Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legalább Api-tól kérdezte?
Most nincs, de menj be egy gyógyszertárba, vagy keress egy EÜ.ben dolgozó ismerőst! Állatorvosi fecskendő tű kell, vagy lumbáló tű rózsaszín jelölésű. + egy infúziós szerelék.
Az enyém decire annyit evett mint Hunteré, de Mikirrel is egyformán szoktunk tankolni, ha együtt megyünk.
Aszem Mikirében is nagyobb fúvókák vannak, az enyémben nem tom milyen, de jól fogyaszt és jól megy nyitott dobbal is.
Az olaj viszont lemegy minimumra 6000 km.-en,
Ez állítólag a dobtól van, de nem érdekel, mert imádom a hangját.
Hétvégi talin Kopasszal összemértűk a gépeket és a fogyasztást. Mindkét gép teljesen u.a., volt! Dee az enyémben jelenleg 10%-al nagyobb a főfúvóka az alapjárati pedig 30%-al. Plussz sportdob, meg elől egy foggal nagyobb lánckerék. KB 250 km-en 6 deci-vel evett az enyém többet, yah és mi ketten voltunk! Ez válasz volt a kérdésedre? A kezedbe van a többetfogyasztás.
ottomata, de azé így se gáz
Szerintetek sportdobbal azért eszik többet a moci, mert jobb a hangja, és jobban húzom neki, vagy sportdobbal sosem lesz olyan alacsony a fogyi mint a gyári dobbal?
Eddig tartalékig elmentem 300 km-t, mostanában meg 260-at
Nézzed má, hátsókerekes Opellal nyomja :D Kéziváltós?
Nekem most MV6-ban van gáz igaz nem 200km-et megyek el vele, és az is igaz nem 50ft/liter
Nekem 1500-as Polski Fiatban, a reduktor a sárvédőben a műanyag dobbetét mögött. A palack a csomagtartóban, és önindító bendix nyitotta a csomagtartót. Amikor megállított a rendőr, mondtam neki, hogy elszakadt a csomagtartó nyitó bowdenje, ezért nem tudom kinyitni.
Egyébként országúton 200 km. körül tudtam elmenni egy palackkal, igaz nem volt túl ugri-bugri, és 52 Ft. volt egy palack.
Ittunk egy kólát a kocsmában, 100 forinttal fizettünk, a visszajáróból meg leugrottunk a balcsira.
piti 1

Na erről a gáz eldugásról én is tudnék mesélni! Anno a 80-as években drága Zsigámmal már gázzal jártam! Anno 38 forint volt egy palack gáz és ha jó volt beállítva a cucc,akkor 160-170km-t mentem egy palackal! Nekem egy kibelezett műanyag akksiban volt a reduktor,a csövek vezetékek pedig profi módon bújtatva! A palack a ülés alatt pokróccal miegyébbel letakarva! Először még a jó öreg ELPLIN Jugoszláv reduktorral kezdtük,aztán jöttek a jobbnál jobb olaszok! Egy időben az Egri taxisok mind az én általam importált cuccal jártak,míg sorban meg nem buktak!
Bár elég vastag ujjaim vannak de nősténygyógyásznak kellett lenni hogy itt a szivargyujtó vezetékét elvezessem.
És az 3 mili vastag volt.
Embertelen zsufi van kérem.És minden mindennek a tetején.
Ergo hogy a hengerfejhez férjek tank,légszűrő azon lévő ECU,Szívócsövek légszűrő alja,Másodlagos levegőrendszer mittoménmije és csövei és egy halom vezeték után találtam meg a szelepfedelet.
Ehhez még a két hűtőtakarót és a vázban lévő két takaróelemet is ki kellett bányászni.
Jajjjjjjjj! Csak megint el ne kezdjétek ezt a lánc olajzós eszme futtatást,mer megőrülök!
Hát az nem ebben az életben lesz.
Ifjú legénykoromban, autókat szereltem át gázüzeműre. akkor még tilos volt. A megrendelők kérése az volt, hogy úgy dugjam el, hogy ne találja meg a rendőr.
Mondtam nekik, hogy a reduktort beszerelem a a hamutartóba, a palackot meg a kesztyűtartóba.
Volt aki komolyan vette.
Te is megtalálod majd a helyét az olajzónak.
Én ha neked lenék vennék rá hátra egy túradobozt és abban helyezném el...
Ott van hely.Ha latnad itt mi van.
Mikir a banditán úgy eldugta, hogy aki nézi, az azt látja, hogy nem látja.
Hmm.............egyenlőre H100 beüzemelés,motor futómű állítgatás (kell egy pár jó húzós kanyar míg kitapasztalom mit hova tekerjek rajta),hűtő reparálás,fék összerakás,majd egy komplett festés van terítéken.
Erre ráérek a 20 centis hóesékor kiszaszerolni hova a búbánatba tudom elsuvasztani hogy ne látszon.
Én még a régi láncnál felraknám a helyedbe, mert nekem kb. öt motorozás alatt sikerült tökéletesre beállítani a cseppszámot.
Így az új lánc, már az első pillanattól, tökéletes kenést kapott.
Most mindenhol van olaj, és csak ott van, ahol kell.
Speciel 1200 km-enként fujom a láncot amiatt a szerencsétlen MOL spray miatt.
Nem akar lekopni annyira ragaszkosik.

De talonban az olajzó csak még nem hullott szét a lánc.

Amint lesz új lánc belepajszerolom és kiderül pontosan mit csinál egy sportgépen.
Ezt én is szoktam kérdezni " Api,Te mit csinálsz? "!
Viszonylag egyszerű, ámde nagyon profin működő (olyan mint a Bandit, ár-érték arányában tökéletes) olajazó miatt Mikirtől érdeklődj. eddig három motorban tesztelve, hibátlanúl műkszik.
Mikír több mint 12.000 km.-ert ment vele, Én kb. 6000.-ret, Ironed nem tom mennyit, de titta fasza.
A múlt hét végi Bandit talin, Mikír kaján vigyorral a képén kérdezte meg az egyik motorostárstól, aki éppen a láncot fújta: Api,Te mit csinálsz?
Dehogyis! Azt sem tudom, hogy ki az.
Csak poén volt, mint írtam is.
Na, egy olajzót nekem is szerelhetnél az egyszerű fajtából..... Tudod, új a láncszettem és kéne rá vigyázni, egyelőre Motul sprayos.....
Vén trotty. A fogadat még a szádban mosod?


Azért boldogat))))