Köszönöm Blue-nak, Tangerinnek és K.Istvánnak, hogy megosztották velem a tapasztalataikat és próbáltak hozzáértőt faragni belőlem. Ezen tudással felvértezve -amint megjönnek a cuccok- nekiállok és kibelelem a gengsztert.
Majd beszámolok róla mi lett az eredmény!
Üdv.: Tibi
Szerintem jók lettek a pólók. Jó a minősége és minőségi a munka is rajta. Tudom ajánlani mindenkinek!
Nekem egy gondom van vele, hogy egy számmal talán lehetett volna nagyobbat rendelnem, de nem vészes így is tudom hordani.
Azóta én rendeltem a Pólómestertől egy saját dizájnosat, amin hátul csak a Bandit felirat van nagyban, elől bal oldalon szintén van egy kisebb Bandit felirat. Nameg egy baseball sapkát természetesen Banditost! András nagyon korrekt üzletember, mindent gyorsan és nagyszerű minőségben készített el.
Röviden ennyi! Üdv.: Tibi
Érzékszerveim észlelték, szaktanácsban nincs hiány, most már minden csak rajtad múlik!
Mivel a tapasztalataim frissek , a következökre ügyelj még . Érdemes rugóstag felső csavarját elsőnek kiszedni, utánna az alját, majd a libikóka másik végén a csavart. ekkor olyan helyzetbe tudod emelni a lengővillát , hogy a kifér a rugóstag. utánna bonthatod ki a lengővillát. Ezt nem fogod tudni messzire vinni, ha rajtahagyod a fékcsövet, mert azt akkor szét kéne kötni. Mind a lengővilla mind a hiba tűgörgős csapágyazású. Ezeket ki kell törölni, akár kimosni, bár ez igen macerás, a kifényesedések beverődések mértékét a csapokon, tengelyeken. Ilyen biztos lesz rajta, némileg mérlegelni kell majd hogy mit bír ki még így addig még fel nem újítod. Ez igazából egy állapotfelmérés. csak jó tudni róla. Utánna jó vastagon teletömni zsirral minden egyes csapágyat. A tömítéseket is érdemes csapágyakon és mellettük ellenőrizni, és igen óvatossan bánni vele, mert ezek a csapágyak a görgők kis átmérője miatt igen érzékenyek a piszokra, és a felületi egyenletlenségekre.
érdemes tovább ilyankor kihámozni a gépet a láncspray lerakodott trutymójából is. ebben egy kis gázolaj nagy segítsét ad...
Mindent el lehet b@szni.
Fő dolgok: nyomatékkulcs, szervizkönyv, és tisztaság. Esetleg fényképezőgép.
Nem mindegy a szétszerelési sorrend, mert elő van feszítve a teló, nehogy orrbaverjen.
A szervizkönyvben le van írva a megfelelő sorrend.
Ki kell venni a himbát és a telót is. A telót ne próbáld meg szétszedni.
Előtte jól mosd meg a mocit, főleg azon a részen. Figyelj a hézagoló alátétekre, hogy ne maradjon ki, és ugyanoda kerüljön vissza.
Kicsit nehezebb összerakni, mint szétszedni, főleg egyedül.
Mielőtt szétszednéd, először lazítsd meg az első lánckerék anyáját (ha nincs légkulcsod), nekem nagyon nehezen jött le.
Ne paráz!
A lényeg hogy ami kijött, az menjen is vissza ugyan abba a sorrendbe.........
Fő gond hozzá, hogy biza 1-2 dolog 2 emberes..................és csak jó szerszámokkal állj neki!
Én is féltem nekiesni.....épp a Te okaid félelmeid miatt.........de semmi gond nem volt
Én nyáron kaptam szét a Gs seggét szintén Lánc csere miatt, mert végtelenitett láncot tettem fel....és ahoz ugye bomba:-)
Ha szétszedted akkor továbbá érdemes (és majdnem kötelező) bezsírozni, megpucolni mindent.......
Ha a karban szintén sikcsapágyak vannak arra meg rohadt mód figyelj!
dlaci neked is 600 as 25 kw azt nemis tudtam rendőrrel taliztál már vagy meg még nem állítottak a vassal láttam egy moccot kiskunfélegyházán de nem mertem ilyesmire gondolni se a 400 as is elég necces nem? nem hogy a600 as?
Csak reméltem, hogy nincs mondjuk beleragasztva.
Még annyit kérdeznék, ha szedtetek szét már hátsó futóművet, hogy nem lehet semmit elállítani, elkavarni benne ugye? Csak kijön a tengely és kész, semmi excenter vagy ilyesmi nincs benne. Ugyanoda kerül vissza ha bedugom és kész. Tehát semmi komoly szaktudást, célszerszámot nem igényel? Mer' akkor nekifogok ám!
Sziasztok!
K.Istvántól kérdezném.
A hátsórész szétszedéséhez készülődök, mert úgy néz ki a jövő hét elején lesz új lánc, lánckerék meg egyébb nyalánkságok. Nézegettem, hogyan lehet kiszedni azt a nagy fényes dugót oldalt, a himbatengely csavarjának a takaróját.
