Sziasztok!
Én is csatlakoztam a banditosok táborához, két hete átvettem a 650-es K7-es gépet és hétvégén hála a jó időnek sikerült az első 500km-t is megtenem vele.
Lenne egy kérdésem is, jobban mondva inkább tanácsra lenne szükségem.
Tanktáskát szeretnék venni és nem tudom eldönteni, hogy a mágneses tanktáska vagy a tankbőr+hevederes tanktáska lenne-e jobb megoldás. Ha valakinek vannak tapasztalatai bármelyik megoldással az legyen olyan jó és ossza meg velem! Előre is köszi!
Helló! Volna egy olyan kérdésem hogy, a Bandit generátora képes-e ellátni még + 2db 55W h3 izzót, ugyanis felszereltem + távolsági fényszórókat. a válaszokat köszönöm.
Hát szerelő nem vagyok, ugyhogy csak alap dolgokat tudok mondani... az biztos ha teheted vigyél magaddal egy szakértőt. Telókon elől hátul megrugózgatod, nagyon ugyse fogod érezni hogy most az gatya vagy sem, nyilván ha egy lökéstöl felkoppan az elég gáz... nézd meg a telószárat mennyire olajos (egyátalán nem szabad az lenni) hogy a szimering ereszti e...láncon látszanak a nyomok, vagy a nyúlás, hogy szakaszos akor csere...gumikat nagyjábol látod... fékeknél ha preciz vagy vigyél magaddal valami mérőt... tolomérő is jo , de azzal nem tudsz csak kb értéket mérni.. a tárcsákra rá van irva mennyi a min méret. betétekhez nagyjábol belátsz kis ledes lámpával , azokon is látszik kbra hogy mennyire kopottak... esés nyomokat keress rajta... árulkodo jelek lábtartó, kormányvég, farok idom, javitott indexek, blokk surolt, kipsz surolt... kérdezz rá hogy hogy smint volt, elektronikát názd rajta végig... lámpa index stb... hogy ne olyan legyen mint simsonon hogy indexelsz jobra, és felvillan a fényszóró végül blokk, az természetes hogy jéghideg blokkal várjanak. Ráteszed a kezed érzed hogy kézmeleg vagy fémhideg... kb olyan 10-15perc alatt lehül kézmelegre. Indulnia hidegen, rövid szivatóval vagy ha jo idő van anélkül kel indulnia egy két tekerésre. és nem nagyon kéne hogy utána leálljon. Hagyjátok pöfögni alapjáraton legalább 2-3percig hogy melegedjen, ha a gazdája elkezdené má járatni az elárulja hogy nem nagyon szerette melegiteni... szal pár perc járás után mikor süt a hűtő, akkor lehet nézni hogy veszi a gázt, kicsiket tépsz rajta, illik egyböl ugrani, és egyböl visszaesni a fordulatnak... amikor alapjáraton pöfög figyeld a hangját és huzd be a kuplungot, mert ha kopott annak is van kis zaja... behuzott kuplungnál lehalkul. Csattogni sok dolog miatt csattoghat... de a banditák alapbol csattogosak, szoval ez lehet becsapós. Ha teheted a kippányt valami rongyal tömd el egy pár másodpercre és halgasd ugy a hangját, kb olyan kell lenni mint egy egyenletesen járó zizegő elektromotor jah edig elfelejtettem persze az alpjáratnak nagyjábol folyamatosnak kell lennie, oramü pontosságot ne várj el, mert olyat nem tudnak a bandit alapjáratok. noh ha már jo sokat pöfögött menny vele egy kört. amire ezalatt figyelj, váltoba van ami csattogos, van ami puha, ne dobálja ki a sebességet, egyböl elkapd az ürest (max egy pár cm elöre hátra tolással állo helyzetbe) menetközbe minden fordulaton jol reagáljon ne dadogjon, torpanjon meg... ha baj van a benzin ellátással, vagy a hengerekkel olyan hangja lesz bizonyos fordulaton, vagy rosz esetben mindig mint egy V2es motornak. Fékeket menetközben is ellenőrizd hogy hogy fognak, meg első fékezésnél figylej akormány csapágyra hogy mikor fékezele nem megy e alád be az elsőkerék. Lassu gurulással közepesen fékezz, nézd hogy nem dobál e a tárcsa nem lüktet a fékkar/pedál. Huzasd meg amenyire a körülmény engedi legalább 120/140ig sokféle fordulatba hogy mindenhol rendben van e a gép, meg mondjuk nézz egy olyat is hogy 6osba olyan 40-50töl huzz egy nyélgázt, és mit reagál. Elvileg szép lassan mély hanggal elkéne érnie a kellő fordulatot 2-3mp alatt... meg persze faggasd ki a tulajt hogy mennyire törödött a motorral...
