Namármost:-)
Nekem van egy nagy tanktáskám (duplázható)....az rá se fér a Banditára.....mivel a kormány beleakad és biza vagy inditózok, vagy dudálok.......
Nekem egy kis MotoDetail táskám van, azt is csak forditva tudom rátenni.......
A műbőr 2500-3500ft-ét kapható és abból kb fél méter kell (de ugye 1m-ert venned kell, ami 140 széles)
Varrónőt találsz magadnak, vele megbeszéled az anyagiakat
Köszi a válaszokat!
A tankbőrös megoldás tetszik és biztos jobban is védi a fényezést, de mivel én nem hinném hogy nekiállok varrogatni , meg ugye a bőr+táska párszor többe kerül a mágneses megoldásnál, lehet hogy marad az utóbbi, na de majd fizu után kikalkulálom hogy áll a kassza.
Nekem a DÖG előtt volt pár mocim, és biza mindegyiket karcolgatta a tanktáska.......
A GS-re csináltattam tankvédő matricát, a banditra meg kreáltam tankbőrt.......
Mindkettő Olcsóbb mint egy fényezés.................
A matricát a BlueDigital csinálkta 6500-ért
A "bőrt" meg magamnak csináltam Full költséggel számolva kb 5000-ért
Helló,nem tudja vki,hogy szélesebb túraulés 650-es bandithoz létezik-e?Vagy gyárt vki ilyet esetleg?Nekem már 100 km után kezd fájni az alfelem,de lehet,hogy papírkutya vagyok....
Szevasztok szeretnék kérni egy kis segítséget.Remélem tudtok nekem segíteni.A Suzuki Bandit 600 N változatnak a műszaki adatai érdekelnének.Hány Le,hány KW mekkora a tömege kb ezek érdekelnének.Mi a véleményetek az N változatu 600 Banditról.
Válaszotokat előre is köszönöm.Mindenkinek széles utat és telitankot.
hát épp azért választottam a Gpz-t, mert "kevés henger, kevés szelep".. és ha kell valami alkatrész, németből viszonylag olcsón lehet kapni szerintem, mert ott ez elég elterjedt gép.. remélem nem lesz gond egyik láncommal sem
A lanc az valami olyan dolog mint a demokracia...nem a legjobban mükodo dolog , de nem talaltak helyette meg jobbat...Bar ez nem igy igaz,de egy jol megtervezett , legyartott fogaskerekes hajtasnal nem igen van jobb megoldas. A tortenelemben azok voltak a legmegbizhatobb motorkereparok amiben a legkevesebb lanc volt, mert ott ugye mindig "leggyengebb lancszem " hatarozta meg rendszer teherbirasat...Ilyenek voltak a haborukban Boxer motoros BMW-k ahol fogaskerekajtas vezerelte a szelepeket es kardantengely hajtotta a kereket...,persze sikerult is nekik ezt a remek konstrukciot "hazavagni" a 2(?) vezermulanccal ami oldalankent hajtja a felul fekvo vezermu tengelyeket..., vagy ott voltak magasztalt VFR modelek, amiknek szinten fogaskerek hajtota vezermuvet..., nekem volt szemelyes tapasztalatom, a 400-as Yamahamba beszakadt a genaratort, oninditot hajto lanc. Raesett a valtora , se elore se hatra. Az egyetlen "szerencse" az volt oniditozaskor tortent...,es nem menet kozben.
Bontottam regebben szet Honda CB 650-et , annak a primer hajtasa volt lancos..., mindengyiknel szerencse hogy motor a vazbol ki , alul a fotengely es valtotengely felezesenel motor szethuz , es utanna jo esetben meg egy ket hajtokart is le lehet venni a fotengelyrol, hogy le es felfuzd a csere lancot,rohadt egy melo, foleg oreg gepnel ahol sorba huzod ki aluminiumbol menet az acelcsavarra...
A vezermulancnal mar csinalnak olyat ahol a hengerek kozott van kozepen, es nem a hengerek mellett oldal (talan pl YZF 1000 (?)), hogy szetfuzik a regi lancot , a regivel behuzak az ujat , majd azt osszenitelik...
De tudjuk milyen kenyes , milyen draga a szekunder lancunk is ami a kereket hajtja, es hogy vannak "tartosabb", hosszabb eletu megoldasok, mint fogasszij hajtas, vagy a szinte a motor eleteig megbizhatoan uzemelo karadan hajtas...
Bizony a motor valasztaskor erdemes merlegelni ilyen szempontbol a motor "felepiteset". Milyen a hajtaslanca szerelhetosege,szervizigenye. Erdemes kezdokent , mikor tanulunk minel egyszerubb kivitelt venni, mert keves henger es szelep eseten , egy nagyobb mellenyulas eseten is olcsobban meguszhatjuk a felujitas koltsegeit, mert csak gondoljunk bele a nagysikeru 20 szelepes FZR 1000 blokkokba, csak a szelepszar szimeringek csereje egy kisebb vagyon volt. ..
