Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na nekem az van vele hogy,a múltkorában elvittem egy szerelőhöz vezérmű lánc cserére és mikor elhoztam mentem vele egy kört és állandóan szarakodott!nem volt rajta alapjárat vagy nagyon magas volt rajta!visszavittem!kiderűlt hogy be volt ragadva a szivató!Azelőtt soha sem csinált ilyet!Megint elhoztam aztán 1 kör után megint elkezdett szarakodni!4 ezres fordulatnál dadogott aztán olyan lett a hangja mint egy 1 hengeres motornak!Vissza vittem és mondta hogy szarakodott benne 2 gyertya!:)Most megint elhoztam!kerűltem vele tagnap 1 kőrt,éreztem ,hogy nem megy úgy ahogy ment,aztán megcsapattam a város szélén és 4.ben kb 10 ezres fordulatnál egyszerűen mintha a dugók beragadtak volna,a fordulatszám elkezdett ugrálni össze-vissza!,aztán leált!Ujraindítottam és megint 1 hengeres hangja lett és épp hogy haza tudtam vele jönni!Tiszta pipa vagyok!Ilyet soha nem csinát előtte és nem is hajtottam!:(
Kösz!
Hideg ellen be lehet öltözni, csak legyen száraz az út.
Csizmisa, mi a baja a mocinak? Nekem oylat csinált, h menet közben behalt egy henger, kiszedtem a gyertyát megtöröltem és ment. Kiderült, h a mosóban beázott. 3 hengerrel úgy ment kb, mint egy 2T power szelep nélkül.
koponyeg.hu szerint nem túl jók a kilátások
grat a mocihoz!:DAz ennyémmel most nem tom mi van!Ma kerűltem vele 1 kőrt és beadta a kulcsot!Alig bírtam vele hazajönni!tiszta pipa vagyok!:(Pedig ma raktam fel rá a matricákat is!nagyon zsírúl néz ki!
Hét közepén, ha száraz lesz az út, akkor megyek. Mindenképp szólok. Első kört addig nyomtam, ahol el lehet menni Esztergom felé, de ott már átfoyás meg hó volt, Pilisszentkeresztig viszont igazán jó idő volt, mentem vagy 10 kört, persze csak óvatosan (kb 1,5 cm majrécsík maradt)
Grat a mocihoz!
Az első képen még nem volt valami jó az idő
Legközelebb szólj, ha mész
Hali!
Ma felavattam a Bandit utódját , igen frankó idő volt Dobogókő környékén. Itt van 1-2 kép.
A Bandit roncsa eladó, 95 ropi, ha vkit érdekelne, hanem a biztosító viszi 30 nap után.
Szia . Igen 60. csak a dobozokra értendő,kellene a konzol is .Lehet,hogy a barátomnak meg pont az maradt meg mert még anno egyszerre vettük de ö a dobozokat már eladta a mocival együtt a konzolt ha jól emlékszem nem de meg tudom kérdezni ha érdekel. Üdv: Szabi
Az én 2004-esem 100-200 közötti tépéskor volt 5,7 ,de általában 120-140 között mentem a legtöbbet.
Érdekel a doboz.
Mail:kazam@citromail.hu
pontosan.. az én 400 asom is benyel ennyit... bár én elég dinamikusan megyek
Köszi szépen! Színe elvileg a gyári, bár szerintem a váztól egy halvány árnyalattal elüt! Már egyre jobban hozzááll, elvileg első 2-3 hétben változik a szín amit frissen fényeztek. Mostmár kb. 2. hetes lehet...
Nem régen voltunk egy balatoni körbeguruláson vagy 30-an. Mivel nem száguldozásrol hanem túrárol volt szó, mindenki meglepődve tapasztalt olyan fogyasztásokat melyeket soha máskor. Siófok volt a kiindulás és az érkezés. Siófokra menet közepes tempó (80-120), a balcsi kerülés kimondottan túra (50-100), hazafelé félerőltetett tempó (90-160). A vizes 650-esem 2 személlyel ezen az 500 km-res guruláson 4,8 L-t produkált. Azthiszem ez elég baráti. 4000 km felett van kicsivel a mocim.
Hallod, nagyon polír a géped! Gyönyörű a színe is. jóféle
Hát Srácok, pedig a 400 as Bandita tud sokat enni... Enyém ha mátrázok 8 liter is lemegy a torkán...
egyébként valóban 6-7 max vegyes hazsnálatban...
Egyébként teljesen végeztem a felújjítással. ami kopik és illik cserélni az mind le lett cserélve, friss festés, polírozások, meg sok törött cucc volt, az mind újra lett cserélve.
A 7 liter az nem alap, mindent megpróbálok betartani ( ) fogyasztás, hanem szerpentinezős, gyorsulgatós tempó eredménye. Amúgy nekem 6-tal elment, de akkor csak szó szerint nézelődős kiránduló tempó volt.
Hú, ennyit jelent egy karbiszinkron? Az enyém is 400v, nagyon szépen jár de még mióta nálam van nem vittem el. Azóta pedig lett rá téve egy nyitott Martin is. akkor szorgalmazni fogom a dolgot. :-)
Passz......a GS.-emnél mondtak 100.000-120.000-ret..........
Szerintem a mostani (igaz ugye vízes az enyém) ennyit el fog menni alapban...............

A Gs-be 68000 volt és ZÉRÓ belepiszkállás.............Most nem tudom mennyi lehet benne hiszen szeptemberben adtam el - de a tulaj szerintem már belecvsavart pár ezrest............
Szerintem a 7 Lityka akkor is brutál sok.......................


Pár gép amit ismerek

CBF250 = 3-4L
Gs500 = 3-6L (a nagy átlag 4,5L)
Bandit 650 = 5L........nekem ez még nem sikerült:-))))
Busa = 6-10L
Gold Wing 1500 = 7-12L



Szóval nem akarom (nem szeretném:-) elhinni hogy egy jó állapotba lévő 400as Bandit normál (0-110) közt 7L-es alappal közlekedik
Ha egyesben tiltáson msz, akkor 100-t se
Mennyi km-tert megy el egy Suzuki Bandit 650S motorja hozzá nyúlás nélkül?
hali skacok! nem tudom merre milyen az idő? mi felénk szar esős .az ünnepek alatt azt terveztem,hogy ha kicsit is de rákéne ülni a gepárd ra. de már látom,hogy semmi nem lessz belőle . mindenkinek jó locsolkódást! hali! esetleg ezzel lehetne most mocizni.
Ööö...
Nekem a 400-asom fogyasztása volt vagy 7 lityka százon, elég gyakran tankoltam, 2 hete voltunk karbiszinkronon, azóta (kis túlzással) meg se mozdul az üzemanyagmutató . A szerelő szerint a kisköbcentis gépek bizony megérzik még azt is ha rájuk lehelsz, azt állíthatod megint. Meg ugye a kisbanditák nem erre az éghajlatra lettek kalibrálva. A másik meg hogy eeeszméletlen hangja lett a kicsikémnek
600-ásnál?


Nekem a friss mérések alapján:
Csoportos guriga: 0-110 = 5,1
Erik64 ugyan ekkor valami 4,7-et tankolt

Ha meg egyedül járkálok....pályázok is......akkor olyan 6-6,2

A kollegám meg a legtöbb amit eddig tankolt az valami 5,4 volt......pedig is cibbálja.......

Szóval nagyon sokat számít a gázkar - és a váltó
Az az öt az jó 6,5-7-nek is, max, ha mindenhol mindnet betartasz, akkor lesz 6 alatt.