Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Huhhh...
Tudomásom szerint amelyikben csak 14.000 km van, az 2002-es évjáratú...
Van egy rossz hírem a barátaidnak(meg neked, mint főszerelőnek ). Mikor hallottam bbobszi széthullott váltójáról, kutatni kezdtem, mert hazai fórumunkon is volt ilyen. Nos, egyedül a K3 évjáratnál fordulnak elő megellett váltók, 40 környékén pusztulnak ki erős zúgás közepette. 4 motorról tudok, ami ebben szenvedett, van 1-2 ugyanebből az évjáratból, amiben viszont 70ezer alatt sem jött elő semmi. Szóval készüljetek lélekben...
A hétvégi túrán voltunk a barátokkal. Kettőjük a 1200-es Banditot üzi. Az egykora születésü gépek 2003-ban látták meg a napvilágot. Az egyiknben ~14000 km van (sokáig nem volt gazdája), ez átesett egy karbiszikronon, behangoláson, sportlégszűrőt , nyitott dobot, és egy környezetvédelmi kiiktatást kapot. Hagy másik barátom is meggyőződjön ezen előnyökről , cseréltek néhány kanyar elejéig. A másik gép ~30000km táján jár, de réjöttek hogy ennel bizony nagyon taknyos a hátsó fútóműve mikor visszacserélték a gépeket. Volt Banditás társunk idézett is rögtön egy cikket arról , mi szerint nem ritka a hátsó rugóstag elfáradása...
Így gyorsan orvosoltuk a problémát, és a hetekben eladot banditból kimentett Wibers rúgóstaggal adtunk életet újra betegnek.
Ez már igen jól teljesített elöző helyén , elöző gazdája igencsak meg volt vele elégedve.
egyedül nekem nem tetszett a dolog mert most szereltem harmadszor ezt a cuccot!
A plexi totál bevizsgáztatva:-))))
9500......6-ba........(számold ki:-)......szóval kényelmesen ülök egyenesen.....Nem hajolgatok sehova:-)))))
Természetesen a vastagsága miatt van egy kis vetemedése itt már, de ugye le lesz cserélve 2-3-4mm-resre........

Szóval csak ajánlani tudom

Bár Te férfi vagy és küzdesz a széllel
az sx egy vadállat de kellett a 250 es.. mert a 125 öst szarráhalytottam
de élvezem h nem kell 2x is meggondolnom azt h előzzek e mert van benne powaa
lightos túl egyenletes.... már várom a nyarat h végre betolhassam mellé az új sx250 et
Jó, az lc4 túl bitang lett volna kezdésnek:)
A bandit milyen az sx után?
hát igen. Bár a drz az inkább ilyen kirándulómotorpótló sm. Ha supermoto akkor én tuti KTM lc4 et vennék mondjuk kicsit elfogult vagyok a labancok javára

japán gépekkel egy bajom van. Ha javítani kell van 1-2 beteg megoldás a motorjaikon amibe bele tudnék kötni. pl h kurvazsufin rakják össze a vasakat és alig lehet hozzáférni anélkül a motorhoz h le ne kelljen bontani a motor több részét.
Köszönöm ismét Bazsi,olvastam!
Hosszú egyenes szakaszokon lehet érezni, h gyengébb. 30-50km után kezdem érezni a fenekem az ülés miatt, de ez így van a banditon is. Az tuti, h nem száguldozásra, v túrázásra van kitalálva, letépi a szél a fejem. Kéne egy könnyebb bukó:) Forgalomban jól lehet vele közlekedni, mert elég magas, van kilátás:)
Viszont nagyon nyomatékos. Kanyargós úton meg leírhatatlan, h mennyivel jobb, pedig "csak" kb 40kiloval könnyebb, mint a bandit. Nagyon könnyen lehet döntögetni, a tudás hamarabb fogy el, mint a gumi. A Pilisben gyorsabban megyek vele, mint a bandittal, és mégis van hátul 1cm rinya. A banditon meg nem volt semmi.
A fék nagyon fog.
Ennyi Imádom
Lécci
Valami élménybeszámoló, hogy megy a bandithoz képest, kényelem, fordulás, gumi, bármi.....
Bocccsánat, h nem szóltam
A bandit szezonra felkészítve eladó!
Egy olyant kérdeznék a hozzáértőktől, hogy a Motorex nevezetű olajakkal van-e valakinek tapasztalata? Főleg azért kérdeném mert eddig megrögzött Castrolos voltam, illetve vagyok, de nagyon sok jót hallottam az említett márkáról.

Motorex olajok

Főleg a Top Speed T4, amiben kiemeleik a kuplungra való jótékony hatását. Mivel az új vizesBanditok gyártástechnológiája már a legkorszerűbbek közé tartozik, és ebben a Castrol már bizonyított, de a Motorex termékleírása és árfekvése nagyon csábító. 2400-2500 ft körül kapnám literjét.

Szóval ha valakinek van tapasztalata, kiváncsian várom.
MIIII? Van már Drz és nem is szólsz?
Igen, 400as, 97es, de megnéztem és a felni '95ös, és bele van ütve, h 4coll.
150es a gyári gumimérete egyébként. Ha annál vastagabbat szeretnél, akkor kellhet az 5ös felni. De nekem a drz-n már a 150esbe is beleér a lánc.
Köszi Bazsi,rendes vagy
Még azt szeretném kérdezni,hogy a tiéd mikori évjárat?Meg ez 400-as?És tényleg nincs beleírva a felni mérete?
Mert aminek a kerekét én kérdeztem,az 94-es 400-as és a faszi 120mm-nek mérte széltében a felnit.Abból ha én az anyagvastagságot leveszem kb. 4 coll-ra jön ki
Most akkor hogyan tovább?
Köszi előre is ha tudsz még ebben segíteni.
Csere nem érdekel valakit ? zzr1100 1200 banditra
elöl:3,5coll, hátul 4,7-re jön ki, azt lehet, h elmértem.
Sziasztok!
Segítséget kérnék.GSF400-nak hány coll szélesek a kerekei?Ha valaki tudja,írjon légyszi!
Köszi előre is!
G.
Help!
bandit 600 tól keresek oldaldeknit baloldalit.....
30 901 2234
No igen:-))))


Ellenben a vesédig nem ér le, És nekem az fázik..........

Amugy nekem elég hosszú volt..........de ha nem lenne, akkor ugye már csak ki kell cserélni, vagy beletoldani és kész is..............
A plekó jól viszgázott az évadnyitónkon:-))))) Volt 1-2 szakasz ahol igen csak TESZTELÉS alatt állt:-))))
Milyen kormánysúlyt használtok? A gyári nem akar belemenni.