Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Inkább úgy mondanám jelenősen puhább anyagból van...
aham eé full fém.
Csak óvatosan a robikkal, sérülékeny játékszer és könnyen befürödhetsz vele!
Azok a klasszikus idommal?
Azt csípem...
Sajna nekem az 50 -es kicsi, de egy kisebb robiban én is agyalok.
Még ott az über-szuper Keeway közröhejesen olcsó az alkatrész.
És nagyon gyorsan beszerzik, ami kell. Ha kompletten veszed olcsóbb pl: az egyik Honda koppintásnak (kompatibilis vele) szíjfeszítő vario 18 000 Ft, de ha szetet veszel (előre a váltó görgők is, hátulra a szíjfeszítő) akkor csak 7 000 Ft! Vagy első fék csak a fékkar 8 000 Ft, de kompletten nyereggel és cső is 6 000 Ft. Ők vették meg a Benelli robogók licenszét és tartják a minőséget és az árat is (az még nem éri meg az árát). Szóval a Keeway még 'sztahanovista' elveket vall És piszkosul megy nekik a bolt...
Ha 10 000 -et elmész vele és cserélsz egy komplett variót nem nagy ügy és új váltó van a gépedben...
A munkaköltség drágább, mint az alkatrész: egy szimering 70 Ft és 300 Ft között van, de a többség 200 alatt.
Vicces árak, ez is megerősített, hogy max egy vespa ET4 lesz a legnagyobb robogó, amibe beruházok.
50-es robi árak: Szíj: 3-5ezer, görgő 1.2-2 ezer, automata szivató 5-7ezer, kontrasztrugó 1-2 ezer, kuplungrugó szintén.
Kerékcsapágy 1000-1500, szívócsonk 3-7e.
4,75 volt a legkevesebb, amit mértem.
Köszönöm, lehet igénybe is veszem ,
Az 1200 ccm banditának mi a legalacsonyabb fogyasztása, amit el lehet érni. Nem döntő adat vásárlás terén, csak kíváncsi vagyok!
Nekem Malaguti Madison T150 volt (az 53 hibával).
Ez valójában Yamaha Majesty 150! Nálam a gond az volt, hogy külföldről jött (a 400 ccm is, az utána következő). És senki nem tudott róla semmit. 15 000 km -el vettem, az egyik hiba, hogy az első kerékcsapágy, - mikor tehermentesen megforgattam - lágy zakatoló hangot adott és darabosan állt le - több volt benne, mint 15 000 Km. Sima SKF csapágy Malagutinál 7 000 Ft/db SKF -nél 2 000 Ft a Yamaha kicsit olcsóbb, az automata szivatoja nagyon nehezen döglik meg (100 000 - 130 000 Ft) és életre lehet kelteni több esetben.
A motorja sokat bír átlag 2,5 - 3 litert eszik, akárhogy hajtod. Gyári karbi membrán 50 - 70 000 Ft, de az utángyártott 20 000 Ft. Lágy rugózás jellemzi. A motortartó szilenteket ellenőrizd, mert 15 000 Km felett elkezd berepedezni.


Szívesen segítek!
Szia!
Van nekem is 1db gyári dobom 10000ft-ért !
Rápróbáljuk és megtudod,hogy jó rá v nem!
persze. tök mindegy hova tekerem. minden tavasszal ez van. de most a másflél hónapos anyaggal is ezt csinálta. 5liter friss, és indul mint a dög. addig meg akár az akku merüléséig is indítózhatok. gyertyák jók.
Oké köszönöm ,
Ez jó kimerítő válasz volt és elgondolkoztató , meg fontolom és ennek tudatába keresgélek
Yamaha Majesty 150 -es az milyen Ajánlottak egy olyat is cserébe
Amúgy meg egy gép nem a világ, ha csak nem vagy rákötve...
És a szíjfeszítő varió szimeringekről nem is írtam, ha kopottak és kinyomják a tárcsára a zsírt. Erre az az eljárás, hogy kiszedik a zsírt és szárazon fut majd 1 év után megeszi a szíjat (mert megszorúl a varió) és a feszítő vadiód elkopik 20 - 40 000 Ft (ezt nemtom) komplett hátsó szíjfeszítő....
Fekvő henger (olajfaló), hamarosan szíjcsere, max 30 - 35 000 -nél komplett vezérmű csere. Karbi membrán 15 000 után képes lyukadni . Vízcsöveket átnézni, mert 10 év robogónál baromi sok! A 22 000 Km valós lehet, de nem garancia. Külföldről behozva ez egy ki mit talál motor. Semmit nem tudnak róla.

Bármit csak burgonyát vagy Malagutit ne!

Burgonyának már több mint 10 verziója van. A többsége fekvő egyhengeres az alkatrész hozzá a legolcsóbb. De ha nagyon vágysz robogóra, akkor Honda (álló kéthengeres) vagy Yamaha Majesty.
A 650 Burgman végképp halott ügy 130 000 -ért varió szíj? Na, menjenek... Igaz 70 000 -et elmegy, ha nem szakad el, mert mondjuk, megszorul a feszítő variod. Vagy vadállat volt az előző tulaj.
Arról nem is beszélve, hogy adott sebességnél jóval többet forognak ezek a motorok, vagyis a 40 000 -et a legtöbb robogó el sem éri és már egy kisebb vagyont költöttél rá. Nem véletlen, hogy elegem van belőle. Az első gépemen 53 hibát javítottam. A második gépemen 30 egynéhányat és most tartok 270 000 -nél.
Ha jót akarsz 125 -150 ccm -nél ne vegyél nagyobb robit. Mert a gatyád rá megy. Vagy csak vadi újat! De 2 000 000 -ért ááááá.......

Viszont a 250 Yamaha Majesty -nek piszok jó blokkja van, de az autómata szivató az lehetőleg működjön (kb: 70 000 Ft).
Na ezt most felejtsd el.....
Van itt valakinek a gépén flnicsík? Ha van esetleg dobna róla képet? Gondolkodom rajta, de nem tudom, hogy mutatna kóbászzsír színben...
Ok!
Holnap adok kontaktot, bár ezek sem Ócsó Jóskák.
Én abszolút odafigyelős, lánc sprayos módon 39.500 km-nél cseréltem szettet, már nagyon csettegett. Nem egykerózom, normális túrázó vagyok. Ebből fele volt kétszemélyes kilométer sacc/kb.
Oké Várom köszönöm
Lehet, hogy lesz pár futárkodni való import motorom, ha igen, szólok.
Az ilyenekből lesznek a naked robogók csak váz, motor futómű...
Az SH 300 szerintem mokányabb
Városba max egy 200-as sportcity.