Nem akarom széttörni.
Légyszives áruld már el, hogyan jön ki!?
Sapi milyen?
Én is csináltattam vele:-) van minden fajtám.-)
Amugy tényleg korrekt a csóka - ezért is dolgoztatom vele
Ezt rábizom az öcsémre , a családban Ő a "csöves"!
itt jóminőségű és olcsó órákat találsz
Majd beszámolok róla mi lett az eredmény!
Üdv.: Tibi
Szerintem jók lettek a pólók. Jó a minősége és minőségi a munka is rajta. Tudom ajánlani mindenkinek!
Nekem egy gondom van vele, hogy egy számmal talán lehetett volna nagyobbat rendelnem, de nem vészes így is tudom hordani.
Azóta én rendeltem a Pólómestertől egy saját dizájnosat, amin hátul csak a Bandit felirat van nagyban, elől bal oldalon szintén van egy kisebb Bandit felirat. Nameg egy baseball sapkát természetesen Banditost! András nagyon korrekt üzletember, mindent gyorsan és nagyszerű minőségben készített el.
Röviden ennyi! Üdv.: Tibi
Mivel a tapasztalataim frissek , a következökre ügyelj még . Érdemes rugóstag felső csavarját elsőnek kiszedni, utánna az alját, majd a libikóka másik végén a csavart. ekkor olyan helyzetbe tudod emelni a lengővillát , hogy a kifér a rugóstag. utánna bonthatod ki a lengővillát. Ezt nem fogod tudni messzire vinni, ha rajtahagyod a fékcsövet, mert azt akkor szét kéne kötni. Mind a lengővilla mind a hiba tűgörgős csapágyazású. Ezeket ki kell törölni, akár kimosni, bár ez igen macerás, a kifényesedések beverődések mértékét a csapokon, tengelyeken. Ilyen biztos lesz rajta, némileg mérlegelni kell majd hogy mit bír ki még így addig még fel nem újítod. Ez igazából egy állapotfelmérés. csak jó tudni róla. Utánna jó vastagon teletömni zsirral minden egyes csapágyat. A tömítéseket is érdemes csapágyakon és mellettük ellenőrizni, és igen óvatossan bánni vele, mert ezek a csapágyak a görgők kis átmérője miatt igen érzékenyek a piszokra, és a felületi egyenletlenségekre.
érdemes tovább ilyankor kihámozni a gépet a láncspray lerakodott trutymójából is. ebben egy kis gázolaj nagy segítsét ad...
Fő dolgok: nyomatékkulcs, szervizkönyv, és tisztaság. Esetleg fényképezőgép.
Nem mindegy a szétszerelési sorrend, mert elő van feszítve a teló, nehogy orrbaverjen.
A szervizkönyvben le van írva a megfelelő sorrend.
Ki kell venni a himbát és a telót is. A telót ne próbáld meg szétszedni.
Előtte jól mosd meg a mocit, főleg azon a részen. Figyelj a hézagoló alátétekre, hogy ne maradjon ki, és ugyanoda kerüljön vissza.
Kicsit nehezebb összerakni, mint szétszedni, főleg egyedül.
Mielőtt szétszednéd, először lazítsd meg az első lánckerék anyáját (ha nincs légkulcsod), nekem nagyon nehezen jött le.
Amugy jók lettek a pólók? Nyilatkoz légyszives, hogy lássák a többiek is...........
Ne paráz!
A lényeg hogy ami kijött, az menjen is vissza ugyan abba a sorrendbe.........
Fő gond hozzá, hogy biza 1-2 dolog 2 emberes..................és csak jó szerszámokkal állj neki!
Én is féltem nekiesni.....épp a Te okaid félelmeid miatt.........de semmi gond nem volt
Én nyáron kaptam szét a Gs seggét szintén Lánc csere miatt, mert végtelenitett láncot tettem fel....és ahoz ugye bomba:-)
Ha szétszedted akkor továbbá érdemes (és majdnem kötelező) bezsírozni, megpucolni mindent.......
Ha a karban szintén sikcsapágyak vannak arra meg rohadt mód figyelj!
Csak reméltem, hogy nincs mondjuk beleragasztva.
Még annyit kérdeznék, ha szedtetek szét már hátsó futóművet, hogy nem lehet semmit elállítani, elkavarni benne ugye? Csak kijön a tengely és kész, semmi excenter vagy ilyesmi nincs benne. Ugyanoda kerül vissza ha bedugom és kész. Tehát semmi komoly szaktudást, célszerszámot nem igényel? Mer' akkor nekifogok ám!
Köszönettel: Tibi
énis ilyet szeretnék kifogni...
K.Istvántól kérdezném.
A hátsórész szétszedéséhez készülődök, mert úgy néz ki a jövő hét elején lesz új lánc, lánckerék meg egyébb nyalánkságok. Nézegettem, hogyan lehet kiszedni azt a nagy fényes dugót oldalt, a himbatengely csavarjának a takaróját.
Nem akarom széttörni.
Légyszives áruld már el, hogyan jön ki!?
Előre is köszi! Tibi