és végülmiután megvetted, én tanácsolnám a folyékony dolgok cserélyét.. megéri.. olaj, olajszürő, fékolajak, hűtőviz, plusz ránézés után a légszűrő, valamint gyertyák! Ezemk szerintem uj motornál, beazonositatlan tulajtol egyböl csere! Meg ha komolyabb szerviz körül vagy.. egy karbiszinkront is nézethetsz rajta kis használat után, ha bután jár. Asszem ennyi. Ha ezek rendbe vannak véleményem szerint egy fasza mocct vettél!
Noh vége a regénynek, bocs a hosszuságért, aszem leirtam mindent akinek van még ötlete egészitsen ki!
Hali!Én is így voltam mint te!Én főleg a bandit mellett voltam de megláttam egy jó árban lévő zxrt!Meg is néztem,ki is próbáltam!Nála az bántott hogy nagyon sokat pőrgött meg a kis banditnál is,viszont a 400 bandita nagyon jó gép!Igaz lehet nem megy úgy végre mint egy zxr 400 as de lehet nyomatékra van olyan szerintem!Ja és nem pörög annyit,meg nekem nem szipi motor a kawasaki annyira!:DJa!Annak idején mikor motorokat nézegettem akkor olvasgattam kawa ninja fórumokat!Sokan panaszkodtak saját fórumon belűl is a mocira hogy főtengelyesek!Igaz 250 fórumot nézegettem főleg!
néztem bettázásod:D nagyon nagy elmondod hogy mit néznél vagy mit ajánlasz emgnézni mivel csak 125 ös enduroim voltak nem tom mit nézzek egy sor 4 esen:D ilyet hogy gumik állapota felnik állapota akkor fék tárcsák állapota fékpofák állapota lámpák kormány csapágyak de pl első telo nem tom melyik a jó telo melyik a rossz tudom hogy meg kell nyomni hogy ne koppanjoon le akkor láncot meg lánckereket is látom mennyire kopott... tank belseje ha rosdás esetleg megy ilyenek olaj pl ugye az nem látható dzsuvás e a váltóban motoorban meg pláne akkor váltónál hogy jó e most azon én pl csak annyit néznék hogy könynen vált e beinditva... de pl motorhangon nem hallanám hogy ha van vele valami azt tudom ha szar a vezérműlánv akkor nagyon hangosan csattog meg minden de pl kipuffon se tom hogy lehet e valamit hallani vagy a szelepeket lehet e hallani akkor hátsó telót se tudom az meg nekem is alap hogy jéghideg legyen a motor ha odamegyek az már régen rossz ha beindítva várnak...
Jah banditánál nem nagoyn van fúrás faragás... ami olyan az megy alkatrésznek a bontoba. Alkatrész meg van bőven, bontóba, meg ha bemégy egy Suzuki motor márkakereskedéshez, az utolsó csavarig hoznak neked közvetlen japán gyárbol, csak persze olyan áron hogy elhasalsz! :) De nem győzöm hangsujozni, vételnél figyelj oda, mer szar mindenböl akad, ha meg olyat fox ki a gatyád is elviszi!
köszi szépen választ ezen énis agyaltam hogy olyat hogy megkímélt zxr? kb olyan mint a motorozás motor nélkül szóval de a bandittal ugy vagyok hogy tuti van alkatrész meg rosszat én egyszerüen még nem hallottam banditról ilyesmire gondolok mint zxr nél hogy főtengelyes fúrás meg ilyenek...
