Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem egetverő, csak nagyon zavaró tud lenni, ha este elszáll a világítás. Vagy 3 liter helyett 5 litert eszik, vagy elolvad a szíj egy kisebb túra közepén, vagy a mögötted haladó nem látja, hogy fékezel.

De ettől még működik ill. működött amíg nálam volt és mikor kész volt piszok jó lett. A motorjával semmi gond nem volt.
ugyanilyen listát vezetek én is a robeszhoz....csak lényegesen rövidebb, de az értékéhez képest elég masszív összegeket kellett rá költeni...
jövőre kiderül, most megint muzsikál szépen...
mondjuk én a kocsi futott km.hez és a robesz futott km-hez hasonlítok, ott pedig szépen lehet fogni is rajta....
Szerintetek a 650-es, és a 600-as Bandit kipuff. összekötő csöve megegyezik?
Ennek szerintem a túlnyomó többsége nem hiba, csak sima kopóalkatrész csere.. Szerintem egyáltalán nem vészes a lista
Vagy, hogy így szét lehet barmolni.
Ne olyan egetverő hibákra gondolj, hogy lóg a motor, potyognak a kormány csapágygolyói...

Malaguti Madison T150 4T

Vásárlás ideje: 2010 április.
Évjárat: 2000.03.
Megtett kilóméter: 14 800 Km

1 - Motorolaj csere
2 - Hajtómű olaj csere
3 - Karburátor membránt csere
4 - Gumiabroncsok cseréje tömlőnélküli Metzler -re
5 - Autómata szivató beállítása a tömitőgyűrűnél még farslevegőt szívott
6 - Alapjárat beállítása
7 - Beömlőcsonk tömitése elfáradt, hőálló tömitővel lett megoldva.
8 - Tűzkarika hiányzott.
9 - Kipuffogócsonk illesztő tüskék cseréje, menetes aluminium pogácsa készítése, formára alakítása, beheggesztése..
10 - Sérült oldalsó burkolat és a hátsó burkolat részleges festése, visszapillantó burkolatok festése, ütközővel ellátva
11 - Kilazult visszapillantó rögzítések javítása.
12 - Kettévágtam a szélvédőt, terhelés csökkentés miatt
13 - Összekarcolt, helyenként sérült szélvédő védőfóliát leszedtem, ezzel az elsárgult hatást is megszünt
14 - Műszerfali kvarc óra hibássan működött cserélve lett.
15 - Első hátsó fékfolyadék csere (Liqui Moly DOT-4)
16 - Első hátsó fékpofák cseréje (RMS)
17 - Fékkarok beállítása, kenése
18 - Féklámpa kapcsolók kontaktus javítása
19 - Gázkar becsiszolása, majd rézbetéttel ellátva az erős kopás miatt (ez a módszer egy igen finom működést kölcsönöz)
20 - Törött hajtómű díszburkolatának javítása, festése
21 - Hátsó sárvédő törött rögzitéseinek javítása
22 - Az elöregedett műanyag burkolatok illeszkedésének tompitása (nagyon ropogott)
23 - Kipuffogó rozsdamarása, festése, rögzitő csavarok cseréje
24 - Burkolati csavarok cseréje
25 - Akkumlátor csere
26 - Levegőszűrő csere
27 - Hiányzó kesztyütartó pótlása
28 - Fényszóró izzó csere xenon-kriptonra
29 - Helyzetjelző lámpa foglalat javítása (szét tépték)
30 - Ülésfelhajtó légrugó beépítése (csak 250ccm -nél járna)
31 - Vízhőérzékelő javítása
32 - Variátor és szíjfeszitő kitakaritása
33 - Variátor görgők (9 grammos a 10 grammos helyett) cseréje és kenése hajózsirral
34 - Variátor persely csere és kenése Mobilgrease XHP-222 zsirral. Alapjáraton a kopogó hang bemelegedés után megszünik
35 - Csúszkák cseréje (a variátoron lépcsős bekopás, majd becsiszolása)
36 - Szíjfeszítő tisztítása, újrazsírzása ásványi alapuval vagy lítiumos grafitzsirral
37 - Szíjfeszitő variátor tömitéseinek cseréje 2db szimering és 2db'O' gyűrű (mert a kenőanyagot kicsapta)
38 - Kuplung pofák becsiszolása
39 - Kuplungdobra ráégett kuplung anyag eltávolítása
40 - Variátorszíj csere (Malossi x-kevlarra)
41 - Teleszkóp villák kartel csavarjai lazák voltak
42 - Első futómű csapágy csere (párban)
43 - 1db megolvadt lengő biztosíték aljzat csere
44 - Űlést nyitó bowden kenése grafitos olajjal
45 - Gázbowden kenése grafitos olajjal
46 - Kontrasztrugó (Malossi MALO2912647YO citromsárga színüre - egy kicsit keményebb a gyárinál) csere a szíjcsúszása,
miatt és a varió görgő maradt a 9 grammos az alacsonyabb fordulatú váltás miatt (a rugóhoz ajánlott 8 grammos csak magas fordulaton működött jóval nagyobb nyomatékot eredményezve)
- Hatására lágyabb motorhang, alacsonabb hajtómű hőmérséklet (70 fok helyett 50-55 fok) Kuplung harang hőmérséklet 80 fok helyett 50 fok
(20 km teszt út alatt többszőr mérve)
47 - Szíjfeszitő variátor 2db 'O' -gyűrű csere, és 2db olajlehúzó gyűrű csere (a zsír a szíjtárcsára futása miatt), majd mobilgrease XHP-222 zsírral kenés


