Most viccelsz csak ugye? Milyenre, melyikre plekora gondolsz ezt egyátalán lehet fúrni? Vagy csak ragasztani? Első kőrben nézek valami sapkát C3 vagy Neotec. Neked mi is volt a problémád a C3-al, ha bővebben kifejtenéd?!
És a plekó? Na,jó...szal nekem az, jó érdekes...Akkor tegyél még rá azt a pici magasítót,azzal meredekebb szöget is beállíthatsz,na meg persze még magasít is.
Sziasztok most jöttem haza Erdélyből és még elindulás élőt feltűnt valami a műszerfalon.... A fordulatszám és a kilométer számláló közt a műanyag burkolat megolvadt. Kint csinált olyat, hogy nem akart beindulni csak az F1 hibajelző villogott aztán többszöri kulcs elforgatása után egyszer csak beindult. Lehet köze a kettőnek egymáshoz?
Az első megoldás egy progressziv rugószett, a második pedig a gumi mintázata.. A nagy Banditok nem szeretik a túrásabb mintázatú gumit.. Ez van..
Nekem a 600-as bandi rázta az elejét, azon Continental gumi volt.
A nagybandi nem rázta, felkerült rá a Michelin pilot power, azzal sem rázta egy darabig, de amikor már elég kopott volt, néha elkezdte rázni.
Most megint új Michelin van rajta, megint nem rázza.
Ha fent van a hátsó doboz, főleg ha súly is van benne, hajlamosabb rá, hogy beszitál.
Nekem a 600-as bandi rázta az elejét, azon Continental gumi volt.
A nagybandi nem rázta, felkerült rá a Michelin pilot power, azzal sem rázta egy darabig, de amikor már elég kopott volt, néha elkezdte rázni.
Most megint új Michelin van rajta, megint nem rázza.
Ha fent van a hátsó doboz, főleg ha súly is van benne, hajlamosabb rá, hogy beszitál.
Jövőre Mariazellbe mennék, csak ott 2 nap pl.
Motozin újságot olvasod?