Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

SZia LokiTomi.

Érdeklődnék h banditod részei külön külön is eladók vagy csak egyben.

Szükségem lenne egy Egy műszerfalra. Az egyémen a napi számláló kis tekerője letört Í( így vettem) és vmelyik állat kiszedte az üzemanyagszintmérő visszajelző óráját szal egy olyan is kéne.

Megoldható?
hello!

http://www.hein-gericke-store....

Itt rákereve a Banditra a "gyári lánc (végtelenített)" 108€.

RK 530GXW 110 Glieder, endlos
High-Tech-Ketten von RK ermöglichen eine optimale und zuverlässige Kraftübertragung. Deshalb entscheiden sich auch viele japanische Motorradhersteller für RK und rüsten ihre Maschinen ab Werk häufig mit RK-Ketten aus, die nach denselben hohen Vorgaben gefertigt werden, wie sie in der Erstausrüstung verlangt werden. Starke Kettenglieder: Beste Materialien und eine einwandfreie Qualitätskontrolle machen RK-Ketten zu einer der stärksten, die Sie kaufen können. Alle Laschen werden aus speziallegiertem Stahl gestanzt und wärmegehärtet, um die Materialstärke zu verbessern. RK-Motorradketten sind vorgelängt, um eine hohe Belastung und eine geringe Wartung zu ermöglichen.
XW-Ring (Kette geschlossen)
Gewicht kg pro 100 Glieder: 2,099
Zugfestigkeit kg: 4500
Relat. Festigk. Stand. Kette = 100%: 220
Relat. Verschl. Festigk. Stand. Kette = 100%: 1000

€ 107,95

Ez igen jó ajánlat az itthoniakhoz képest.

Üdv,
István
...lehet hogy mikor harmadszor döglene le a gép, azééééé elgondolkodnék hogy "üres" kézzel menjek e vissza a "szerelőhöz"!
...bár ismerem a másik végletet is mikor a szanaszét hullott csillagrombolótól kegyes gazdája még elvárja hogy ismét úgy menjen mint szalagról került volna le, miután akár 10000 Huf-ot hajlandó volt alkarészre költeni ami a tömítések árt sem fedezné melyet a megbontáskor kéne cserélni.
Azt veszem észre , hogy az tulajdonosok , nem bírják ép ésszel felfogni, hogy egy magyarországon megöregedett legtöbbször kis lökettérfogatú motorkerékpár mondjuk 15 évesen már nem minden esetben újítható fel úgy hogy csak a csavarokat kell meghúzni, és a karburátort kitisztítani. Annyi hozzánemértő tulajdonos hajtja a gépeket az utakon, hogy csak az egyes példányok jó konstrukcióinak köszönhető, hogy nem születnek komolyabb balesetek.
és ez a dátum hol van a jogsiban vagy látja a rendőr hogy 2007 ben vizsgáztam akor 2009be már futozhatok meg vihetek utast?

még olyan kérdésem lenne hogy miez hogy lejár a jogsi mert egészségügyit ugye mindenki a jogsija csináltatása elött kapott ha az lejár vagom hogy megkell csináltatni és akkor a jogsid beszedik és új lessz akkor mi értelme ennek hogy lejár a jogsid? hogy ha lenne a jogsikban valami újítás mindenkinek meg legyen újítva?
NKH oldala "A" kat

Lap alja.
Az elsőként szerzett nemzetközi kategóriás vezetői engedély a vizsga napjától számított két évig kezdő vezetői engedélynek minősül.

Az "A" kategóriás jogsidat nem elsőként szerzed ha már van egy "B" több mint két éve. 1 db jogsid van és nem illene a több éves B-t lekezdőzni. A "kezdő" titulust be is jegyzik és neked kell gondoskodnod arról hogy eltünjön.
Fordítva is igaz. Ha több éve van "A"-d akkor a most megszerzett "B" nem minősít kezdővé. Nem kategóriára van a kezdő hanem vezetői engedélyre kategóriától függetlenül
hát megköszönném ha valaki belinkelné azt hogy hol van ez hogy ha a b s jogsi már 2 éves akkor lehet a s jogsival is utast szállítani mert één csak ezt találtam és itt semmi ilyet nem ír




Aki első alkalommal szerez vezetési jogosultságot, annak a vezetői engedélye a kiadás időpontjától számított két évig kezdő vezetői engedélynek minősül. A kezdő vezetői engedély minősítést bejegyzik a jogosítványba. A kezdő minősítést a két év elteltével a jogosult kérelmére törlik, kivéve ha a minősítést a lejárat előtt meghosszab-bították. A kezdő vezetői engedély minősítés "kétéves" időtartama.
- a szabálysértés vagy bűncselekmény elkövetése miatt
jogerősen kiszabott eltiltás,
- a vezetői engedély ideiglenes visszavonásának leteltét követően

újra kezdődik.

