Hmm..............az EGO-m nagyot sérült.Amúgy tank,hűtő,kormány,hátsó lábtartó kapott.
Régről előző tulaj részéről egy enyhén hajlott telópárt örököltem.
Az egészet összegyúrva minden javítva lesz.De hogy ha már lúd ne legyen girhes radiális fékek és full állítható daytona 675 telópár és hozzávaló gázos állítható hátsó rugó is gyön együtt.
Még tavasszal.Májusban. Akkor csak használhatóvá tettem.most bejön a rosszidő kicsit pimpelem.Kap lábakat állíthatókat meg kormányt,festést satöbbi.Kiegyengetik a hűtőt hogy ne szarul álljon rajta az a picit takaró.
Valakit kéne találnom rabszolgaságra.
Nya mindegy.Ha megjön 4 csavar lábra állítom az angolbeteget pikk-pakk és adok a pofájának.
Ma beújított fékvezeték és kormány eléggé dobott rajta.
A kormány nem hajlott a csövek meg szerelősek ergo lesz kézimeló velük.
És minden 2. ami velem szembejön ugyanaz legyen?
Nincs olyan banda ahol nem egy SV egy bandit és egy FZ megy egy kupacban.
A BMW-sekről nem is beszélve.
Kinn csömöröm van tőlük.
Délután elmentünk a párommal a Bandittal egy kis bolyongásra az Őrségben, ebben a gyönyörű meleg napsütésben . Csodálatos élmény volt !
Pedig ismerjük már, de mindig újra elkápráztat ez a szép dimbes-dombos kanyargós táj .
Aztán letértünk egy kicsit romantikázni, és ez lett az eredménye .
A motorhoz ma vittem ki egy kormányt és egy halom szerelhető fékalkatrészt.
Nameg a hűtő Kerepesen döglik a hűtősnél.
A folyadék meg egy kinyírásra váró fa alatt hat ha szerencsém van és megöli azt a rohadt fát.
Régről előző tulaj részéről egy enyhén hajlott telópárt örököltem.
Az egészet összegyúrva minden javítva lesz.De hogy ha már lúd ne legyen girhes radiális fékek és full állítható daytona 675 telópár és hozzávaló gázos állítható hátsó rugó is gyön együtt.
Ezzel nem sima street lesz haem gyári street R.