Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én se pejoratívan értettem , jó kiállású kis gép, bár a teste az 1200gs bmw-t, a pofázmánya meg a ktm duke-ot idézi, de egyáltalán nem baj ez, a lényeg, hogy jó legyen az összkép.
Nekem tetszik.....kíváncsi vagyok mikor lesz itt is belőle...
Ez nagyon szépre sikeredett szerintem suzuki
Detto.......kanyarból ki 2,-ban csutkagáz,kb 1 méteres enyhe úthullám,balra lógok le a motorról,felkapta az elejét olyan méteres magasságba,robogtam így vagy 150 m-t,kapaszkodtam a gázkarba,hogy le ne essek róla,mire nagy nehezen elértem a hátsó féket és odasimítottam az aszfaltra........azért nem kell majrézni az 1. fokozattól,ha sodródik is,vagy keresztbe vágja magát attól még irányítható marad sztem....persze2 személlyel marha könnyen keréken van,cserébe jó a tapadás hátul....
Siman kijon belole kapkodva a virgacsokat.
volt olyan, hogy kerte az egyet, de az ket szemely, sok csomag tarsasagaban volt, es nagyon szuk emelkedo kanyarban. amugy en bena vagyok, meg az egyestol felek is. mikor rugja ki a segget, vagy vag hanyatt...multkor egy kis uthullam megdobott kettoben, olyan haromnegyed gazon. olyat keroztam, azt sem tudtam, hol vagyok ;)
Túratempónak,lazán véve tökéletes!
ne mar, egyezzunk ki kettoben ;)
Visszafordító 3,-asban.....neeeee .........próbáld lejjebb,leginkább 1,-esben
Amilyen lapos a nyomatékgörben.........erősebbnek érződik............kiforgatva szedi a lábát.Már amennyire én hajtok.
Viszont nem kell annyit váltogatni.
A legtöbb visszafordítót 3-asban tettem csak gázt rárántva gyorsult a kútból semmi lánccsapkodással.Stresszmentesnek írnám le.
Nem egy hátul kiesik a koponyámon keresztül a szemem tolást ad de ott van mindenhol.
Tudok lépést tartani a nagyokkal.
Talán variálok a lánckerekekkel ha úgy adódik.
szerintem olyan 850ccm, es 90lo korul lenne a legtutibb. de nem mentemeg ilyennel, csak 650es bandittal, szoval nem tom. az sem tunt gyengenek.
Akkor nem elveszett,csak biztonságos helyen tároltad!
Kösz, nekem is gyanús volt hogy így lesz De gondoltam meg kérdem a biztonság kedvért
Nem értek hozzá, de az enyémben még nincs 100 ezer és az első karakter üres, nincs nulla.
Megtaláltam a fél éve elveszett memókártyát a Sony fényképezőgépembe !
A benzincsap indításkor szabad átfolyás (pri) állásban van?
Sziasztok!

Itt volt téma a óra tekergetés ha jól emlékszem .
Szóval ha véletlen olvassa valaki aki ért hozzá segítene hogy ez a óra akkor volt tekerve valószínűleg? Mert a szám sor nullával kezdődik .
Vagy most ilyenkor is kijelezhetne vagy nem kéne ott lenni-e ha nem volt tekerve ?


Köszönöm ,
Köszönöm, a télen majd akkor rendelem hozzá a dolgokat.
hello. kellene egy kis help.
2004es gsf600 bandit. minden ősszel el van rakva,kb fél tank benzinnel. tavasszal meg nem indul. csak ha kap kb 5liter friss benzint.
sajna odáig jutottunk vele, hogy most nyáron 1.5hónapos benzinnel sem hajlandó indulni. 38k van benne. karbiszinkron, szelephézag állítás megvolt. elötte is ilyen volt, meg most is. mit szoktatok vele csinálni?van valami bevett módszer? nem az enyém a gép, nekem hondám van. azal nincs ilyen baj. tud valaki segíteni? thx
Ha sikerül a súlyomhoz belőni ja.
Az lesz.
Kis mindenes a nagyok közt.
nagyon tuti jargany lesz
Ja.
Később hozták be.
Gyakorlatilag a normál egy butított daytona.
Utána vásárlói nyomásra megkapta a dytona radiális nissinjeit a állítható kayaba gátlókkel.
Meg egy gixxerekben is használt nissin radiális felsővel.

Itt csalok kicsit mert én R1 pumpát szerelek fel.
a radialis fek az R-en van gyarilag?
nem veszes, 12-15 egy lamellaszett, ha csak a parafak kellenek. a femek nem szoktak odalenni, ha igen, az meg egy huszas legalabb. allitani tudsz a 600on holtjatekot, de mast nem.
Üdv!
Azt vettem észre, hogy néha, ha kicsit meghúzom a gép fülét, akkor megcsusszan a kuplung. (lehet, h csak amikor még hideg az olaj)
Gondolom állítási lehetőség itt nincs ugye?
Kuplungcserénél mit érdemes cserélni?
Drágaság ez?
Zöldi?