Azért egy ZXR meg egy Bandita között szerintem elég nagy stilus és teljesitmény külömbségek vannak. Egy amit tudok mondani, és szerintem sokan ezt fogják tenni, hogy 250est ne vegyél semmi féle képpen! Egy azért mert 2hét használat után kevés lesz az ereje, és vágynál egy400asra, meg mert legalább annyi, vagy több lóvé fenttartani, (ugy hogy hamarabb megmurdál) egy 250est mint egy 400ast és akkor már inkább a nagyobb! Én merem ajánlani a 400as banditát, igaz ZXRem még sose volt :D biztos hogy mutherfuckeres a porszivócsöves teknika :D de én imádom a banditomat is.... hoszu, és rövid távon is. Csak vásárlásnál figyelj nagyon oda. Sztem előbb fox ki egy jobb álapotu banditot, mint egy jo ZXRt... mert azt arra találták ki h csapjad ba..szad..és a kedves tulajok csapják is neki rendesen! Habár az árkülömbésgeket nem vágom, de sztem nagyjábol egy áru és akkor inkább bandita! Aszem ennyi!
banditások pls segítsetek eldönteni miylen moccot vegyek mert én napi kb 3 órán át gondolkodom de másnap mindig ugyanott kezdem...... msot nyomom az a korlátozottat szóval csak 25kw csak annyira jó lenne 400 as vas azok csak nem pörögnek annyit meg nyomtékosak de rettegni se akarok hogy minden rendőr beleköt 400 as zxr nagyon tetszik meg azse lenne baj végülis hogy kényelmetlen mert kb minden másnap szeretnék itt a környéken moccozni meg majd ahogy a pénztárcám engedi de ha úgy döntök akkor akár mátra bükk akármilyen túrára is menni akkor se legyen kényelmetlen (nagyon) ezért filozok zxr 400 zxr 250 bandit 250 és 400 köözött
400 ninja alig van szóval nem valószínű hogy az lessz de sztem kb bandit is azt tudja gyorsulásba meg erőbe csak hogy mennyire morcik érte a rendőrök.... ninja van 2-3 db ami nagyons zép a neten:P bandit meg vagy 10 15 ..:S és nem tudok dönteni..:(:(:(:(:(
Ha ez van a forgalmijában, akkor lehetséges, de gyanítom ez Japán belpiacos lehetett.
Én 12X is meggondolnám, hogy megvegyem.
A zsaruk pedig nem elnézőek, pont erre utaznak!
Jogsi, aztán moci! Így jobban megéri, mintha 1-2év múlva nagyobbra cserélnéd + még 30-150e lehetséges bünti és eltiltás.
nekem is tervben van, hogy a fülest levágom és egy sima fülbedugós füllhalgatót teszek rá.
Az ALAN-nél ez bevált...... mert
1., hallom
2., nem kell állandóan szórakozni a fülessel mikor felveszem a bukót
Szevasztok
Keresnék 06-os 1200-es banditára doboztartó konzolt és dobozt jó áron.Ha van valakinek vagy tudtok valahol(nem márkakernél) légyszíves írjatok ide vagy elefantszar@freemail.hu.Előre is köszi.
Vasárnap teszteltük a LIDL-es átbeszélőt. 100km/h-nál éppen csak érthető túraplexi mögött. A nagyobb gond hogy 50km után már iszonyatosan nyomta a fülünket. Hazafele már fel se vettük. Akérdés az hogy esetleg gége mikrofonnal meg sima fülhallgatóval mi a helyzet.
Az ALAN rádiom nekem is jó 140nél is! Letesztelve......
De most a kis PICI átbeszélőről dumálunk itt ami most volt akcióban a LIDL-be....nekem meg már 2-3 éve megvan a LOUISból......
Az biza 60-70-nél véges volt, mert a motor olyan interferenciát csinál fölötte hogy az csak na........amugy sokan épp ezért panaszkodtak is rá.
A bandit viszont ugye egyenletesebb és ugye sor4..... vagyis itt már nincs zakatoló mellékhang.......
De ki fog derülni, mert a lánykámat feldobom magam mögé és irány valamelyik délután a környék.......
Én is csatlakoztam a banditosok táborához, két hete átvettem a 650-es K7-es gépet és hétvégén hála a jó időnek sikerült az első 500km-t is megtenem vele.
Lenne egy kérdésem is, jobban mondva inkább tanácsra lenne szükségem.
