Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem akarok senkit meggyőzni, de az biztos, hogy nekem, aki alapvetően lusta ember vagyok, jobban bejön mint a fújkálás és állítólag többet fog elmenni a lánc is.
Ez majd pár év múlva kiderül.
Engem meg az idegelne ha órákat pepecselnék mellette motorozás helyett!
A Mol-os láncspré tényleg jó,de hidd el,sosem lesz olyan szép a lánc mint olajozóval+ a sprét az eső lemossa és az a lánc halála!
Őőőő izéé.............milyen rongyal?
Sosetörlöm csak max petros szilviával évente 2x.
Költeni?ha 3 flakon trutyit vettem sokat mondok.És abban volt egy túrista repsol pici kiszerelés.
5500 forint lehetett az egész cakompakk.
Idő?2 havonta eccer 5 perc.Legalább lecsekkolom nem e szkaszosan nyúlt.
Ez a Mol beletalált.
Én is pont a hétvégén mondtam Mikirnek, hogy az idei szezonban még nem mostam le a lovat, bár most visszagondolva, a tavaszi bandit-tali után lemostam, mert akkor vizes úton jöttünk haza.
Ahhoz képest elég szalonképes.
Majd a hideg téli napokon, amikor elvonási tüneteim lesznek, fogkefével pucerálom.
Mármint 6000 km után!
Ezeken a képeken kb 6000km óta nem volt megtakarítva a gép, ami Nálad pl elképzelhetetlen! Ahhoz képest viszont patika. Megnézném egyszer a Kóbászzsirod 600km után a láncsprayval is!
Ne ijesztgess!
Meg van akinek a pap...
Köszi!
Hát nem tom, de amikor hazaérek, egy száraz puha ronggyal áttörlöm a kereket (kb. 1 perc), és olyan mint új korában. A lánc spray-t nehezebb volt levakarni róla. Arról nem is beszélve, hogy a fújkálással eltöltött időt is, meg a spray árát is megspórolom. Nem tudom mennyit fog elmenni az olajozóval, de ha csak annyit mint a spray-vel már akkor is megérte.
De ezt is kibeszéltük már, hogy kinek a Papné, kinek a lánya.
Ennyi kapcsoló meg kütyü helyett miért nem kötsz egy computert inkább a lánc olajzáshoz?
Mondjuk engem kifejezetten idegesítene ha ilyen dzsuvás taknyos olajos lenne a hátsó kerekem,mint itt a kollégának alant a képeken!
Na....pont ezért többek között nekem soha nem lesz lánc olajzós ketyere a gépemen!
Annyit adj érte, mert ha veszel egy szutykot, akkor 10-ért műanyagozzák, és 25-ért fújják!
Szerintetek mennyit lehet adni egy komplett fejidomért?Kaptam pár ajánlatot.Van egy eredeti színben karcmentes kompletten 50000ft.
Az biztos! Nekem nem fogyott el 2 dl. olaj (kb.200 Ft.) 6000 km.-en.
Tudjátok mit....kössetek a hátatokra egy 5l-es motorolajos kannát,dugjatok bele egy infúziós csövet,rajta egy állítható szabályzóval a végén egy infúziós tűvel oszt gyííííííííí! A világból ki tudtok menni így egy kanna olajjal!
Gondolom egy csappal lehetne szabályozni az olaj mennyiségét?
Igen.
Ok, ha felépült, nyomok képet, ha tetszik, öszevásárolom aztán elküldöm.
Alkatrészek:
-Robogó vákuumos lengő benzincsap
-Niva ablakmosó tartály
-T elosztó (ablakmosó) a vákuumcső megcsapoásához.
- valami tűs móka a végére.
Copryrigth Frimen, "Cigány Oiler"
Szimpla gravitációs rendszer, ha jár a motor, a vákuum "meghúzza" a benzin(olaj) csapot, és csöpög.
Kb 4-4500ft
ok, thx
ja, Mikirében és Zolee13 motorjában is 110-es főfuvi van.
Köszönöm a válaszokat!
A hétvégén viszem szerelőhöz, ott kap karbiszinkront újra, meg állítólag kell neki adni egy kis anyagot. Remélem az nem növeli tovább az étvágyát...
Ez a lumbáló tű + infúziós szett beépítés érdekelne, korábban agyaltam rajta és be is szereztem mindent...
Dobnál képet róla?