A biztosítékot folyamatosan kivágta ezért LED-re váltottam:
(biztositék 10 A, időnkénti felvétel 11-12 A)

48 - Helyzetjelző lámpabúra csere és LED világitás
49 - Féklámpák cseréje LED-re
50 - Műszerfal világitás csere fehér LED világitásra
51 - Irányjelző relé és hozzá 4db sárga LED
(Világitás cseréje után kb: 5-7 A a felvétel)
52 - Hideginditó segédszelep beépítése

Jelenleg 1000 Km -t tettem meg vele és az olaj még mindíg víztiszta. Úgy vélem ez a motor állapotát tükrözi.
A zsírok többszöri ellenőrzés mellett, 3 hónap alatt lettek kikisérletezve.

53 - Forgalomba helyezve 124 000 Ft



Teljes javítás költége: 70 000 Ft
Vételár: 180 000 Ft
Jelenlegi ár: 374 000 Ft

Korai olajcsere: 15 500 Km -nél

Elkészült: 2011. június. 22 -én
Megtett kilóméter: 16 647 Km

Ellenőrzés: 17 230 Km -nél motorolaj mennyisége nem csökkent, motorolaj elszíneződött
Variátor szíjfeszítő nem csapja ki a kenőanyagot a tárcsákra. Max. sebesség 115 Km/ó.

2011.09.15. Variátorban a 8 grammos görgők próbája, Hátsó kétoldali elemek leszerelése és újrafényezése.


Többet ilyet nem írok ide!
Felvidéki. Olyan, mint a Finster/Martin/Raptor stb.
köszi holnap hívom
ez maszek dob?
Csanesz, nekem 4,2 volt a minimum, de akkor életem értelme végig elöttem ment a gs500-ával és én sehol nem gyorsítottam jobban, mint ő. A legtobb az volt, amikor 180 km-en kifogyott a tank. A nagy átlag 5,6 volt (42e km)
gyariban nagyon draga?
Szia ! Én még meditálok rajta de lehet hogy eladó
1200-esen van árat nem tudom de majd kitalálunk valamit
Igen, sajnos a tiedre nem jó az összekötő
bandi1200

A gázos ember száma: Móricz Sándor 06/20/9363-735
kerek.gabor@freemail.hu
Akkor kérek valami címet, és már írom is
Még mindig vevő lennék egy ilyen idomra,hátha valaki tud egyet.
Èrdekel. Ird le miröl lenne szó. Akàr priviben
nem jó az enyém 1200-es!
Engem érdekel!
Estoril! Tudok neked egy sportdobot összekötővel, ha még érdekel, szólj.
Vagy ha valaki mást...
nekem 5 alá még nem ment de szerintem nem lehetetlen
itt nézelődj:
www.spritmonitor.de
Ez bizonyítja a digó motorgyártás felsőbbrendűségét.
"53 hibával" ...és még működött?
Ha zuttyansz vele lehet kalapálni!