Látod ez volt a másik ok a magasságon kívül, hogy eladtam!
A sebessége.
Nekem volt ingerenciám a nagyobb sebességre, és sajnos a kis DL vége 170-180 volt!
Ilyen végnél már 150-160-nál is meg gondolandó volt az előzés!
A mindennapokban jobb _szerintem_ egy CBF vagy Bandit. Hogy melyik a ketto kozul az adott ajanlattol fugg, a Bandit kb. 100-200eft-tal olcsobb (10-20%).
Kuldtem uzenetet a hirdesed kommentjeben.
Szia!
Köszönöm a tájékoztatást, azt hiszem elég egyértelműek a nyomatékgörbék. Nagyon a Fazerek felé nyitottam, de lehet, hogy most még inkább a Banditokat nézegetem majd.
hello
ha valakinek kellene van 1 hatso villám,es 1 hatso felnim elado ,illetve a faridom muanyag reszei mind 98as 600,es van 1 piros 2000es tankom,
ha vkinek kellene vmi irjom mailt primo1@freemail.hu ra
A napokban a fazer topicban pont a 600-as kategória utcai használhatósága volt a téma, valamint az hogy a gyengének titulált, nem 100 lovas 600-asok mennyivel jobban használhatóak, mivel jóval erősebbek alul.
De bőven elég ha megnézed a hornet vagy az fz6 nyomatékgörbéjét, meg egy banditét vagy cbf 600-ét. Világosan látszódik hogy 7-8ezereig a gyengébbek erősebbek, és lineárisabb a teljesítményleadásuk is.
Szia!
Köszönöm a leveledet, eléggé alaposan leírtad a tapasztalataidat.
Most egyenlőre érdeklődöm, még tart a baleset utáni szokásos rendőrségi, biztosítós kalamajka. A Fazereket is nézegettem, de minden majd az ügy lezárása után lesz aktuális.
Nekem is volt Dl, és imádtam!
Nem olyan sportos mint a Bandit, más karakterisztika.
Sokkal túrásabb, nyugodtabb motor. Ott nem éreztem ingerenciát, hogy 140 mászkáljak, de a banditnál
Ott a 90-110 bőven elég volt. Valahogy nem akartam többel menni, akkor volt szép hangja, és fasza magasan ültem. Ne érts félre, tud az 150-es utazót is 2 személlyel. A sisakomat mondjuk kibaszottul rázta még túraplexivel is, azt nem szerettem.
A legolcsobb Vara kb. 6-700eft-tol indul, es az egy benzintemeto. Raadasul ne ajanlj mar egy kozel 100LE/100nm/300kg parameterlistaval rendelkezo motort kezdok szamara. Vicces dolgokat tud meg a rutinos csokak szamara is a 1000-es v2.
Daty leírhatnád pár sorban mivel neked volt DL, hogy miben más mit a bandita...A teljesítménybeli különbségre nem vagyok kíváncsi mert azt tudjuk hogy a bandit viszi a pálmát.
Ezekkel a km és kor paraméterekkel 440 ezer...érdekes .
Azt szoktam mondani anno mikor árultam a régi gépeim, és apám beszólt, hogy hülye vagyok, túl olcsón akarok rajtuk túladni, hogy két fajta ember van, egyik aki eladni akar, a másik meg aki árulni szeret. Ez a jómadár bmw-s az utóbbiba tartozik nálam. Akárhogy is lesem ezt a gépet én 100-al kevesebbért is erősen meggondolnám.
A sebessége.
Nekem volt ingerenciám a nagyobb sebességre, és sajnos a kis DL vége 170-180 volt!
Ilyen végnél már 150-160-nál is meg gondolandó volt az előzés!