Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne vitatkozz, ha Te voltál akkor Te voltál....
Életemben nem voltam csongrádon...............úgyhogy vagy az ufok varázsoltak el vagy másvalaki volt.
Hát a kétütemű tankja kicsit hamarabb ürült ! Néha a qadosoktól kellett kölcsön kérni, ha a pályázás mellett elmentünk endurózni is .Volt egy Suzuki meg Yamaha 125-ösöm, az kevés volt, a 250-essel meg már oda kellett figyelni hogy hanyadikban indulok neki egy "asztal" átugrásának, hogy az én tudásomhoz nehogy sok legyen .
Van egy bontós haverom aki 250-es KTM-mel kezdte . Egyszer elmentünk ketten endurózni, mielőtt a Bazitai pályára kimentünk volna .Mire visszaértünk, már sokan kint voltak . Ez a pálya egy domboldalban van a tetején faház kilátóval .Én már rutinból egy dombon kiugrattam a pályáról a faház elé és üdvözöltem a többieket .A haver, hogy kicsit finomítson a lemaradásán, egy látványosabb, nagyobb sebességgel érkezést akart produkálni .
A látvány sikerült is rendesen, mert a motorral fekve érkezett a kilátó vaslépcsőlyéhez, és a vaskorlátot meg is halylította rendesen a motor elejével .
Törés szerencsére semmiben sem lett az önérzetén kívül, mert ezt a mutatványt azóta emlegetjük neki .
Sziasztok!

Zoli32 veled futottam össze Csongrádon egy körforgalomban?
Én a sült krumplit is motorolajban sütöm!
Más világ, és míg nem csöppensz bele 1-2 alkalommal addig teljesen más lesz a véleményed. Tudom, hogy csak egy 46Le körüli motorom van, de az 89 kiló csak. Olyan izomlázam van, hogy alig tudok megmozdulni a talpamtól a nyakamig. Próbáltam 250 2t-t de embertelen, az egy atomvillanás. A mostanihoz is édes kevés vagyok fizikailag, pedig úgy ültem rá, hogy tudok én motorozni meg erős is vagyok.... És ami nagyon jó benne, hogy 6 óra motorozás alatt elment 4 liter benya
És a Suzuki, meg a Kawa még állatabb 500-asban !
Nem tudod kihasználni az erejét, a saját Rm 250-emmel levert a gazdája, mint vak a poharat .
A sivatagba átkapcsolsz esőüzemmódba, és akkor tuti a kenés!
Én is offrroadozok néha a Bandittal és megfigyeltem, hogy a poros úton több kenést igényel. Szerencsére, Nekem ez csak egy mozdulat, menet közben!


Nem-nem, még nem tudod mi az erős !
Ülj fel egy minimum 250-es kétüteműre, és megtudod pár kör után !
Volt, hogy ücsörögtem kicsit a lépcsőház előtt mielőtt megindultam a 4-edik emeletre .

Ugye, mekkora buli a crossozás !
Vihettem volna a villa túloldalán is rejtve, és csöpöghetne a lánckerék túloldalára is, de Én látni akarom!
Vazz,pályafutásom során 1 motor volt amin fostam,Honda CR500.......kegyetlen!
milyen, mekkora?
Szotyi úr! Ha akarsz egy jót krossz motorozni gyere le Pécsre valamelyik h.végén. Persze, ha érzel rá késztetést
Eddig azt hittem, hogy a nagy Bandi erős... Most, hogy megvettem ezt a krosszt, már tudom mi az erős
Jó nagy marha lennél!
szotyi1!

Én meg a vitrinben tartom a motoromat!
helo Mester;)
Szasztok.
rég nem jártam itt, úgyhogy zöldfülűként hadd mondjak annyit az olajozó témához, hogy nekem az első láncom 18 ezret bírt (biztos én voltam a balfék ) aztán felettem egy új DID szettet meg a Mccoi-t
Most 54000 van a moccban és a láncon a bajai túra előtt másodszor állítottam. A felnit valamelyest összekoszolja de a szemét korántsem annyira ragaszkodó minta spray-vel. Elég lefújni brigeciollal a felnit , aztán nagynyomású, és már tiszta is.
A stormtrooper felderítőmotorját még nem találták fel.
A repulzortechnika még gyerekcipőben jár.
Ha olajzás vs. kaja akkor eszünk.
most itt motorozunk, vagy eszünk
Mentem super tenerével. De azóta rájöttem, hogy túl nagy nekem ahhoz, hogy bátran terepezzek vele.
Egyszómintszáz a csülkösbableves túróscsusza rétes kombó jobb.

Esetleg baklava.
Csokinak piros lesz és punktum.

Amúgy mintha valaki hirdetne egy superteneret 230-ér kis blokkhibával.
egy szónak is,száz a vége,ez az olajzás,QRVA kényelmes ,még ha egy kicsit szórja is ,ide-oda
Jön a mi a f*szom lenne az ideális motor probléma kör...


Bár én legalább a sirámok ellenére, viszonylag hamar döntök. Nem vagyok egy csoki