Én a mágnesesre szavazok,1,5 év alatt 24e.km-t mentem vele és egy karcot se csinált a tankra, és le se mattult alatta! Nem kell alá tenni semmit, az a lényeg, hogy a tank mindíg legyen tiszta mikor felrakod és a tanktáska alja se legyen poros-koszos.
Amikor Én vettem akkor 50cm volt a minimum (120cm széles) és ez volt valami 6000ft+pstg
Állítólag most lehet venni már kisebb darabokat is
Namármost:-)
Nekem van egy nagy tanktáskám (duplázható)....az rá se fér a Banditára.....mivel a kormány beleakad és biza vagy inditózok, vagy dudálok.......
Nekem egy kis MotoDetail táskám van, azt is csak forditva tudom rátenni.......
A műbőr 2500-3500ft-ét kapható és abból kb fél méter kell (de ugye 1m-ert venned kell, ami 140 széles)
Varrónőt találsz magadnak, vele megbeszéled az anyagiakat
Ha érdekel akkor Én itt rendeltem a bőrt (MŰBŐRT) és ilyen színek vannak
http://www.beckerhungaria.hu/m...
Itt 3500ft volt decemberben.
Hogy hogyan kell csinálni? Az meg itt megtalálható:
http://akmtmedia.extra.hu/gsfs...
Emblém
át meg kasz bármelyik autós boltba 4-700ft-ért
A kis tanktáska meg?
Pl ez a Bázismotornál jelenleg 2940ft
Szóval cakk-pakk megvan 7-8000-ből.....ennyiért egy márkás tanktáskát se kapsz:-)
A tankbőrös megoldás tetszik és biztos jobban is védi a fényezést, de mivel én nem hinném hogy nekiállok varrogatni , meg ugye a bőr+táska párszor többe kerül a mágneses megoldásnál, lehet hogy marad az utóbbi, na de majd fizu után kikalkulálom hogy áll a kassza.
Nekem a DÖG előtt volt pár mocim, és biza mindegyiket karcolgatta a tanktáska.......
A GS-re csináltattam tankvédő matricát, a banditra meg kreáltam tankbőrt.......
Mindkettő Olcsóbb mint egy fényezés.................
A matricát a BlueDigital csinálkta 6500-ért
A "bőrt" meg magamnak csináltam Full költséggel számolva kb 5000-ért
600 -as Banditnak (2000) hány mm átmérőjű kormány kell?
Köszönöm.
Amugy nálam se nyert a külső! De gondolom 88 nem a nekünk való tetszés miatt választotta azt a motort!
Válaszotokat előre is köszönöm.Mindenkinek széles utat és telitankot.
Bontottam regebben szet Honda CB 650-et , annak a primer hajtasa volt lancos..., mindengyiknel szerencse hogy motor a vazbol ki , alul a fotengely es valtotengely felezesenel motor szethuz , es utanna jo esetben meg egy ket hajtokart is le lehet venni a fotengelyrol, hogy le es felfuzd a csere lancot,rohadt egy melo, foleg oreg gepnel ahol sorba huzod ki aluminiumbol menet az acelcsavarra...
A vezermulancnal mar csinalnak olyat ahol a hengerek kozott van kozepen, es nem a hengerek mellett oldal (talan pl YZF 1000 (?)), hogy szetfuzik a regi lancot , a regivel behuzak az ujat , majd azt osszenitelik...
De tudjuk milyen kenyes , milyen draga a szekunder lancunk is ami a kereket hajtja, es hogy vannak "tartosabb", hosszabb eletu megoldasok, mint fogasszij hajtas, vagy a szinte a motor eleteig megbizhatoan uzemelo karadan hajtas...
Bizony a motor valasztaskor erdemes merlegelni ilyen szempontbol a motor "felepiteset". Milyen a hajtaslanca szerelhetosege,szervizigenye. Erdemes kezdokent , mikor tanulunk minel egyszerubb kivitelt venni, mert keves henger es szelep eseten , egy nagyobb mellenyulas eseten is olcsobban meguszhatjuk a felujitas koltsegeit, mert csak gondoljunk bele a nagysikeru 20 szelepes FZR 1000 blokkokba, csak a szelepszar szimeringek csereje egy kisebb vagyon volt. ..
Bazsi, küldöm majd a képeket vmilyen úton-módon csak még nem volt rá időm.
bár az kijjebb lesz
És kérdezhetem, hogy hol/mennyiért vetted?