Tanktáskát szeretnék venni és nem tudom eldönteni, hogy a mágneses tanktáska vagy a tankbőr+hevederes tanktáska lenne-e jobb megoldás. Ha valakinek vannak tapasztalatai bármelyik megoldással az legyen olyan jó és ossza meg velem! Előre is köszi!
Az ágyúra?
Hát szerelő nem vagyok, ugyhogy csak alap dolgokat tudok mondani... az biztos ha teheted vigyél magaddal egy szakértőt. Telókon elől hátul megrugózgatod, nagyon ugyse fogod érezni hogy most az gatya vagy sem, nyilván ha egy lökéstöl felkoppan az elég gáz... nézd meg a telószárat mennyire olajos (egyátalán nem szabad az lenni) hogy a szimering ereszti e...láncon látszanak a nyomok, vagy a nyúlás, hogy szakaszos akor csere...gumikat nagyjábol látod... fékeknél ha preciz vagy vigyél magaddal valami mérőt... tolomérő is jo , de azzal nem tudsz csak kb értéket mérni.. a tárcsákra rá van irva mennyi a min méret. betétekhez nagyjábol belátsz kis ledes lámpával , azokon is látszik kbra hogy mennyire kopottak... esés nyomokat keress rajta... árulkodo jelek lábtartó, kormányvég, farok idom, javitott indexek, blokk surolt, kipsz surolt... kérdezz rá hogy hogy smint volt, elektronikát názd rajta végig... lámpa index stb... hogy ne olyan legyen mint simsonon hogy indexelsz jobra, és felvillan a fényszóró végül blokk, az természetes hogy jéghideg blokkal várjanak. Ráteszed a kezed érzed hogy kézmeleg vagy fémhideg... kb olyan 10-15perc alatt lehül kézmelegre. Indulnia hidegen, rövid szivatóval vagy ha jo idő van anélkül kel indulnia egy két tekerésre. és nem nagyon kéne hogy utána leálljon. Hagyjátok pöfögni alapjáraton legalább 2-3percig hogy melegedjen, ha a gazdája elkezdené má járatni az elárulja hogy nem nagyon szerette melegiteni... szal pár perc járás után mikor süt a hűtő, akkor lehet nézni hogy veszi a gázt, kicsiket tépsz rajta, illik egyböl ugrani, és egyböl visszaesni a fordulatnak... amikor alapjáraton pöfög figyeld a hangját és huzd be a kuplungot, mert ha kopott annak is van kis zaja... behuzott kuplungnál lehalkul. Csattogni sok dolog miatt csattoghat... de a banditák alapbol csattogosak, szoval ez lehet becsapós. Ha teheted a kippányt valami rongyal tömd el egy pár másodpercre és halgasd ugy a hangját, kb olyan kell lenni mint egy egyenletesen járó zizegő elektromotor jah edig elfelejtettem persze az alpjáratnak nagyjábol folyamatosnak kell lennie, oramü pontosságot ne várj el, mert olyat nem tudnak a bandit alapjáratok. noh ha már jo sokat pöfögött menny vele egy kört. amire ezalatt figyelj, váltoba van ami csattogos, van ami puha, ne dobálja ki a sebességet, egyböl elkapd az ürest (max egy pár cm elöre hátra tolással állo helyzetbe) menetközbe minden fordulaton jol reagáljon ne dadogjon, torpanjon meg... ha baj van a benzin ellátással, vagy a hengerekkel olyan hangja lesz bizonyos fordulaton, vagy rosz esetben mindig mint egy V2es motornak. Fékeket menetközben is ellenőrizd hogy hogy fognak, meg első fékezésnél figylej akormány csapágyra hogy mikor fékezele nem megy e alád be az elsőkerék. Lassu gurulással közepesen fékezz, nézd hogy nem dobál e a tárcsa nem lüktet a fékkar/pedál. Huzasd meg amenyire a körülmény engedi legalább 120/140ig sokféle fordulatba hogy mindenhol rendben van e a gép, meg mondjuk nézz egy olyat is hogy 6osba olyan 40-50töl huzz egy nyélgázt, és mit reagál. Elvileg szép lassan mély hanggal elkéne érnie a kellő fordulatot 2-3mp alatt... meg persze faggasd ki a tulajt hogy mennyire törödött a motorral...
