Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elméletileg- hangsúlyozom- megvédi a blokkfedelet a kilyukadástól ha eltakarsz. Gyakorlatilag arra is jó, hogy földhöz csapja a motort, ha erősen bedöntöd, ha leér. Szóval nagyon meg kell nézni a kivitelét.
A nagybandithoz kb 1 típus az ajánlott a kb 10 kaphatóból.
A gomba a tuti.
Lehet Te is úgy jártál mint Én. Nekem pont a Fazer volt csalódás, mert többet vártam tőle.
Finomabban műkszik mint a bandit, bár nekem a bandit "nyersessége" is tűréshatáron belül van.
A Fazer amit próbáltam, lehet, hogy egy árnyalatnyival jobb volt magas fordulaton, mint a bandit, bár nem vennék rá mérget.
8000-res fordulatig, viszont a táskáját sem vihette volna a banditnak.
Az is lehet, hogy Én kifogtam a szar Fazert, Te meg egy szar Banditot.
Minden esetre, Én vigyorogva ültem vissza a Banditra, de lehet, hogy csak a megszokás miatt.
Lent legyen sűrűbb, úgy emlékszem.
Költözik be a Wilbers?
gyári van, egyszer lett talán meghúzva, az elég volt, akkor hirtelen vettem egy csere darabot, azóta is megvan, remélem nem rohad meg...

szóval 73k körül még gyári...
Hülye kérdés következik (nézzétek el pls mint kezdő): a bukócső itt mire jó?
Jellemzően 80 körül cserés, de erősen függ attól, hogy mennyit ment esőben és mennyit mosták......sajnos a porvédő nem sokat ér és a vízsugár vagy eső hamar kiszárítja...igazából néha nem ártana megzsírozni....
Ahogy a gyári volt, de a manualban benne van.......bár szerintem nem sok jelentősége van, ettől függetlenüól én is úgy rakom be ahogy a gyári van...
Lenne egy kérdésem kedves banditon motorozók kollégák...Progresszív villarugót hogyan kel elhelyezni a villaszárba sűrűbb menetszámmal felfelé vagy lefelé?
Nemrég cseréltem egy RR-es sráccal. Megy előttem az enyémmel, odaért egy kamion mögé, elkezd kígyózni. Aztán kikerüli, de folyamatosan járt alatta a motor. Vissza is cseréltünk hamar, mondta is hogy életveszélyes, és respekt, hogy így tudok menni vele
Na, de aztán rájöttem. A srácon valami über hátizsák volt, mögötte meg 50 centire az 52 literes dobozom. Valószínűleg belengette a turbulencia, nekem 41 ezer km alatt sosem volt hasonló.

Más, kinek mennyit bírt a gyri nyakcsapágy. Én megint lazának érzem kicsit, 30-nál húztam rajta, mert akkor kottyant.
A bandit alapjában véve mindenhez képest nyers,de ha ügyesen alkalmazkodsz,meglepő dolgokra képes!
hát nem tudom ...de volt,hogy fikázták itt a fazert... nekem volt az is fzs 1000 a busa után . Mondták,hogy sokkal erősebb a bandit... Nemrég kipróbáltam egy 1200 banditot,és hatalmas csalódás volt számomra összességében... Ekkor tudatosult,hogy ilyen motorom biztos nem lesz.
Lehet,hogy nyomatékosabb,(ami nekem nem volt ennyire egyértelmű),aztán itt véget is ér,hogy miben jobb.
Az Xx-hez képest is bizony nyers egy paripa...
Hát még nagynál!
Ahogy emlékszem keskeny az a Furka......mi lett a végkifejlet?
Ezért imádom a bálnámat. Kis tempónál is elégedetté tesz :D
Ma mondjuk elgondolkozam egy gátlófelújításon, pumpál eléggé. Előtte meglesem, hanyason van, de úgy emlékszem maxra be van tekerve a rebound....
Szép színesek ezek az ábrák, de én szinte sehol nem tudom rányitni a teljes keresztmetszetet a szívócsonkokra. Na jó talán az idén egyszer sikerült a Furka-passon 2-esben felfele,mikor egy 1300 bömös bökdösött hátulról...Meg is nyúlt a kezem mint E.T.-nek a bokámat verdestem...
Abban elég jó a Divi.. mert jó rövid az 5. fokozata
Mert tök nyilvánvaló hogy ahol én majd megfeszülve, magam hősnek érezve veszek be, a motor képességeihez mérten gyorsan egy kanyart, ott a tied kis túlzással magától kanyarodna. Rengeteget kell "gépészkedni" a Divin, ahhoz hogy gyorsan lehessen vele bevenni a kanyarokat... főleg a szűkebbeket, meg az átdobósokat.
Nem az a lényeg.
A 60-180 a lényeg, utolsó fokozatban
Mértne?
Google szerint negyed mérföldön van 1 sec a kettőnk motorja között.

A kanyarról most ne beszéljünk
Na jó de ahoz társul egy termetes kaszni éegy jó nagy súly és egy túrás futómű és fék.
Ergo nem úgy szedi a lábát nem úgy áll meg és kanyarodik.
A Diviéből még az a pici horpadás is hiányzik .. amúgy tök ilyen.. csak némileg magasabban fut az egyenes..

Egy hengerrel több.. 4 szeleppel kevesebb.
A jó nyomatékgörbe az egyenes.
Még egyszer köszi. Sok mindentől függ, hogy mit hoz a jövő, de már előre tájékozódom.
És utcán pont azt a sávot használod. Én is az FZS-t venném, nem az FZ6-ot.