És ami az i-re a pontot teszi, egy ilyen tök kényelmetlen egész nap nyomatni. A lábad elöl, nem teherviselő elem, a rugózás szar, és ha szervizelni kell, vagy egy vagyon, vagy neked egy fél nap, mert mindent le kell bontani.
Az a gubanc,hogy mivel ez a történet hétvégén volt,aludhattam volna egyet-kettőt odakint,mert az új törvény szerint ott a külföldiekre a bíróság szabja ki a büntetést! Vagyis Hétfő reggel vagy délelőtt kaptam volna meg,hogy mennyi büntit kell befizetnem! Addig no papír,szóval semmiképpen nem tudsz hazajönni!
Ez egyébként nagyon ritka,hogy egy pöcs ottani zsaru túlreagál egy ilyen kis hülyeséget! Valószínűleg pont egy olyan köcsögöt fogtam ki aki nem annyira szeret minket magyarokat!
Ettől függetlenül jó kint motorozni,csak hát mindenütt vannak hülyék!
Igen csak arra gondoltam hogy a rossz időt kiböjtölöm a kaszni mögött meg a nagy plexi meg tudom is én . Gondoltam szivargyújtóról mehet GPS meg a kis rádió mert a kényelmes munka az fontos , De én is elsősorban 125-200-ig gondoltam vagy max. 250 . A fogyasztás miatt De még körözök a téma főlőt mint a sas a hörcsög felet
Nem beszélve, hogy azt az igénybevételt nem hiszem, hogy bírná....óhatatlanul kell járdázni, száguldozni, autók között szlalomozni.....na meg a kátyúk....ahhoz kicsi a kerék...
Te, ezt gondold át.
Egy kolléga férjnek vettünk a burgmanbonto.hu -tól motort, 400-as, 15e belement azóta, hibátlan. A csávót tudom ajánlani.
Viszont ezek futárkodni nem valók, ahhoz minden marha drága hozzájuk. Futárkodni 125-350 között 4T egyhengeresek valók, leginkább az endurók egy komfortüléssel. Nem véletlen nyomják annyi SR/Ybr/gn/Xt-vel.
Igen futárkodni szeretnék vele Felszerelném egy két extrával
kényelmesnek tűnik nagy a csomagtartója + raknék rá dobozt
és gondolom 3 lityivel eljár
Ezért nézelődök, valami műszaki biztosat szeretnék
a burgonyák alapból jó vasak, a régieknél eszi az olajt,(állítólag, csak olvasgattam én is) de utána lehet olvasni a neten melyik évjárat mit tartogat...
robit akarsz? év elején vettem én is...
Igazad van . Csak még és négyütemű és csak hogy mire számítson a ember .
Egy kétüteműnél csak kidobogom a dugót meg újra fúrják azt go go
De a négyütemű zsebbe nyúlósabb ha szar
Mázlid volt, ha én meg akartalak volna fogni, biztos körbetelefonálom az átkelőket...
Szerencsédre balfaszok voltak.
Különben még kinnt portalanítanád a gépet.
Jahhh ! A durva az, hogy minden nap ott volt a szemem előtt, mivel a fekete Logitech billentyűzetem, Insert-Print Screen-Pause triumvirátus felett volt . És mivel a memókártya, és a billentyűzet is detto ugyan abból az anyagból készült, olyan volt, mint Predátor az őserdőben
Szevasztok!
Nem tudja valaki,hogy a 600.as bandit kipufogó rámegy a 650-esre?650-gyári dobot keresek,de csak 600-hoz találtam.Esetleg ha van valakinek elfekvőben 650-hez gyári dobja,akkor szóljon.Köszönöm!
Azt én írtam, hogy bizonyos autótípusoknál ebből meg lehet állapítani hogy tekerték vagy nem, de ez persze nem minden típusra, nem minden fajta számlálóra igaz.
Lószart! Szabadkán egy balra kanyarodó sávban állt kb 5-6 autó pirosnál,én meg szépen elmentem mellettük előre! A buzeráns rendőr meg egy Fiat Puntyóban lapított a sorban,és valszínű aznap nem kapott otthon p....nát,és mindenáron meg akart volna büntetni ezért! Meg akart állítani,oszt én meg nem akartam megállni! Aztán csapódott hozzá egy másik idióta zsernyák páros egy VW Golfal, de sikerült lelépni! Azé fosott a picsám,hogy odaszóltak a határátkelőkre,de hálistennek Hercegszántónál símán átjöttem!
A szokásos szerbiai túra,csak most lementem Újvidékre,visszafelé meg Sombor fele Bajának! Szabadkát most kerülöm kicsit,mert múlt hétvégén megkergettek a zsaruk két autóval! Jó nagy kerülővel jöttem haza mer fostam Szabadkánál átjönni,így aztán Hercegszántónál jöttem át! Azért a jó "öreg" Bandit nem hagyott cserben leléptünk!
Az a gubanc,hogy mivel ez a történet hétvégén volt,aludhattam volna egyet-kettőt odakint,mert az új törvény szerint ott a külföldiekre a bíróság szabja ki a büntetést! Vagyis Hétfő reggel vagy délelőtt kaptam volna meg,hogy mennyi büntit kell befizetnem! Addig no papír,szóval semmiképpen nem tudsz hazajönni!
Ez egyébként nagyon ritka,hogy egy pöcs ottani zsaru túlreagál egy ilyen kis hülyeséget! Valószínűleg pont egy olyan köcsögöt fogtam ki aki nem annyira szeret minket magyarokat!
Ettől függetlenül jó kint motorozni,csak hát mindenütt vannak hülyék!
Egy kolléga férjnek vettünk a burgmanbonto.hu -tól motort, 400-as, 15e belement azóta, hibátlan. A csávót tudom ajánlani.
Viszont ezek futárkodni nem valók, ahhoz minden marha drága hozzájuk. Futárkodni 125-350 között 4T egyhengeresek valók, leginkább az endurók egy komfortüléssel. Nem véletlen nyomják annyi SR/Ybr/gn/Xt-vel.
Igaz 650-essel se de kinek mi..........
kényelmesnek tűnik nagy a csomagtartója + raknék rá dobozt
és gondolom 3 lityivel eljár
Ezért nézelődök, valami műszaki biztosat szeretnék
robit akarsz? év elején vettem én is...
Egy kétüteműnél csak kidobogom a dugót meg újra fúrják azt go go
De a négyütemű zsebbe nyúlósabb ha szar
Bocs a OFF-ért
Szerencsédre balfaszok voltak.
Különben még kinnt portalanítanád a gépet.
Akkor itt nem lehet tudni ?
Igazából erről a motor lenne szó ennél a típusnál vajon állhat-e
Nem tudja valaki,hogy a 600.as bandit kipufogó rámegy a 650-esre?650-gyári dobot keresek,de csak 600-hoz találtam.Esetleg ha van valakinek elfekvőben 650-hez gyári dobja,akkor szóljon.Köszönöm!
Azt én írtam, hogy bizonyos autótípusoknál ebből meg lehet állapítani hogy tekerték vagy nem, de ez persze nem minden típusra, nem minden fajta számlálóra igaz.
Van arra vmi jó kis kanyargós szakasz?
Ma is vitrinben volt a motorom,csak közben mentem vele 389km-t!