és végülmiután megvetted, én tanácsolnám a folyékony dolgok cserélyét.. megéri.. olaj, olajszürő, fékolajak, hűtőviz, plusz ránézés után a légszűrő, valamint gyertyák! Ezemk szerintem uj motornál, beazonositatlan tulajtol egyböl csere! Meg ha komolyabb szerviz körül vagy.. egy karbiszinkront is nézethetsz rajta kis használat után, ha bután jár. Asszem ennyi. Ha ezek rendbe vannak véleményem szerint egy fasza mocct vettél!
Noh vége a regénynek, bocs a hosszuságért, aszem leirtam mindent akinek van még ötlete egészitsen ki!
csizmi: ok várom :D habár már elis felejtettem!
ÜDv
üdv
Azért egy ZXR meg egy Bandita között szerintem elég nagy stilus és teljesitmény külömbségek vannak. Egy amit tudok mondani, és szerintem sokan ezt fogják tenni, hogy 250est ne vegyél semmi féle képpen! Egy azért mert 2hét használat után kevés lesz az ereje, és vágynál egy400asra, meg mert legalább annyi, vagy több lóvé fenttartani, (ugy hogy hamarabb megmurdál) egy 250est mint egy 400ast és akkor már inkább a nagyobb! Én merem ajánlani a 400as banditát, igaz ZXRem még sose volt :D biztos hogy mutherfuckeres a porszivócsöves teknika :D de én imádom a banditomat is.... hoszu, és rövid távon is. Csak vásárlásnál figyelj nagyon oda. Sztem előbb fox ki egy jobb álapotu banditot, mint egy jo ZXRt... mert azt arra találták ki h csapjad ba..szad..és a kedves tulajok csapják is neki rendesen! Habár az árkülömbésgeket nem vágom, de sztem nagyjábol egy áru és akkor inkább bandita! Aszem ennyi!
üdv
400 ninja alig van szóval nem valószínű hogy az lessz de sztem kb bandit is azt tudja gyorsulásba meg erőbe csak hogy mennyire morcik érte a rendőrök.... ninja van 2-3 db ami nagyons zép a neten:P bandit meg vagy 10 15 ..:S és nem tudok dönteni..:(:(:(:(:(
ami kevesebb annak is csak a forgalmijában van kevesebb írva, az is 45lovas...kivéve az újabb generáció, az olyan 40lóerő körül van
amennyire én tudom
Én 12X is meggondolnám, hogy megvegyem.
A zsaruk pedig nem elnézőek, pont erre utaznak!
Jogsi, aztán moci! Így jobban megéri, mintha 1-2év múlva nagyobbra cserélnéd + még 30-150e lehetséges bünti és eltiltás.
Létezhet olyan hogy 1 Bandit ami 250es 33kW legyen?
25kW-helyett 33kW, rendőr ilyenért mennyire elnéző feltéve hogy A-korl. van csak?
nekem is tervben van, hogy a fülest levágom és egy sima fülbedugós füllhalgatót teszek rá.
Az ALAN-nél ez bevált...... mert
1., hallom
2., nem kell állandóan szórakozni a fülessel mikor felveszem a bukót
Keresnék 06-os 1200-es banditára doboztartó konzolt és dobozt jó áron.Ha van valakinek vagy tudtok valahol(nem márkakernél) légyszíves írjatok ide vagy elefantszar@freemail.hu.Előre is köszi.
lehet hogy másról beszélünk!
Az ALAN rádiom nekem is jó 140nél is! Letesztelve......
De most a kis PICI átbeszélőről dumálunk itt ami most volt akcióban a LIDL-be....nekem meg már 2-3 éve megvan a LOUISból......
Az biza 60-70-nél véges volt, mert a motor olyan interferenciát csinál fölötte hogy az csak na........amugy sokan épp ezért panaszkodtak is rá.
A bandit viszont ugye egyenletesebb és ugye sor4..... vagyis itt már nincs zakatoló mellékhang.......
De ki fog derülni, mert a lánykámat feldobom magam mögé és irány valamelyik délután a környék.......
GS500- am van NOLAN N102 a bukóm 120-ig vígan telefonálok! ( nuku szélvédelem)
Hápi
mire gondolsz a 4lánc alatt?
Tudtad, hogy összesen 4 lánc van rajta?