Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látod ez volt a másik ok a magasságon kívül, hogy eladtam!
A sebessége.
Nekem volt ingerenciám a nagyobb sebességre, és sajnos a kis DL vége 170-180 volt!
Ilyen végnél már 150-160-nál is meg gondolandó volt az előzés!
A mindennapokban jobb _szerintem_ egy CBF vagy Bandit. Hogy melyik a ketto kozul az adott ajanlattol fugg, a Bandit kb. 100-200eft-tal olcsobb (10-20%).
Kuldtem uzenetet a hirdesed kommentjeben.
Rákeresel az adott típusra, majd egy másikra.. és elemzed amit látsz

Párat tettünk be a Fazer topicba, de csak szemezgetés jelleggel
Hol találni ezeket a nyomatékgörbe összehasonlításokat?
Szia!
Köszönöm a tájékoztatást, azt hiszem elég egyértelműek a nyomatékgörbék. Nagyon a Fazerek felé nyitottam, de lehet, hogy most még inkább a Banditokat nézegetem majd.
Nem tudok kifogást találni a mondatodban.
A három henger páratlan
hello
ha valakinek kellene van 1 hatso villám,es 1 hatso felnim elado ,illetve a faridom muanyag reszei mind 98as 600,es van 1 piros 2000es tankom,
ha vkinek kellene vmi irjom mailt primo1@freemail.hu ra
Már ott is leírtam hogy lehet mindkét tételnek megfelelni csak jól kell választani.
A napokban a fazer topicban pont a 600-as kategória utcai használhatósága volt a téma, valamint az hogy a gyengének titulált, nem 100 lovas 600-asok mennyivel jobban használhatóak, mivel jóval erősebbek alul.
De bőven elég ha megnézed a hornet vagy az fz6 nyomatékgörbéjét, meg egy banditét vagy cbf 600-ét. Világosan látszódik hogy 7-8ezereig a gyengébbek erősebbek, és lineárisabb a teljesítményleadásuk is.
Szia!
Köszönöm a leveledet, eléggé alaposan leírtad a tapasztalataidat.
Most egyenlőre érdeklődöm, még tart a baleset utáni szokásos rendőrségi, biztosítós kalamajka. A Fazereket is nézegettem, de minden majd az ügy lezárása után lesz aktuális.
Nekem is volt Dl, és imádtam!
Nem olyan sportos mint a Bandit, más karakterisztika.
Sokkal túrásabb, nyugodtabb motor. Ott nem éreztem ingerenciát, hogy 140 mászkáljak, de a banditnál
Ott a 90-110 bőven elég volt. Valahogy nem akartam többel menni, akkor volt szép hangja, és fasza magasan ültem. Ne érts félre, tud az 150-es utazót is 2 személlyel. A sisakomat mondjuk kibaszottul rázta még túraplexivel is, azt nem szerettem.
Najó... jó lesz nekem az intruder...
Ezért írtam, ha van pénze, Vara, de ha megnézed első javaslatom egy DL volt, és természetesen a kicsi!
Fékei, futóműve lágyabb, gyengébb.
Meg nekem túl magas volt.
Ettől több hátrányt - a teljesítményén kívül - nem tudok neki felróni!
Nem csúnyább, mint a Bandit.
A legolcsobb Vara kb. 6-700eft-tol indul, es az egy benzintemeto. Raadasul ne ajanlj mar egy kozel 100LE/100nm/300kg parameterlistaval rendelkezo motort kezdok szamara. Vicces dolgokat tud meg a rutinos csokak szamara is a 1000-es v2.
Daty leírhatnád pár sorban mivel neked volt DL, hogy miben más mit a bandita...A teljesítménybeli különbségre nem vagyok kíváncsi mert azt tudjuk hogy a bandit viszi a pálmát.
Nekem a Dl egy nagyon szép motor!
Sokan mondják h ocsmány, de nekem nagyon bejön, főleg az ezres!
Ez van, a szerelem vak
DL

Bár legalább addig nem látod, amíg ülsz rajta.
Hát...arra sem nagyon beszélnélek rá...
Mint mondottam: DL!
Ha meg sok pénzed van, akkor Varadero.
Éppen ezt mondtam neki én is!
Ezekkel a km és kor paraméterekkel 440 ezer...érdekes .
Azt szoktam mondani anno mikor árultam a régi gépeim, és apám beszólt, hogy hülye vagyok, túl olcsón akarok rajtuk túladni, hogy két fajta ember van, egyik aki eladni akar, a másik meg aki árulni szeret. Ez a jómadár bmw-s az utóbbiba tartozik nálam. Akárhogy is lesem ezt a gépet én 100-al kevesebbért is erősen meggondolnám.
Ja, meg golyóderbi