Kezdő vezetői engedéllyel nem vontathatunk pótkocsit és egyéb vontatmányt (elromlott járművet lehet).
Motorkerékpáron pedig nem szállíthatunk személyt.
Tomi, adatlapomra kiírtam.
Bazsi egy msn-t vagy telószámot dobjál már légyszi. Péntek-szombat király idő lesz, megbeszélhetnénk vmi kis gurulást.
Nem hiszem, hogy meg lehet úgy hajtani, hogy tönkremenjen. Szerintem rosszul rakta össze.
Még azt is el tudom képzelni, hogy nem jól rakta fel a vezérműláncot, és rosszkor nyitnak/zárnak a szelepek.
Akit érdekel a téma az googlizzon rá:kezdő jogosítvány.
Egyébként mindenki úgy szórikázik a jogsijával ahogy akar, mindaddíg míg mást nem veszélyeztet.
na!Ha megszerzi valaki az as jogsi valamelyikét(Az smkp kivétel)Utánna én úgy tom hogy 1 év után vihetsz utast,de a kutya nem fog érte szolni ha megállítanak!Az a lényeg hogy a pappírok rendben legyenek szerintem!:D
Kíváncsi lennék rá, hogy mutat bekapcsolt állapotokban (sima helyzetjelzővel, féklámpával).
sziasztok! bandit 250-es fordulatszammero erdekelne!Ha valaki tudna segiteni azt megkoszonnem!
Miért is hülyeség? Aki alapból hülye azt semmilyen rendelkezés nemmtart vissza. Amikor +20eFt-ért úgy lehet venni jogsit hogy meg se kell jelenni? Akkor miről is beszélünk?
Kezdő jogosítvány= első megszerzett jogsi. A segédmotoros nem ide értendő. Kezdő jogosítvánnyal nem vihetsz utast motoron nem vontathatsz utánfutót kocsival. A 2. év után szünik meg a "kezdő státusz".
Igen tévedsz
Egyet kell, h értsek, valóban hülyeség, de örülök neki .
Ez Magyarország. .
nah hát ez sztem marha angy hülyeség hogyha a b d már 2 éves akkor vihetsz a friss motorjogsiddal utast hogy függ össze a 2 dolog hogy kapcsolható össze a 2 jogsi nehogymár megvan 2éve kocsi jogsid és akor most veszel 1000 es gsx r t a friss jogsiddal és akkor fogod a csajod azt kimentek a világból az eggyik 2 keréken gurul a másik 4 keréken azért sztem ez hülyeség de bocs ha tvédnék....
Régebbi, köszi.
Ledes hátsólámpát is tettél rá?
Sziasztok, Banditák!

Én is Boldog Bandit tulajdonos vagyok 2007.05.09-én vásároltam egy GSF 650 S typ vízhűtéses, injektoros banditát. Turázásra nagyon alkalmas, kényelmes üléspozíciója hosszú utazást tesz lehetővé, remélhetőleg reumatológiai kezelésekre nem fogunk szorulni! Én dolgozni járok, vele hetente 600 km-t utazom, 300 oda, 300 vissza.
Mostanáig 18000 km tettem bele, a fogyasztásával is meg vagyok elégedve 4 – 5 liter körül mozog, itt látszik igazán az elektronikus befecskendező jótékony hatása.
Sok extra dolgot vettem rá, pl: állítható szélvédő, bukócső, felni csík, színre fújt hátsó sárvédő, tankpad, hűtőrács, túradoboz, fokozat kijelző, le des irányjelző stb. Nagyon meg vagyok vele elégedve, olaj, olajszűrő, légszűrő és gyertyacserén kívül más műszaki problémája nem volt.
A kötelező szervizeléseket karbantartásokat magam végzem, költségmegtakarítási szempontból, amúgy meg nem vagyok egy műszaki analfabéta. Castrol Act evo 10-40-es olajat öntök bele, a gyertyát 12000 kilométerenként kell cserélni, aminek a typ: NGK CR9E. Hosszabb intervallumot csak akkor lehet elérni ha NGK Iridium CR8EIX-re cseréled, ez kb: 30000 km-t megy.
A teljesítményével sem volt gondom, minden fokozatban, még alacsony fordulat mellett is jól tol, szinte el se akar fogyni belőle az „erő”! A gázkar használata viszont nagyon kifinomult csuklót igényel, mert hirtelen gázadáskor pici rántást eredményez. A fokozatkijelzőre is azért ruháztam be, mert hatodik végfokozatból mindig húztam volna hetedikbe persze ezt már nem akarta bevenni, másik dolog pedig az, hogy a környezetvédelmi tiltás kikapcsolására is alkalmas. Menet közben a fordulatszám mérő órát össze kell nézni a kilométerórával így tudtam mindig, hogy hanyadik fokozatban lehetek. Ez elveszi a közlekedésben résztvevő motoros figyelmét, ami nagyon baleset veszélyes! Gumi csere előtt állok, ha tudnátok segíteni nekem, hogy milyen gumit tegyek rá, ami biztonságos és hosszú élettartalmú azt megköszönném nektek. Képet majd töltök fel a mocirol, addig is jó időt és SZÉLES UTAT mindenkinek.
Ha a "B"-s régebbi mint 2 éves akkor igen.

Baze, ki kéne cserélni a telószimmeringeket, de már előre félek. Mondjuk haver ismerőse, meg itt lakik 500 méterre, szal naponta ki tudom verni belőle a szart, ha vmi hülyeséget csinál. De hogy kiveszi a henger, ez nonszensz.
Én mikor megvettem a mocit belevertem vagy 4000 km ert és semmi baja nem volt!,ahogy elvittem és elhozutam akkor kezdődtek a problémák!Az eggyik haverom úgy járt hogy elvitte a robogóját csináltatni és mikor elhozta tőle az is szarakodott!Elvitte egy másikhoz hogy nézze meg és kiderűlt hogy a jó malossi hengert kicserélte 1 gagyibra rajta!Jó kis malossi tuning hengert lenyúlta neki s szerelő de kiderűlt!:D

Ez nem hangzik túl jól. Pofa nem nyúlkált bele, nem ment vele? Simán el tudom képzelni, h meghajtják míg náluk a motor.
Más: utasszállítással kapcsolatban vki homályosítson fel legyen oly kedves. A "B"-s jogsim már régi, de az "A"-s még nincs kétéves. Most akkor szállíthatok utast vagy nem?