Hát a kétütemű tankja kicsit hamarabb ürült ! Néha a qadosoktól kellett kölcsön kérni, ha a pályázás mellett elmentünk endurózni is .Volt egy Suzuki meg Yamaha 125-ösöm, az kevés volt, a 250-essel meg már oda kellett figyelni hogy hanyadikban indulok neki egy "asztal" átugrásának, hogy az én tudásomhoz nehogy sok legyen .
Van egy bontós haverom aki 250-es KTM-mel kezdte . Egyszer elmentünk ketten endurózni, mielőtt a Bazitai pályára kimentünk volna .Mire visszaértünk, már sokan kint voltak . Ez a pálya egy domboldalban van a tetején faház kilátóval .Én már rutinból egy dombon kiugrattam a pályáról a faház elé és üdvözöltem a többieket .A haver, hogy kicsit finomítson a lemaradásán, egy látványosabb, nagyobb sebességgel érkezést akart produkálni .
A látvány sikerült is rendesen, mert a motorral fekve érkezett a kilátó vaslépcsőlyéhez, és a vaskorlátot meg is halylította rendesen a motor elejével .
Törés szerencsére semmiben sem lett az önérzetén kívül, mert ezt a mutatványt azóta emlegetjük neki .
Más világ, és míg nem csöppensz bele 1-2 alkalommal addig teljesen más lesz a véleményed. Tudom, hogy csak egy 46Le körüli motorom van, de az 89 kiló csak. Olyan izomlázam van, hogy alig tudok megmozdulni a talpamtól a nyakamig. Próbáltam 250 2t-t de embertelen, az egy atomvillanás. A mostanihoz is édes kevés vagyok fizikailag, pedig úgy ültem rá, hogy tudok én motorozni meg erős is vagyok.... És ami nagyon jó benne, hogy 6 óra motorozás alatt elment 4 liter benya
A sivatagba átkapcsolsz esőüzemmódba, és akkor tuti a kenés!
Én is offrroadozok néha a Bandittal és megfigyeltem, hogy a poros úton több kenést igényel. Szerencsére, Nekem ez csak egy mozdulat, menet közben!
Nem-nem, még nem tudod mi az erős !
Ülj fel egy minimum 250-es kétüteműre, és megtudod pár kör után !
Volt, hogy ücsörögtem kicsit a lépcsőház előtt mielőtt megindultam a 4-edik emeletre .
Szotyi úr! Ha akarsz egy jót krossz motorozni gyere le Pécsre valamelyik h.végén. Persze, ha érzel rá késztetést
Eddig azt hittem, hogy a nagy Bandi erős... Most, hogy megvettem ezt a krosszt, már tudom mi az erős
Szasztok.
rég nem jártam itt, úgyhogy zöldfülűként hadd mondjak annyit az olajozó témához, hogy nekem az első láncom 18 ezret bírt (biztos én voltam a balfék ) aztán felettem egy új DID szettet meg a Mccoi-t
Most 54000 van a moccban és a láncon a bajai túra előtt másodszor állítottam. A felnit valamelyest összekoszolja de a szemét korántsem annyira ragaszkodó minta spray-vel. Elég lefújni brigeciollal a felnit , aztán nagynyomású, és már tiszta is.
Van egy bontós haverom aki 250-es KTM-mel kezdte . Egyszer elmentünk ketten endurózni, mielőtt a Bazitai pályára kimentünk volna .Mire visszaértünk, már sokan kint voltak . Ez a pálya egy domboldalban van a tetején faház kilátóval .Én már rutinból egy dombon kiugrattam a pályáról a faház elé és üdvözöltem a többieket .A haver, hogy kicsit finomítson a lemaradásán, egy látványosabb, nagyobb sebességgel érkezést akart produkálni .
A látvány sikerült is rendesen, mert a motorral fekve érkezett a kilátó vaslépcsőlyéhez, és a vaskorlátot meg is halylította rendesen a motor elejével .
Törés szerencsére semmiben sem lett az önérzetén kívül, mert ezt a mutatványt azóta emlegetjük neki .
Zoli32 veled futottam össze Csongrádon egy körforgalomban?
Nem tudod kihasználni az erejét, a saját Rm 250-emmel levert a gazdája, mint vak a poharat .
Én is offrroadozok néha a Bandittal és megfigyeltem, hogy a poros úton több kenést igényel. Szerencsére, Nekem ez csak egy mozdulat, menet közben!
Nem-nem, még nem tudod mi az erős !
Ülj fel egy minimum 250-es kétüteműre, és megtudod pár kör után !
Volt, hogy ücsörögtem kicsit a lépcsőház előtt mielőtt megindultam a 4-edik emeletre .
Ugye, mekkora buli a crossozás !
Eddig azt hittem, hogy a nagy Bandi erős... Most, hogy megvettem ezt a krosszt, már tudom mi az erős
Én meg a vitrinben tartom a motoromat!
rég nem jártam itt, úgyhogy zöldfülűként hadd mondjak annyit az olajozó témához, hogy nekem az első láncom 18 ezret bírt (biztos én voltam a balfék ) aztán felettem egy új DID szettet meg a Mccoi-t
Most 54000 van a moccban és a láncon a bajai túra előtt másodszor állítottam. A felnit valamelyest összekoszolja de a szemét korántsem annyira ragaszkodó minta spray-vel. Elég lefújni brigeciollal a felnit , aztán nagynyomású, és már tiszta is.
A repulzortechnika még gyerekcipőben jár.
Esetleg baklava.
Amúgy mintha valaki hirdetne egy superteneret 230-ér kis blokkhibával.
Bár én legalább a sirámok ellenére, viszonylag hamar döntök. Nem vagyok egy csoki