Nem, ezt messzemenően cáfolom. Tele van e jeles fórum is 70-120 ezer között futott hibátlan gépekkel. A suzuki semmivel nem teszkósabb a több japánnál.
Az általad kinézett 250-es 4 hengeres kategória minden résztvevője egy betegágy.
Igazából bármi jó lehet aminek nincs több hengere mint 2.
600ccm alatt ne is gondolkodj 4 hengerben. Ebben az árkategóriában 4 henger azt jelenti, hogy 4szer annyi hibalehetőség, és sokszor annyi pénz... Ugyan egy 1 vagy 2 hengeres motorral is lyukra lehet futni, de azokat még mindig fillérekből(amennyiért vetted ) fel lehet újítani.. egy 4 hengerest meg nem. A kisbandit meg az állatorvosi ló a motorok között, így azt akkor se ha makulátlan.. mert az csak egy pillanatnyi állapot.
A GS 500-ak mellett és még a 250-es Hyosungokra is rákeresnék, mert az elég jól sikerült konstrukció.
Eddig autós körökben mozogtam és azt gondoltam volna, hogy a suzuki hozza a minőséget motorok között is. Tényleg ennyire gáz lenne a bandit? Nekem formára Ak jogsival ez tetszik a legjobban ebben a 350ezres kategóriában...
Egy 20 éves, 100-nál utolsó fokozatban 10ezret forgó 4 hengeres nem lehet más, mint egy ingyenjegy a világ körüli szopórollerre.
Ne vegyél ilyen motort. 7éve mozgok banditos körökben, egyetlen embert nem ismerek, aki folyamatosan, problémamentesen használna 250-es vagy 400-as banditot. Ez nem azt jelenti, hogy elkopik valami, és venni kell. Az normális lenne. Az van, hogy a motorok az év felét legalább szervizekben töltik, mert senkinek fingja nincs, miért nem idulnak, miért rángatnak, sok helyen el sem vállalják.
Szerintetek mennyire jó választás egy 250-es Bandit első motornak? Nekem nagyon bejön külsőre és szerintem teljesítményben sem rossz. Főleg budapesti rohangászásra használnám, hogy ne kelljen kocsiba ülni majd tavasztól, de néha elképzelhető hogy legurulnék vele vidékre. Tudnátok valamit mondani pro és kontra?
Nekem is "Viper" dob van a gépen, szerintem jo hangja van. Nem tul hangos, csak ha csutkázod neki. Normál tempoban hajtva, nem zavaro vagy fáraszto a hangja. Szlovákiai cég gyártotta, de már jo pár éve nincs piacon ez a márka ugy tudom.
Szép estét Banditák!
A lányom Scarabeo-ja (Ditech) szük száz kilométeren belül a második gyertyapipát nyírja ki. az előző kb. 50 km után nyakban kettétört, a mostani meg egyszerűen szétesett. Ilyen szarok a pipák, vagy nekem nincs szerencsém, vagy valamilyen egzotikus baja van.
Már úgy utálom, ahogy csak lehet.
Bocs az off-ért, de ha van valakinek ötlete, ne tartsa magában.
Na most nekem a 400 ccm malagutim országuton 4 liter, városban 6 liter, vegyesben 4,5 - 5,5 liter. Ja és csak 8 liter fért bele! Ehhez képest az 1200 -as bandita igen jó fogyasztású világjáró!
Az általad kinézett 250-es 4 hengeres kategória minden résztvevője egy betegágy.
Amúgy pedig..
GS 500
GS 500
GS 500
Mondá' Lenin is
Ha ténylegesen fojtott GS-t is veszel, rutinművelet azokat kinyitni.. és hip-hop lesz egy majdnem 50 lovas motorod.
600ccm alatt ne is gondolkodj 4 hengerben. Ebben az árkategóriában 4 henger azt jelenti, hogy 4szer annyi hibalehetőség, és sokszor annyi pénz... Ugyan egy 1 vagy 2 hengeres motorral is lyukra lehet futni, de azokat még mindig fillérekből(amennyiért vetted ) fel lehet újítani.. egy 4 hengerest meg nem. A kisbandit meg az állatorvosi ló a motorok között, így azt akkor se ha makulátlan.. mert az csak egy pillanatnyi állapot.
A GS 500-ak mellett és még a 250-es Hyosungokra is rákeresnék, mert az elég jól sikerült konstrukció.
Ne vegyél ilyen motort. 7éve mozgok banditos körökben, egyetlen embert nem ismerek, aki folyamatosan, problémamentesen használna 250-es vagy 400-as banditot. Ez nem azt jelenti, hogy elkopik valami, és venni kell. Az normális lenne. Az van, hogy a motorok az év felét legalább szervizekben töltik, mert senkinek fingja nincs, miért nem idulnak, miért rángatnak, sok helyen el sem vállalják.
Menekülj tőle.
Én a végén már wartburgét raktam bele.
Szerintetek mennyire jó választás egy 250-es Bandit első motornak? Nekem nagyon bejön külsőre és szerintem teljesítményben sem rossz. Főleg budapesti rohangászásra használnám, hogy ne kelljen kocsiba ülni majd tavasztól, de néha elképzelhető hogy legurulnék vele vidékre. Tudnátok valamit mondani pro és kontra?
Eddig konkrétan ez tetszik: http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Én az SR-el is folyamatosan szívtam!
Meg kérdezhetem hogy neked mi a legjobb fogyasztás amit produkált túrába ezzel a kipufogóval
A lényeg a motor hajtóművel együtt el tud fordulni és ilyenkor nem feszülhet a pipa vezetéke.
A lányom Scarabeo-ja (Ditech) szük száz kilométeren belül a második gyertyapipát nyírja ki. az előző kb. 50 km után nyakban kettétört, a mostani meg egyszerűen szétesett. Ilyen szarok a pipák, vagy nekem nincs szerencsém, vagy valamilyen egzotikus baja van.
Már úgy utálom, ahogy csak lehet.
Bocs az off-ért, de ha van valakinek ötlete, ne tartsa magában.
Hangja kellemes sportos amikor húzod neki , ha gázon tartod akkor vissza halkul