tűnik nagy lépcsőnek! Viszonyításként, nálam 250ccm-nél 150-es főfúvókánál a ford. tartomány legfelső harmadának vége felé lehörgött, majd csere 130-as méretre és tökéletesen kipörög! Alul kb egyformán ment mindkettővel!
Bocsánat, hogy nem banditos téma de a Ti szakmai tudásotok segíthet.
Karburátornál 50cc volt benne egy 72-es fúvóka. Iszonyat sokat kapott a gép. Most raktam bele egy 65-ös és ez meg kevésnek tűnik. Létezik, hogy ez ekkora lépcső?
Van távirányítós kamera is.
Karburátornál 50cc volt benne egy 72-es fúvóka. Iszonyat sokat kapott a gép. Most raktam bele egy 65-ös és ez meg kevésnek tűnik. Létezik, hogy ez ekkora lépcső?
Lassan hagyomány lesz.
Nincs egy fényező haverod?